Hop til indhold
Younghorn

3kants hygge med Diana og Black angel

Recommended Posts

Hej Eroguide.

 

Har tidligere været forbi det lille hus i Holstebro for at besøge den dejlige Black angel :D og er gået derfra hver gang med et stort smil på læben!

Men denne gang skulle det være lidt anderledes :D den kærer Angel spurgte og jeg havde lyst til at prøve en 3kant med hendes veninde Diana .. og tænkte det måtte jeg se det an :P

 

Vil ikke komme så meget nærmere ind på selve akten.. men younghorn var yderst tilfreds med de 3400 han gav for 1time :D man må give de dejlige damer at de lever sig fuldt ind i det og er klar på lidt af det hele ;P

 

Så drenge hvis i har lidt mønt sparet op i corona tiden så er det bare afsted :P

 

Mvh en meget glad og tømt mand :D

 

https://annoncelight.dk/showad/281646 Diana

https://annoncelight.dk/showad/278026 Angel

Redigeret af Younghorn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hver piger tager 1000 for en time du betalte 3400 hvad fik du for de sidste 1400 ,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jeg bestemt :D som jeg skrev så holder i de ikke igen..

 

Men ja med i prisen var der flere tillæg ;) som i kan se i deres announce.. tilbyder de CIM, anal og slug

 

Men hvis man finder det for dyrt må man jo vælge en :D det er vel smag og behag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Younghorn skrev, for 22 minutter siden:

Det var jeg bestemt :D som jeg skrev så holder i de ikke igen..

 

Men ja med i prisen var der flere tillæg ;) som i kan se i deres announce.. tilbyder de CIM, anal og slug

 

Men hvis man finder det for dyrt må man jo vælge en :D det er vel smag og behag

Ja - med lidt hovedregning bliver det jo til kr. 3.400, men var der lesbisk med i det også, eller var det "bare" to piger på samme tid. Synes ikke det fremgår af din anmeldelse, og dét synes jeg også skal med i betragtning. MEN igen, så er intet jo for dyrt hvis det bare er supergodt.

Penge i sig selv er jo ingenting, og de giver jo først værdi når de bliver brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Younghorn skrev, den 21.5.2020 at 16:35:

Hej Eroguide.

 

Har tidligere været forbi det lille hus i Holstebro for at besøge den dejlige Black angel :D og er gået derfra hver gang med et stort smil på læben!

Men denne gang skulle det være lidt anderledes :D den kærer Angel spurgte og jeg havde lyst til at prøve en 3kant med hendes veninde Diana .. og tænkte det måtte jeg se det an :P

 

Vil ikke komme så meget nærmere ind på selve akten.. men younghorn var yderst tilfreds med de 3400 han gav for 1time :D man må give de dejlige damer at de lever sig fuldt ind i det og er klar på lidt af det hele ;P

 

Så drenge hvis i har lidt mønt sparet op i corona tiden så er det bare afsted :P

 

Mvh en meget glad og tømt mand :D

 

https://annoncelight.dk/showad/281646 Diana

https://annoncelight.dk/showad/278026 Angel

3400?? Var det en uge du var sammen med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Giorgio skrev, for 13 minutter siden:

3400?? Var det en uge du var sammen med dem?

Useriøs kommentar! 

Han har betalt for div ekstra, som jo skal ganges med 2. Hvis du gad at læse de indlæg der er over dette, ville du vide det. 


"anal. - 200KR.
MEGAFRENCH. - 200KR.
SWALLOW. - 300KR" 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 21.5.2020 at 16:46:

Hvis hver pige tager 1000 for 60 min er der godt nok mange tillægs ydelser op til 3400..

Men godt du er tilfreds.

Hvorfor blander du dig i prisen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer, at besøge dem, selvom jeg foretrækker Danske piger. Det kunne være frækt, at røvpule dem på skift ;)

Skal der skiftes kondom, når man hopper fra den ene pige til den anden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 54 minutter siden:

Overvejer, at besøge dem, selvom jeg foretrækker Danske piger. Det kunne være frækt, at røvpule dem på skift ;)

Skal der skiftes kondom, når man hopper fra den ene pige til den anden ?

Tror det ikke, jeg bestilte godt nok uden kondom med dem begge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foreignguy skrev, for 10 minutter siden:

Tror det ikke, jeg bestilte godt nok uden kondom med dem begge. 

Dvs, at du kneppede dem begge uden kondom ? - Eller blev du kun suttet uden gummi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foreignguy skrev, for 4 minutter siden:

Kneppede begge uden

Okay :) - Også analt ? - Og hvad kostede det ekstra, at sexe med dem uden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 17 minutter siden:

Okay :) - Også analt ? - Og hvad kostede det ekstra, at sexe med dem uden ?

Jeg ville tage Nelly og Black Angel. To små numser. Tænkt dig lige de to i doggy style på skift. Sindsygt at tænke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foreignguy skrev, for 45 minutter siden:

Kneppede begge uden

Det der uden, er ikke noget de annoncere med. Kan du fortælle om tillægget for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 50 minutter siden:

Okay :) - Også analt ? - Og hvad kostede det ekstra, at sexe med dem uden ?

500,- pr. Dame, nej dog ikke analt men har flere gange taget Melinda analt uden, så tror ikke det vil være et problem ikke at skifte kondom mellem dem

Redigeret af Foreignguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 45 minutter siden:

Jeg ville tage Nelly og Black Angel. To små numser. Tænkt dig lige de to i doggy style på skift. Sindsygt at tænke på. 

Ja for pokker ;) - Er Nelly samme sted og tilbyder hun også uden gummi ?

Redigeret af MisterX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Undskyld afsporing men mon ikk snart Ejnar kikker forbi, medmindre de grønne har givet ham mundbind på :P

sorry min dårlige humor og tilbage til tråden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foreignguy skrev, den 24.5.2020 at 16:53:

Tror det ikke, jeg bestilte godt nok uden kondom med dem begge. 

Undskyld, jeg er lidt forvirret... er det dig der fik en trekant eller Younghorn!?
Tror sku ikke disse piger går med til sex uden kondom.
De tør ikke engang at kysse pga Corona... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Dragonguy skrev, for 5 timer siden:

Undskyld, jeg er lidt forvirret... er det dig der fik en trekant eller Younghorn!?
Tror sku ikke disse piger går med til sex uden kondom.
De tør ikke engang at kysse pga Corona... 

Hej, jeg besøgte Melinda sidst de var i Holsted og fik det uden kondom for 500,- ekstra, som nævnt tidligere. For en time gave jeg 1700,- (1000+200+500).

Ikke noget de har annoncen, men umiddelbart ikke noget de takker nej til, når der spørges ind til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, den 21.5.2020 at 17:31:

hver piger tager 1000 for en time du betalte 3400 hvad fik du for de sidste 1400 ,-

læser I annoncerne som fanden læser biblen... han købte de tre tillægsydelser hos dem begge kr. 700 x 2 - 1400 + 2000 kr. 3400.... err det virkelig så svært at se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, den 22.5.2020 at 23:26:

Hvorfor blander du dig i prisen ?

enig hvorfor blander hun sig...eneste forklaring må være 

frodige ida kan heller ikke hverken læse eller regne...derfor blander hun sig...hun fatter det simpelthen ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...