Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

June, Jordbrovej/Lucernevej, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
den store skrev, for 7 minutter siden:

har hun ikke et telefon nr...kan det passe det er Jordbrovej 23, på hjørnet i kælderen   .kan det passe hun har arbejdet på klinikken på Randersvej nr 7,       nogen som har været på besøg fornylig, er der kun 1 pige der, er det ejeren

Jep det er den i kælderen. Det er længe siden jeg har besøgt June, helt tilbage i juli. 

Jeg har et nummer, men om det stadig duer ved jeg ikke :

 

Tlf. 5278 4713
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Jep det er den i kælderen. Det er længe siden jeg har besøgt June, helt tilbage i juli. 

Jeg har et nummer, men om det stadig duer ved jeg ikke :

 

Tlf. 5278 4713
 

det tlf nr er ude af drift....har du et tlf nr jeg kan træffe dig på, har lige et par spørgsmål, vi kan evt snakke på messenger eller på FB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
den store skrev, for 1 minut siden:

det tlf nr er ude af drift....har du et tlf nr jeg kan træffe dig på, har lige et par spørgsmål, vi kan evt snakke på messenger eller på FB

Du skriver bare en PB på dette forum. Mit nummer er kun til piger og messenger bruger jeg ikke i denne sammenhæng :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
den store skrev, for 5 minutter siden:

havde bare et foto af pigens ansigt jeg ville vise dig, for at være sikker på at det er den samme pige vi snakker om

Det kan du bare sende i PB, så svarer jeg dig hurtigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jep det er den i kælderen. Det er længe siden jeg har besøgt June, helt tilbage i juli. 

Jeg har et nummer, men om det stadig duer ved jeg ikke :

 

Tlf. 5278 4713
 

Jeg bruger det her nr 71565889

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Handy66 skrev, for 1 minut siden:

Kunne man forestille sig at der var nogen der havde et link?

De har ikke hjemmeside, og ikke annonce på AL så nej.

Du fandt ikke selv noget ved din Google søgning? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

De har ikke hjemmeside, og ikke annonce på AL så nej.

Du fandt ikke selv noget ved din Google søgning? 

Jo, men ville være sikker på det var den rigtige. Tak for svar. Som altid effektivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, den 18.5.2020 at 16:45:

nu skriver du lidt højere end normalt - snakker vi 175 cm ? :( 

June er det hende som også var hos Silkeborgvej Saibua  ? 

hun taler dansk og har været her i en del år

tillykke med den heldige stime ;) 

June der var saibua på silkeborgvej.. Hun giver da kun happy ending med hånden ikke?
Jeg har været kæreste med hende, og hun bedyde at hun ikke ville knalde med kunderne.. Og jeg troede hende, da hendes mis var enormt stram og dejlig og hun var nemlig ret nem at få til at komme. En Yderst fræk dejlig og sød pige. Hun er i øvrigt os ret lækker... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jubiz skrev, for 2 minutter siden:

June der var saibua på silkeborgvej.. Hun giver da kun happy ending med hånden ikke?
Jeg har været kæreste med hende, og hun bedyde at hun ikke ville knalde med kunderne.. Og jeg troede hende, da hendes mis var enormt stram og dejlig og hun var nemlig ret nem at få til at komme. En Yderst fræk dejlig og sød pige. Hun er i øvrigt os ret lækker... 

VI er dog ikke sammen mere.. Jeg hørte hun havde fået et barn... Men hun var fandme dejlig at være sammen med.. Os sød og sjov....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jubiz skrev, for 1 time siden:

June der var saibua på silkeborgvej.. Hun giver da kun happy ending med hånden ikke?
Jeg har været kæreste med hende, og hun bedyde at hun ikke ville knalde med kunderne.. Og jeg troede hende, da hendes mis var enormt stram og dejlig og hun var nemlig ret nem at få til at komme. En Yderst fræk dejlig og sød pige. Hun er i øvrigt os ret lækker... 

Det lyder som den June der var i kælderen på Jordbrovej. Stram, nemt ved at komme og flot slank krop. Desværre også ret fraværende i den sidste tid, med snak i telefon mens hun masserede og pillede osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
michael40 skrev, for 3 timer siden:

Det  er Ikke June fra silkeborgvej 

men hun arbejder et andet sted i Århus 

Hvor arbejder hun henne nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...