Hop til indhold
Guest stantheman

Alya, Marocco model

Recommended Posts

Bby really you have problems you dont understand...My friend she have more experince with  this website,she is romanian .omg,if you come to me ,you can see i m marocco ,So please stop ,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk besøgt hende for et par måneder siden, der var intet problem der, fin service, rummet/badet clean og sød og venlig pige, så jeg forstår ikke helt hvordan alt det her hate kommer af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman
WaterColour skrev, for 9 timer siden:

Jeg har faktisk besøgt hende for et par måneder siden, der var intet problem der, fin service, rummet/badet clean og sød og venlig pige, så jeg forstår ikke helt hvordan alt det her hate kommer af. 

Dejligt at høre, at du havde en god oplevelse. 

Jeg er enig i, at min oprindelige anmeldelse har taget en drejning hen imod "hate". Det er aldrig særlig rart eller konstruktivt. Som trådstarter ønskede jeg bare at skrive en objektiv beskrivelse, som så ikke kunne være positiv fordi min oplevelse ikke var det. Det synes jeg selv lykkedes OK. 

Det gik af sporet da @MortenT i én sætning påstår han blev bestjålet og da Alya efterfølgende kaster sig ud i et bombardement af forsvars-posts, som er lidt svære at finde hoved og hale i. 

For min skyld komme moderator godt lukke tråden her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stantheman skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at høre, at du havde en god oplevelse. 

Jeg er enig i, at min oprindelige anmeldelse har taget en drejning hen imod "hate". Det er aldrig særlig rart eller konstruktivt. Som trådstarter ønskede jeg bare at skrive en objektiv beskrivelse, som så ikke kunne være positiv fordi min oplevelse ikke var det. Det synes jeg selv lykkedes OK. 

Det gik af sporet da @MortenT i én sætning påstår han blev bestjålet og da Alya efterfølgende kaster sig ud i et bombardement af forsvars-posts, som er lidt svære at finde hoved og hale i. 

For min skyld komme moderator godt lukke tråden her. 

You write to much....Take a break,go outside ANd drink something ......is borring...

You spent 15 minutes with me and wrote 1 page of complaints only,wtf???but the customers who spent 1,2,3 -9 hours,with me ,,,,they don’t cry Like you....ANd everytime they come back for me,
you have nothing left to do,only to write here ....ANd only lies....stop cryng!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alya255 skrev, den 27.5.2020 at 13:30:

Bby really you have problems you dont understand...My friend she have more experince with  this website,she is romanian .omg,if you come to me ,you can see i m marocco ,So please stop ,

I want to see a picture of your romanian friend, love romanians 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

I want to see a picture of your romanian friend, love romanians 

My guess is that it's her, the pricelists in the profiles have a lot of similarities. Also, it's quite common for Romanians to claim they are Italians because they know Romanians have bad reputation.

About Alya, I'm sure she's very sexy, but it's quite obvious from her posts in this thread that she has a bitchy attitude and I will for sure not visit her.

Redigeret af Pudden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pudden skrev, den 7.6.2020 at 13:03:

My guess is that it's her, the pricelists in the profiles have a lot of similarities. Also, it's quite common for Romanians to claim they are Italians because they know Romanians have bad reputation.

About Alya, I'm sure she's very sexy, but it's quite obvious from her posts in this thread that she has a bitchy attitude and I will for sure not visit her.

Better .....!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...