Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Hot Tina.

https://annoncelight.dk/showad/268642

Det fortrød jeg ikke. Hun gjorde det virkelig godt. Jeg havde bestilt en halv times full service. Jeg fik lov at gøre tingene, som jeg gerne ville. Ikke noget med, at pigen skal køre sit faste program og sidde på bestemte måder. Hun ville gerne kneppes. Hun gav blowjob uden. Jeg listede en forsigtig finger i missen på hende. Hun kyssede endda. Hun ville gerne kneppes. Og jeg havde en god dag. Så det blev hun :D

Jeg kan bestemt anbefale. Steder ligger ikke diskret hvis der er kø til isbaren i huset ved siden af. Men man kan jo komme gående fra den modsatte vej og så gå ind i døren. Der kan man snige ind af en sidedør (bagdør). Det er tydilgt at se, hvor man skal ringe på. :)

Hun brysterer med silicone, mende er  gode at se og røre. Hun har mave efter at have været gravid. Men det betød ikke noget for det samlede syn af hende. En flot ung kvinde. Jeg fik et bad efter turen i rummet og hun var super sød hele vejen gennem de ca 35 minutter jeg var. 

Billede to i hendes annonce kunne godt være af pigen man møder. Billede et er ikke af hende. Hun havde ikke en tatovering på det ene bryst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, for 1 minut siden:

Hej Joey

Er det Tina dee tidligere var i Kolding,  Låsbygade 20?

Det ved jeg ikke. Jeg gør ikke så meget I Thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en rettelse: Der skulle stå, at man kan gå ind i baggården. Der er der en dør på siden af huset. Tydeligt at se på denne dør, at det er stedet og tydeligt at se, hvor man skal ringe på.

Og så til bemærkningen om, at det skulle være reklame: Mange års besøg ved GP'ere har lært mig, hvordan man skaber en god situation og får noget får sine penge. Det kan sammenlignes med at skulle skabe en god stemning med en kæreste, når det gode knald med hende skal opnås. Det handler rigtig meget om en selv, når man skal til GP. Man skal være klar, tip top ren og pæn, optræde med respekt for GP - og så ikke lade sig distrahere af småting, der trækker stemingen i den dårlige retning. Man kan sagtens spilde sine penge på at lade sig distrahere at små ting. Men man skal indstille hjernen på, at man skal hen og nyde en kvinde. Det er faktisk ofte utrolig billigt set i forhold til, hvor meget tid og bøvl det kan være at komme i bukserne på en ikke-GP.  Man skal indstille hjernen på at gøre det godt og få noget for sine penge. Det handler rigtig meget om manden, der kommer på besøg.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Lige en rettelse: Der skulle stå, at man kan gå ind i baggården. Der er der en dør på siden af huset. Tydeligt at se på denne dør, at det er stedet og tydeligt at se, hvor man skal ringe på.

Og så til bemærkningen om, at det skulle være reklame: Mange års besøg ved GP'ere har lært mig, hvordan man skaber en god situation og får noget får sine penge. Det kan sammenlignes med at skulle skabe en god stemning med en kæreste, når det gode knald med hende skal opnås. Det handler rigtig meget om en selv, når man skal til GP. Man skal være klar, tip top ren og pæn, optræde med respekt for GP - og så ikke lade sig distrahere af småting, der trækker stemingen i den dårlige retning. Man kan sagtens spilde sine penge på at lade sig distrahere at små ting. Men man skal indstille hjernen på, at man skal hen og nyde en kvinde. Det er faktisk ofte utrolig billigt set i forhold til, hvor meget tid og bøvl det kan være at komme i bukserne på en ikke-GP.  Man skal indstille hjernen på at gøre det godt og få noget for sine penge. Det handler rigtig meget om manden, der kommer på besøg.

Som svar til det du skriver vil jeg sige jeg hørte en Thai sige at sød og rar behandling af den betyder mere en 100 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Lige en rettelse: Der skulle stå, at man kan gå ind i baggården. Der er der en dør på siden af huset. Tydeligt at se på denne dør, at det er stedet og tydeligt at se, hvor man skal ringe på.

Og så til bemærkningen om, at det skulle være reklame: Mange års besøg ved GP'ere har lært mig, hvordan man skaber en god situation og får noget får sine penge. Det kan sammenlignes med at skulle skabe en god stemning med en kæreste, når det gode knald med hende skal opnås. Det handler rigtig meget om en selv, når man skal til GP. Man skal være klar, tip top ren og pæn, optræde med respekt for GP - og så ikke lade sig distrahere af småting, der trækker stemingen i den dårlige retning. Man kan sagtens spilde sine penge på at lade sig distrahere at små ting. Men man skal indstille hjernen på, at man skal hen og nyde en kvinde. Det er faktisk ofte utrolig billigt set i forhold til, hvor meget tid og bøvl det kan være at komme i bukserne på en ikke-GP.  Man skal indstille hjernen på at gøre det godt og få noget for sine penge. Det handler rigtig meget om manden, der kommer på besøg.

Super skrevet, Tak for det  JJJ. 100 pct enig.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede en aftale forleden aften på baggrund af Joey Joe Joes anbefaling. Aftalte pris og service på forhånd. Da jeg ankom til stedet ville hun pludseligt ikke levere til de aftalte priser længere - der havde åbenbart været en kraftig inflation under min køretur, for priserne var gået op 200 kr. Jeg kørte derfor igen uden at få de ydelser vi havde aftalt. Den efterfølgende time modtog jeg ikke mindre end 19 sms'er og 3 telefonopkald om at jeg skulle komme tilbage, hvilket jeg ikke gjorde.

Pigen virkede dog fræk i den korte tid jeg snakkede med hende. Hun følte og klemte det tredje ben flere gang under vores samtale, tog min hån op på hendes pumpede silikonebryster og lod mig klemme dem og gned sin bagdel op af mit stive lem. Så hun er helt klart med på det frækkeste - jeg prøvede det bare ikke, da hun forsøgte at snyde på prisen.

Har dog haft helt fantastiske oplevelser med andre piger på adressen tidligere, så med mindre de konsekvent forsøger at hæve prisen, så kommer jeg nok igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 4 timer siden:

Lavede en aftale forleden aften på baggrund af Joey Joe Joes anbefaling.

Hvordan kan det lade sig gøre, han skrev indlægget igår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, Lige nu:

Hvordan kan det lade sig gøre, han skrev indlægget igår?

God pointe - og jeg tror faktisk jeg har lavet en fejl. Når jeg skal finde anmeldelser herinde af piger fra AL, så søger jeg typisk på annoncens nummer - i dette tilfælde 268642. Jeg kan nu se, at den anmeldelse jeg læste faktisk ikke var om Tina og heller ikke af Joey - der har jeg været lidt for hurtigt. Flere piger kan til tider bruge samme annonce - den anmeldelse jeg læste var af en der hed Sky kan jeg nu se. 

Men den pige jeg mødte på stedet var stadig Tina, og oplevelse stadig den samme.

Beklager fejltagelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, den 24.5.2020 at 09:37:

Hvad måtte du slippe for 30 min

Har svaret på denne i en PB. Det må være op til den enkelte kunde at forhandle sin pris. Og til pigen fra gang til gang. Så skriver det ikke i en generel kommentar i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 23.5.2020 at 21:35:

Det ved jeg ikke. Jeg gør ikke så meget I Thai.

Ja det er Tina fra Kolding. Hun har været hjemme og få lavet bryster, super flot-faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
peter.c skrev, den 4.6.2020 at 18:14:

https://www.tvsyd.dk/vejle/prostituerede-anholdt-i-aktion-mod-bordeller-i-vejle

så kommer turen nok snart til århus og randers :(..

Ja det er dælme trist, håber ikke min ynglings thai var med i puljen der skal sendes ud af landet i lang tid.... men kan frygte det. Thai stederne i Vejle er hvertfald skrumpet gevaldigt ind hvis man kigger på annoncelight... stort set ingen tilbage... omvendt, hvis de ikke har styr på papirerne så er der jo kun en vej når det bliver bustet, men stadig trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har snydt og bedraget i mange år, måske er på tide at følge reglerne. Så kunne det også være de der prøver og have en ren forretning har en chance 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 11 timer siden:

De har snydt og bedraget i mange år, måske er på tide at følge reglerne. Så kunne det også være de der prøver og have en ren forretning har en chance 
 

Det kan der være noget om, men jeg synes man er nødt til at skelne mellem bagmændende, som selvfølgelig skal have deres straf og nogle af de piger, der arbejder der. Flere gør det fordi de har børn og familie hjemme i Thailand, de er nødt til at forsørge. Det kan jo få mennesker til at gøre ting de normalt ellers ikke ville have gjort. Hvor mange unge thaipiger tror du synes at det er sjovt at have sex med fedladne ældre danske mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes principielt ikke at det er ok at anmelde og udlevere pigernes kalde navne og deres ydelser. Man er dermed med til at gøre tilværelsen sværere for disse piger som i jo lige måske har haft en god oplevelse hos og som formentlig gør deres forretning af nød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 13 timer siden:

De har snydt og bedraget i mange år, måske er på tide at følge reglerne. Så kunne det også være de der prøver og have en ren forretning har en chance 
 

men det har jo været meget rart at kunne knalde dem mens de har været i danmark, har det ik ? :) 

1. hvem er det som har en "ren forretning" ?

hvis du er i århus området og du kender nogen som har en sådan vil jeg da gerne vide det !!! :) 

2. "snydt og bedraget" Hvem er den prostitueret som du har besøgt som har betalt skat af sin fulde indtægt  ? 

tror ikke det sker og hvis det sker nogen steder er det bare det minimum af indtægt man skal ha for at kunne godt gøre en "Klub" og fradrag for indkøb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil sige du mener når mm er prostitueret, så skal man ikke betale moms og skal ??

Tror der stadig findes alm. Thaimassage som tilbyder massage, selv om det er få steder efterhånden.

Dem der er knaldet af politiet er bare bordeller, der gemmer sig bag en facade med thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
sand16 skrev, for 1 minut siden:

Det vil sige du mener når mm er prostitueret, så skal man ikke betale moms og skal ??

Tror der stadig findes alm. Thaimassage som tilbyder massage, selv om det er få steder efterhånden.

Dem der er knaldet af politiet er bare bordeller, der gemmer sig bag en facade med thaimassage.

Det er vel en offentlig kendt hemmelighed :) tror ikke der ville været marked for ex. ti reelle thai massagesteder som der minimum er i Vejle, hvis ikke der blev tilbudt andre ydelser også ;) 

jeg kender faktisk kun til et reelt thai massage klinik i Vejle som ikke tilbyder andet end prof. massage - ingen hanky panky overhovedet. Og det er vel det som der er marked for. Men de må alligevel have det svært da folk jo forbinder disse steder med sex, så det må være vanskeligt at skabe et positivt ry blandt den brede befolkning i den del af branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...