Hop til indhold
Joey Joe Joe

Kolding - hvorfor?

Recommended Posts

Er der nogle her på forummet, der har et eller flere bud på, hvorfor udvalget af piger er så ringe i Kolding. Danmarks 7. største by. Sammenligner man med Vejle, så er udvalget næsten altid meget lille i Kolding. Det undrer mig. En stor centralt beliggende by med motorvej og togbane i alle fire retninger. Hvorfor? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om det er brugbart. Men jeg arbejder lidt rundt omkring, altså på de såkaldte “etablerede steder” og jeg har ikke kendskab til nogle i Kolding, men 2-3 stykker i Vejle. Ellers kom jeg gerne forbi :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BBW Emma skrev, Lige nu:

Ved ikke om det er brugbart. Men jeg arbejder lidt rundt omkring, altså på de såkaldte “etablerede steder” og jeg har ikke kendskab til nogle i Kolding, men 2-3 stykker i Vejle. Ellers kom jeg gerne forbi :) 

Det var ikke så brugbart :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Mangel på gæster til de danske piger.

Jeg kender en del unge piger, som har prøvet at tage gæstevisit både i øst og Midtjylland. Og gæsterne er for få, i forhold til både udgifter, og den tid de skal bruge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Mangel på gæster til de danske piger.

Jeg kender en del unge piger, som har prøvet at tage gæstevisit både i øst og Midtjylland. Og gæsterne er for få, i forhold til både udgifter, og den tid de skal bruge. 

Ja, det kan jeg tænke mig. Men hvorfor lige Kolding? Igen - en af Danmarks mest centralt beliggende byer med motorvej og tog i alle fire retninger. Underligt at ikke flere forsøger sig med at drive forretning der. Altså i Kolding.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Joey Joe Joe skrev, for 12 minutter siden:

Ja, det kan jeg tænke mig. Men hvorfor lige Kolding? Igen - en af Danmarks mest centralt beliggende byer med motorvej og tog i alle fire retninger. Underligt at ikke flere forsøger sig med at drive forretning der. Altså i Kolding.

Hvis pigerne ikke tjener penge, er det svært at få det til at løbe rundt. 
Det er super ærgerligt, for Kolding er super dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 51 minutter siden:

Er der nogle her på forummet, der har et eller flere bud på, hvorfor udvalget af piger er så ringe i Kolding. Danmarks 7. største by. Sammenligner man med Vejle, så er udvalget næsten altid meget lille i Kolding. Det undrer mig. En stor centralt beliggende by med motorvej og togbane i alle fire retninger. Hvorfor? 

Det er vel bl.a. klart, at infrastrukturen betyder en del.

Kommer man til Vejle nordfra, så tager rigtigt mange vejen mod Fyn og KBH, så derfor vil Vejle vel naturligt have en bedre beliggenhed end Kolding og byerne sydpå - og her tror jeg trafikken nordfra er noget højere end trafikken sydfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 56 minutter siden:

Måske fordi Kolding, kendt som byen, hvor man fylder lyskrydsene op i venstre spor først, er en skodby, hvor folk kun smiler, hvis de vil have dine penge,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Måske fordi Kolding, kendt som byen, hvor man fylder lyskrydsene op i venstre spor først, er en skodby, hvor folk kun smiler, hvis de vil have dine penge,

Kan du uddybe dit indlæg lidt? Der gemmer sig noget interessant i dine sprogbilleder, som jeg ikke helt kan tyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 27 minutter siden:

@Onslow det er vist for længe siden du har fået fisse, prøv lige at høre om Ekstra bladet ikke mangler en til de 7 sure gamle mænd :biggrin:

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror mange af dem der opsøger GP når de er på rejse, køre Øst-Nord og retur, altså uden om Kolding, og ved en del af de steder der har været i Kolding, har der været bøvlet tilkørsel- og parkeringsforhold, på Vejlevej, hvor der lå et par steder ved siden af hinanden, kunne man vælge, at holde inde bagved, kunne man finde derind, eller over ved et supermarked, hvor halvdelen af kunderne vidste hvad man skulle når gik over Vejlevej. Det eneste gode var at der var flere Dankort automater i nabolaget.

Og sammenligner jeg Esbjerg, Kolding, Vejle, Herning, er der jo ikke mange gode steder med danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

@Onslow det er vist for længe siden du har fået fisse, prøv lige at høre om Ekstra bladet ikke mangler en til de 7 sure gamle mænd :biggrin:

Hvaeh, trådte jeg på en øm ligtorn? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Kan du uddybe dit indlæg lidt? Der gemmer sig noget interessant i dine sprogbilleder, som jeg ikke helt kan tyde.

Mange års erfaring med byen, dens trafik og mennesker, var det nok, eller skal jeg udpensle det i detaljer? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste eller hørte kan ikke huske det. Det er nogle år siden At i Kolding  Blev de kendte steder bedt om beskyttelsespenge, af nogle af de der typer, med læderjakke og vest.

Det kunne være grunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 21 timer siden:

Hvis pigerne ikke tjener penge, er det svært at få det til at løbe rundt. 
Det er super ærgerligt, for Kolding er super dejlig.

Vi vil gerne beholde dig i København Jyderne fortjener ikke at du tager til Jylland de vil sikkert også krejle om tid og pris og altid uden så @Trinetease bliv i København <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu blev der jo IKKE Hjallerup marked i år, så tro nu ikke at der altid bliver krejlet i Jylland.

Nogen gange skal man ikke prange om prisen og Trine er helt bestemt et af de tilfælde. Kom snart til Aalborg igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
surfingsam skrev, for 14 timer siden:

Læste eller hørte kan ikke huske det. Det er nogle år siden At i Kolding  Blev de kendte steder bedt om beskyttelsespenge, af nogle af de der typer, med læderjakke og vest.

Det kunne være grunden

Dem som prøvede at opkræve beskyttelsespenge, blev anholdt, og dømt ( en pænt lang straf iøvrigt). I følge politiet er der kun bander med blandet ikke etnisk indhold i Kolding. Rockerne er ude. 
Sagen om beskyttelsespenge er 5-6 år tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 22 timer siden:

Ja, det kan jeg tænke mig. Men hvorfor lige Kolding? Igen - en af Danmarks mest centralt beliggende byer med motorvej og tog i alle fire retninger ....

Du giver selv forklaringen: Ingen opdager Kolding, før de er kommet igennem/forbi :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kolding er en smuk by jeg var der til koncert i 2008 på stadion og havde meet and greet med kunstnerens og fik en weekend kæreste jeg tig derover fredag og gik til koncert lørdag og tog hjem søndag og hende jeg havde weekend sex med kom fra Letland og skulle også til koncert skønt med en ung kvinde i en weekend. Jo Kolding er en skøn by<3

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Sku du prøve at komme til fyn. Generelt set har vi ikke haft et boom af lækre danske piger siden 2013. Nogle kommer måske på besøg engang hvert halve år men Skibhuspigerne og bordellet i Albanigade er godt nok gået ned af bakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft nogle gode oplevelser hos Kolding Pigerne. Men det ser ikke ud til det sted er i gang igen efter Corona. Mon det aldrig kommer i gang igen. 

Savner et luksus sted med danske gudinder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 24.5.2020 at 17:15:

Måske fordi der bor ca 30.000 flere folk i Vejle kommune end Kolding?  Måske vi generelt bare er mere liderlige i Vejle og bruger flere penge på købesex? Måske fordi Vejle er en pæn og smuk by? Måske fordi de kan trække kunder fra både Kolding og Horsens området?  Amen jeg kunne blive ved :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...