Hop til indhold
Rasmusklump

Kan man ikke ringe til pigerne i Engelsburg

Recommended Posts

Jeg er mange gange smuttet til Flensborg, hvis jeg har haft ærinde i Sønderjylland, men jeg er ved at være godt og grundigt træt af at gå forgæves fra dør til dør, fordi man ikke kan ringe i forvejen og lave en aftale.

Før i tiden lavede jeg ofte en aftale med Vivian, og jeg fik på et tidspunkt et "særligt nummer" af hende, men det virker ikke mere, og hun tager ikke den "normale" telefon. Havde også jævnligt held med at ringe på den normale telefon til hende den superlækre sorthårede, som jævnligt kom i Taubenstrasse (Jessica, tror jeg hun hed), men hun har ikke været der i en menneskealder - sådan føles det :oops:

Men nu er der ikke længere nogen, der besvarer telefonen - i hvert fald ikke Engelsburgs piger.

Eller er det kun mig, der er uheldig?

Og hvad gør I?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

MEIN LIEBER GOTT!

folk bliver da også mere og mere hjælpeløse,hvis du ikke kan finde ud af at besøge damerne i Flensborg,kan du bare give mig pengene ,så skal jeg nok knalde dem for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fickenstein, nok ikke lige det svar, man har brug for at få på en henvendelse som denne. Dårlig stil, måske spøgefuldt ment, men malplaceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I en anden tråd, blev det fortalt at pigerne havde mest travlt først på ugen.

Evt. kan du jo også bare besøge http://grenzclub.com/ - her har jeg ihvertfald oplevet at sidde en fredag eftermiddag, ene mand med 10 piger at vælge imellem, men med for få penge, for lidt tid og for lidt lyst til at kunne klare dem alle :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rasmus K måske du er lidt uheldig at pigen har gang i noget andet, tålmodighed og ring igen efter 10 min, måske så heldet er vendt.

Pigerne på Engelsburg er ofte i den gode ende af kvalitets skalaen, måske derfor de ikke har tid til at tage telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rasmus K måske du er lidt uheldig at pigen har gang i noget andet, tålmodighed og ring igen efter 10 min, måske så heldet er vendt.

Pigerne på Engelsburg er ofte i den gode ende af kvalitets skalaen, måske derfor de ikke har tid til at tage telefonen.

Før i tiden var det forholdsvist nemt at komme i telefonisk kontakt med Vivian, og endnu mere med Jessica.

Men det sidste års tid har jeg ringet forgæves til Engels-pigerne MASSER af gange, både inden jeg kørte hjemmefra, og når jeg gik på gaden i Flensborg.

Så jeg tror, at de simpelthen har ændret politik og har besluttet slet ikke at tage telefonen. Derfor er jeg interesseret i at høre, om andre har oplevet, at telefonen bliver taget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Vivian 2 gange i år og har aldrig problemer med at få en aftale via sms. I dag besøgte jeg den dejlige Monika - igen efter at have lavet en aftale via sms. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fickenstein, nok ikke lige det svar, man har brug for at få på en henvendelse som denne. Dårlig stil, måske spøgefuldt ment, men malplaceret.

Tjah, fafnersbane, men man kan jo ikke forpligte folk over deres evner - så den slags appellerer mere til min medlidenhed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Vivian 2 gange i år og har aldrig problemer med at få en aftale via sms. I dag besøgte jeg den dejlige Monika - igen efter at have lavet en aftale via sms. :D

Hvilke numre bruger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så glad for at give nummeret videre til folk jeg ikke kender. Jeg vil hellere lade Vivian selv bestemme den slags. Du kunne jo spørge hende om hun ikke ville give dig hendes nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan har du tænkt dig, at jeg skal spørge hende, når jeg ikke kan komme i kontakt med hende????

Men hvis det er mere vigtigt for dig at fremstå betydningsfuld end at hjælpe andre herinde, så er der jo ikke noget at gøre.

Men inden du gå helt til af fine fornemmelser og tror, at du har fået nummeret pga. din enorme charme og din 6-pack, kan jeg fortælle dig, at det nummer, som hun i sin tid gav mig, fungerede på nøjagtig samme måde:

Hun delte det ud til højre og venstre (i hvert fald til danske kunder), og nogen var så så solidariske med andre mænd, at de gav det videre - og det var Vivian helt indforstået med.

Mens andre havde mere behov for at lege "VIPs" end for at hjælpe andre herinde - indtil andre mere hjælpsomme havde delt det ud til alle.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du kunne jo besøge hende ved at ringe på hendes dør når hun er på vagt. :shock: Og nej jeg har ikke behov for at føle mig vigtig. Men hvis Vivian ønskede at alle kunne skrive eller ringe til hende, ville hun vel skrive sit nummer i hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du kunne jo besøge hende ved at ringe på hendes dør når hun er på vagt. :shock: Og nej jeg har ikke behov for at føle mig vigtig. Men hvis Vivian ønskede at alle kunne skrive eller ringe til hende, ville hun vel skrive sit nummer i hendes annonce.

Ja, og hvis du gad læse mine foregående indlæg, så ville du vide, at jeg har ringet på Vivians dør utallige gange uden held, og det kan du i øvrigt se, at der er mange andre, der også har gjort.

Desuden kan du jo spekulere over, hvorfor hun - som jeg skriver, og som mange andre også kan fortælle dig - udleverer nummeret til mange mænd incl. dig, men ikke skriver det i sin annonce. Og hvis du så havde været ligeså kvik som Vivian og mig og mange andre, så ville du forstå, at der er mange måder at lave markedsføring på, og at en af dem er at få naive kunder (som dig bl.a.) til at føle sig betydningsfulde - både før i og efter sengen.

Jeg beklager, at jeg har ødelagt dit glansbillede af dig selv som en betydningsfuld person, og at du i stedet er blevet til grin. Men jeg håber, at andre mænd herinde er mere hjælpsomme end dig, når du får brug for det. Jeg skal i hvert fald gerne hjælpe dig, hvis jeg kan, for det er jo det, vi er her for - selv om du mener noget andet.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jeg har behov for at føle mig betydningsfuld er vist noget der kun finder sted inde i dit hovede. Men hvis Vivian vælger at køre sin forretning på den måde som hun gør, er det jo nok fordi hun har nok stamkunder som hun foretrækker. Men du må da for min skyld godt forblive tøsefornærnet. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jeg har behov for at føle mig betydningsfuld er vist noget der kun finder sted inde i dit hovede. Men hvis Vivian vælger at køre sin forretning på den måde som hun gør, er det jo nok fordi hun har nok stamkunder som hun foretrækker. Men du må da for min skyld godt forblive tøsefornærnet. :roll:

Jeg er ikke spor tøsefornærmet, det kræver mere, end du kan præstere. Jeg forstår bare ikke, hvad du laver et sted som her, hvor vi kommer for at gøre hinanden tjenester - med mindre du kun kommer her for at nasse på os andre.

Og dit behov for at føle dig betydningsfuld kulminerer da, når du nu bekendtgør, at du er en af de stamkunder, som hun foretrækker. Vorherrebevares. Men tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja uha godt jeg ikke møder dig den dag du så virkelig er tøsefornærmet. Vorherre bevares. :roll: Jeg har ikke noget som helst imod at hjælpe folk herinde, men jeg har oplevet tilpas mange piger i den her branche, der ikke har ønsket man gav deres nummer videre, til at lave om på mit princip her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det kun mig der ikke kan finde ANMELDELSEN i denne tråd :!::!::!::!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan det egentlig være, Lange, at du ikke forholder dig til mine argumenter, i stedet for at komme med mere udenoms snak, hver gang jeg piller dit vås fra hinanden?

Hvis det - som du påstår - ikke handler om, at du nyder at føle dig speciel, hvorfor er det så så vigtigt for dig at gøre opmærksom på (læs: påstå) at det handler om, at Vivian ønsker at holde sig en lille gruppe betydningsfulde stamkunder, bl.a. Lange? Det næste bliver vel, at hun vrider sig i een stor orgasme, fra du træder ind ad døren, til du går igen??

Jeg er sikker på, at mange andre end jeg ved, at Vivian og et par andre af Engelsburgs (tidligere) piger deler deres "private" numre ud til højre og venstre - uden at det har noget som helst med stamkunder at gøre. Og i øvrigt er det meget almindeligt, at pigerne har to telefonnumre.

Men Vivian er en rigtig sød pige, så det glæder mig da virkelig på hendes vegne at erfare, at I er nogle mænd, der er dumme nok til at hoppe på hendes markedsføringsfiduser - for det troede jeg faktisk ikke.

Men puds du hellere videre på din "stamkunde"-glorie, i stedet for at fortsætte med at gøre dig til grin herinde.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg forholder mig til er at du spurgte om jeg ville give dig Vivians nummer og jeg sagde nej. Sidenhen har det ikke været andet end ævl og kævl, da du er sur over svaret. Derudover bestiller du ikke andet end at skyde mig alle mulige ting i skoene, på trods af at du overhovedet ikke kender mig. Gider ikke bruge mere tid på denne meningsløse diskusion. Slut herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Klump,

Prøv hende her: http://www.fair-girls.de/Flensburg/487 Har selv besøgt hende flere gange i Duburgerstrasse, men nu angiver hun kun et tlf. nr. Hun er hvad jeg ville kalde en Milf, lady eller forstadsfrue, slank og velplejet, ca. 40 år (annoncen siger 29 - hun vil vist gerne give et mere ungdommeligt udtryk, men burde spille mere på sin modenhed - det er ihvertfald pga. hendes modenhed jeg har besøgt hende flere gange) - hun er rigtig god til at tage trykket, både på den ene og den anden måde. Måske stammer hun fra Polen, men hendes tyske er perfekt.

Medbring en ramme Sommersby Light u/pant, hvis du vil gøre hende extra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Klump,

Prøv hende her: http://www.fair-girls.de/Flensburg/487 Har selv besøgt hende flere gange i Duburgerstrasse, men nu angiver hun kun et tlf. nr. Hun er hvad jeg ville kalde en Milf, lady eller forstadsfrue, slank og velplejet, ca. 40 år (annoncen siger 29 - hun vil vist gerne give et mere ungdommeligt udtryk, men burde spille mere på sin modenhed - det er ihvertfald pga. hendes modenhed jeg har besøgt hende flere gange) - hun er rigtig god til at tage trykket, både på den ene og den anden måde. Måske stammer hun fra Polen, men hendes tyske er perfekt.

Medbring en ramme Sommersby Light u/pant, hvis du vil gøre hende extra :D

Tak for tippet, jern, men nu er det jo altså nogle af pigerne på Engelsburg, jeg er interesseret i, især Vivian, som jeg tidligere besøgte jævnligt og udelukkende havde positive oplevelser med - bortset fra, at hun sommetider var lidt stresset, især når hendes kæreste Sara var på trapperne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...