Hop til indhold

Recommended Posts

Joey Joe Joe skrev, den 23.5.2020 at 19:57:

Jeg besøgte Hot Tina.

https://annoncelight.dk/showad/268642

Det fortrød jeg ikke. Hun gjorde det virkelig godt. Jeg havde bestilt en halv times full service. Jeg fik lov at gøre tingene, som jeg gerne ville. Ikke noget med, at pigen skal køre sit faste program og sidde på bestemte måder. Hun ville gerne kneppes. Hun gav blowjob uden. Jeg listede en forsigtig finger i missen på hende. Hun kyssede endda. Hun ville gerne kneppes. Og jeg havde en god dag. Så det blev hun :D

Jeg kan bestemt anbefale. Steder ligger ikke diskret hvis der er kø til isbaren i huset ved siden af. Men man kan jo komme gående fra den modsatte vej og så gå ind i døren. Der kan man snige ind af en sidedør (bagdør). Det er tydilgt at se, hvor man skal ringe på. :)

Hun brysterer med silicone, mende er  gode at se og røre. Hun har mave efter at have været gravid. Men det betød ikke noget for det samlede syn af hende. En flot ung kvinde. Jeg fik et bad efter turen i rummet og hun var super sød hele vejen gennem de ca 35 minutter jeg var. 

Billede to i hendes annonce kunne godt være af pigen man møder. Billede et er ikke af hende. Hun havde ikke en tatovering på det ene bryst.

Mange tak for din  beretning  god  læsning  UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 15 minutter siden:

Det vil sige du mener når mm er prostitueret, så skal man ikke betale moms og skal ??

Tror der stadig findes alm. Thaimassage som tilbyder massage, selv om det er få steder efterhånden.

Dem der er knaldet af politiet er bare bordeller, der gemmer sig bag en facade med thaimassage.

altså det er helt fint den her snak Sand16, 

1.men du svarede ikke på, hvor der findes en, hvad du kaldte "ren forretning"  ?  (hvad det så end er du mener med "en ren forretning", for ved et bordel er det helt sikkert ren forretning ;) )  

 

2.den topskat de hårdt arbejdende piger, skulle betale, vil gøre din foreksempel 1000 kr's short time til en tur mellem 2500 - 3000 kr  

 

mht om hvad man skal og hvad der bliver gjort, er det jo for de fleste af os to vidt forskellige ting,

for når det er "MIG" som gør noget, så er det ofte helt anderledes end når det er "dig" og der er en "undskyldning" eller forklaring på hvorfor man gør som man nu engang gør.

sådan har vi det nok alle sammen en lidt svingende moral i mange situationer.

 

men syntes du ikke, du skulle åbne en tråd under generel debat, så kan vi tage den der. :) 

det her har jo intet med  Hot Tina at gøre !

men du må gerne skrive til mig i en PB ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 54 minutter siden:

altså det er helt fint den her snak Sand16, 

1.men du svarede ikke på, hvor der findes en, hvad du kaldte "ren forretning"  ?  (hvad det så end er du mener med "en ren forretning", for ved et bordel er det helt sikkert ren forretning ;) )  

 

2.den topskat de hårdt arbejdende piger, skulle betale, vil gøre din foreksempel 1000 kr's short time til en tur mellem 2500 - 3000 kr  

 

mht om hvad man skal og hvad der bliver gjort, er det jo for de fleste af os to vidt forskellige ting,

for når det er "MIG" som gør noget, så er det ofte helt anderledes end når det er "dig" og der er en "undskyldning" eller forklaring på hvorfor man gør som man nu engang gør.

sådan har vi det nok alle sammen en lidt svingende moral i mange situationer.

 

men syntes du ikke, du skulle åbne en tråd under generel debat, så kan vi tage den der. :) 

det her har jo intet med  Hot Tina at gøre !

men du må gerne skrive til mig i en PB ....

Jeg har ikke nævnt noget med priser og navne.

Tror der findes nogle steder der tilbyde massage og ikke andet.

Du kan mener hvad du vil.

slut herfra 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...