Hop til indhold
Aarhuselsker

June, Jordbrovej/Lucernevej, Århus

Recommended Posts

Asian, Århus
 
Jordbrovej 
8000 Århus C


Om stedet stadig hedder Asian og om telefonnummeret passer mere, aner jeg ikke. 
 
Men jeg er vist inde i en heldig stime. 
Først Bella, så Yaya, i forgårs Nana og idag June. 
 
June var alene her til morgen. Det var lidt tidligt, og jeg havde lige checket om Bebe var vågen, men det var hun ikke, selv om annoncen siger kl 9. Prøvede Mihn på veje, med der var slukket, ligeledes i Teglværksgade. Nå det var jo også tidligt, men jeg var ousen og har desuden travl i koisken. Ringede på ved Jailak, for der har jeg også haft gode oplevelser, men her sov man også. Det var lys i bliing-bling skiltet hos Asian, og jeg tog chancen. 
June er lidt højere end thaier normalt, og hendes ansigt er heller ikke helt typisk thai. En massage der i starten var irriterende. Dels fordi der var pisssssss koldt i lokalet, delt fordi hun masserede med hurtige strøg og kun kort et sted. Dog vendte hun gang på gang tilbage til de samme steder, og pludselig begyndte det at virke på de filtrede muskler. Der var ikke en dyt pirren undervejs, men da hun var iført en lille og kort blonde kjole troede jeg dog at det godt kunne ende sjovt. Til sidst lagde hun da også sine varme hænder om det lille rendejern, og vi blev enig om fuld pakke. 
Kondom blev hentet, og kjolen røg af. Hun er flot drenge. Slank, flad mave, fast rund numse og stærke lår. Pæne bryster, der ikke strutter som to appelsiner på et køkkenbord, men dog fine og faste. Det blev til lidt nussen og pillen, og som sædvanligt ville jeg ned og smage på desserten. Hun var godt nok let at fyre op under. Mindre end 5 minutter, 30 sekunders pause og så anden runde på et par minutter. Så ville hun have en lille pause, og jeg kunne få tørret ansigtet, og trække vejret lidt mere frit. 
Kondomet kom frem og inden jeg havde nået at sige at jeg gerne ville have lidt blæs, var det på, men så blev det blæs med. Om hun gør uden ved jeg ikke. Det blev til et meget kort blæs, hun ville videre. Om det var fordi hun var meget parat, eller bare ville have mig ud af døren er ikke nemt at vide. Men hun kan virkelig ride. Her kom de stærke lår til deres ret. Kun Cream kan konkurrere med den kondition og styrke. Hun er ikke til jer med de store svabere, for selv om hun var temmelig våd skulle der lirkes lidt i starten. 
En rigtig lille perle, bortset fra hun ikke kysser og der altid er så koldt i den klinik. Badet er der, men meget simpelt - hen over toilettet og lidt ud i køkkenet :lol:
 
Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:
Asian, Århus
 
Jordbrovej 
8000 Århus C


Om stedet stadig hedder Asian og om telefonnummeret passer mere, aner jeg ikke. 
 
Men jeg er vist inde i en heldig stime. 
Først Bella, så Yaya, i forgårs Nana og idag June. 
 
June var alene her til morgen. Det var lidt tidligt, og jeg havde lige checket om Bebe var vågen, men det var hun ikke, selv om annoncen siger kl 9. Prøvede Mihn på veje, med der var slukket, ligeledes i Teglværksgade. Nå det var jo også tidligt, men jeg var ousen og har desuden travl i koisken. Ringede på ved Jailak, for der har jeg også haft gode oplevelser, men her sov man også. Det var lys i bliing-bling skiltet hos Asian, og jeg tog chancen. 
June er lidt højere end thaier normalt, og hendes ansigt er heller ikke helt typisk thai. En massage der i starten var irriterende. Dels fordi der var pisssssss koldt i lokalet, delt fordi hun masserede med hurtige strøg og kun kort et sted. Dog vendte hun gang på gang tilbage til de samme steder, og pludselig begyndte det at virke på de filtrede muskler. Der var ikke en dyt pirren undervejs, men da hun var iført en lille og kort blonde kjole troede jeg dog at det godt kunne ende sjovt. Til sidst lagde hun da også sine varme hænder om det lille rendejern, og vi blev enig om fuld pakke. 
Kondom blev hentet, og kjolen røg af. Hun er flot drenge. Slank, flad mave, fast rund numse og stærke lår. Pæne bryster, der ikke strutter som to appelsiner på et køkkenbord, men dog fine og faste. Det blev til lidt nussen og pillen, og som sædvanligt ville jeg ned og smage på desserten. Hun var godt nok let at fyre op under. Mindre end 5 minutter, 30 sekunders pause og så anden runde på et par minutter. Så ville hun have en lille pause, og jeg kunne få tørret ansigtet, og trække vejret lidt mere frit. 
Kondomet kom frem og inden jeg havde nået at sige at jeg gerne ville have lidt blæs, var det på, men så blev det blæs med. Om hun gør uden ved jeg ikke. Det blev til et meget kort blæs, hun ville videre. Om det var fordi hun var meget parat, eller bare ville have mig ud af døren er ikke nemt at vide. Men hun kan virkelig ride. Her kom de stærke lår til deres ret. Kun Cream kan konkurrere med den kondition og styrke. Hun er ikke til jer med de store svabere, for selv om hun var temmelig våd skulle der lirkes lidt i starten. 
En rigtig lille perle, bortset fra hun ikke kysser og der altid er så koldt i den klinik. Badet er der, men meget simpelt - hen over toilettet og lidt ud i køkkenet :lol:
 

nu skriver du lidt højere end normalt - snakker vi 175 cm ? :( 

June er det hende som også var hos Silkeborgvej Saibua  ? 

hun taler dansk og har været her i en del år

tillykke med den heldige stime ;) 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfra beskrivelsen af June kunne det så være en der også arbejdede på Chaba for måske 4-5 år siden. Der mødte jeg en kvinde med samme navn, alder og udseende (højde - ikke typisk thai). Hun var skøn! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 10 minutter siden:

Udfra beskrivelsen af June kunne det så være en der også arbejdede på Chaba for måske 4-5 år siden. Der mødte jeg en kvinde med samme navn, alder og udseende (højde - ikke typisk thai). Hun var skøn! 

Jeg mener ikke det er hende. Men hun talte lidt dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 15 minutter siden:

nu skriver du lidt højere end normalt - snakker vi 175 cm ? :( 

June er det hende som også var hos Silkeborgvej Saibua  ? 

hun taler dansk og har været her i en del år

tillykke med den heldige stime ;) 

Nej ikke så høj. Nok nærmere lige under 170. 
Ved ikke hvor hun har været før, vi havde for travl med at knalde til at snakke ret meget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

@WhoKnowsWhat

Hvad er det sørgeligt? 

At man kommer hertil, at det er nødvendigt både, at skrive adresse og telefonnummer herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 2 minutter siden:

At man kommer hertil, at det er nødvendigt både, at skrive adresse og telefonnummer herinde.

Sådan har det altid været for klinikker. Du tænker på PD, der gør man det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:
Asian, Århus
 
Jordbrovej 
8000 Århus C


Om stedet stadig hedder Asian og om telefonnummeret passer mere, aner jeg ikke. 
 
Men jeg er vist inde i en heldig stime. 
Først Bella, så Yaya, i forgårs Nana og idag June. 
 
June var alene her til morgen. Det var lidt tidligt, og jeg havde lige checket om Bebe var vågen, men det var hun ikke, selv om annoncen siger kl 9. Prøvede Mihn på veje, med der var slukket, ligeledes i Teglværksgade. Nå det var jo også tidligt, men jeg var ousen og har desuden travl i koisken. Ringede på ved Jailak, for der har jeg også haft gode oplevelser, men her sov man også. Det var lys i bliing-bling skiltet hos Asian, og jeg tog chancen. 
June er lidt højere end thaier normalt, og hendes ansigt er heller ikke helt typisk thai. En massage der i starten var irriterende. Dels fordi der var pisssssss koldt i lokalet, delt fordi hun masserede med hurtige strøg og kun kort et sted. Dog vendte hun gang på gang tilbage til de samme steder, og pludselig begyndte det at virke på de filtrede muskler. Der var ikke en dyt pirren undervejs, men da hun var iført en lille og kort blonde kjole troede jeg dog at det godt kunne ende sjovt. Til sidst lagde hun da også sine varme hænder om det lille rendejern, og vi blev enig om fuld pakke. 
Kondom blev hentet, og kjolen røg af. Hun er flot drenge. Slank, flad mave, fast rund numse og stærke lår. Pæne bryster, der ikke strutter som to appelsiner på et køkkenbord, men dog fine og faste. Det blev til lidt nussen og pillen, og som sædvanligt ville jeg ned og smage på desserten. Hun var godt nok let at fyre op under. Mindre end 5 minutter, 30 sekunders pause og så anden runde på et par minutter. Så ville hun have en lille pause, og jeg kunne få tørret ansigtet, og trække vejret lidt mere frit. 
Kondomet kom frem og inden jeg havde nået at sige at jeg gerne ville have lidt blæs, var det på, men så blev det blæs med. Om hun gør uden ved jeg ikke. Det blev til et meget kort blæs, hun ville videre. Om det var fordi hun var meget parat, eller bare ville have mig ud af døren er ikke nemt at vide. Men hun kan virkelig ride. Her kom de stærke lår til deres ret. Kun Cream kan konkurrere med den kondition og styrke. Hun er ikke til jer med de store svabere, for selv om hun var temmelig våd skulle der lirkes lidt i starten. 
En rigtig lille perle, bortset fra hun ikke kysser og der altid er så koldt i den klinik. Badet er der, men meget simpelt - hen over toilettet og lidt ud i køkkenet :lol:
 

Du gi'r go' omsætning til pigerne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:
Asian, Århus
 
Jordbrovej 
8000 Århus C


Om stedet stadig hedder Asian og om telefonnummeret passer mere, aner jeg ikke. 
 
Men jeg er vist inde i en heldig stime. 
Først Bella, så Yaya, i forgårs Nana og idag June. 
 
June var alene her til morgen. Det var lidt tidligt, og jeg havde lige checket om Bebe var vågen, men det var hun ikke, selv om annoncen siger kl 9. Prøvede Mihn på veje, med der var slukket, ligeledes i Teglværksgade. Nå det var jo også tidligt, men jeg var ousen og har desuden travl i koisken. Ringede på ved Jailak, for der har jeg også haft gode oplevelser, men her sov man også. Det var lys i bliing-bling skiltet hos Asian, og jeg tog chancen. 
June er lidt højere end thaier normalt, og hendes ansigt er heller ikke helt typisk thai. En massage der i starten var irriterende. Dels fordi der var pisssssss koldt i lokalet, delt fordi hun masserede med hurtige strøg og kun kort et sted. Dog vendte hun gang på gang tilbage til de samme steder, og pludselig begyndte det at virke på de filtrede muskler. Der var ikke en dyt pirren undervejs, men da hun var iført en lille og kort blonde kjole troede jeg dog at det godt kunne ende sjovt. Til sidst lagde hun da også sine varme hænder om det lille rendejern, og vi blev enig om fuld pakke. 
Kondom blev hentet, og kjolen røg af. Hun er flot drenge. Slank, flad mave, fast rund numse og stærke lår. Pæne bryster, der ikke strutter som to appelsiner på et køkkenbord, men dog fine og faste. Det blev til lidt nussen og pillen, og som sædvanligt ville jeg ned og smage på desserten. Hun var godt nok let at fyre op under. Mindre end 5 minutter, 30 sekunders pause og så anden runde på et par minutter. Så ville hun have en lille pause, og jeg kunne få tørret ansigtet, og trække vejret lidt mere frit. 
Kondomet kom frem og inden jeg havde nået at sige at jeg gerne ville have lidt blæs, var det på, men så blev det blæs med. Om hun gør uden ved jeg ikke. Det blev til et meget kort blæs, hun ville videre. Om det var fordi hun var meget parat, eller bare ville have mig ud af døren er ikke nemt at vide. Men hun kan virkelig ride. Her kom de stærke lår til deres ret. Kun Cream kan konkurrere med den kondition og styrke. Hun er ikke til jer med de store svabere, for selv om hun var temmelig våd skulle der lirkes lidt i starten. 
En rigtig lille perle, bortset fra hun ikke kysser og der altid er så koldt i den klinik. Badet er der, men meget simpelt - hen over toilettet og lidt ud i køkkenet :lol:
 

Er det klinikken, rundt hjørnet nede i kælderen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven skrev, for 22 minutter siden:

Er det klinikken, rundt hjørnet nede i kælderen ?

Ja med indgang fra Lucernevej. Klinikken ligger på hjørnet. Det er kun den samme i en kælder. Nalee ligger i en høj stue. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Ja med indgang fra Lucernevej. Klinikken ligger på hjørnet. Det er kun den samme i en kælder. Nalee ligger i en høj stue. 

Okay, hende kender jeg under andet navn - hvis det er den samme ? - men ja en dejlig pige, med en underskøn krop ! Du har ret, badet er ikke af de største, men efter jeg købte en ny bruseslange til hende blev det acceptabelt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven skrev, for 39 minutter siden:

Okay, hende kender jeg under andet navn - hvis det er den samme ? - men ja en dejlig pige, med en underskøn krop ! Du har ret, badet er ikke af de største, men efter jeg købte en ny bruseslange til hende blev det acceptabelt :) 

Kunne du så ikke lige have rettet hanen også så man ikke skal stå og vride håndleddet af led, for at betjene den :mrgreen:.  Hvis du skal derop igen, køb så lige en varmeblæser med til hende. 

Hun har et lidt mere langstakt ansigt end thaier normalt, og har som teen haft uren hud, som der stadig er  mærker efter. 
Jeg kan ikke mindes at have set hende andre steder i byen, nogensinde. 

Jeg synes der er ny pige hver gang jeg besøger stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Kunne du så ikke lige have rettet hanen også så man ikke skal stå og vride håndleddet af led, for at betjene den :mrgreen:.  Hvis du skal derop igen, køb så lige en varmeblæser med til hende. 

Hun har et lidt mere langstakt ansigt end thaier normalt, og har som teen haft uren hud, som der stadig er  mærker efter. 
Jeg kan ikke mindes at have set hende andre steder i byen, nogensinde. 

Jeg synes der er ny pige hver gang jeg besøger stedet. 

Jeg kunne nemt ha lavet tingene bedre, men tiden og værktøjet var ikke til det :mrgreen: Ja uren hud, men ved jo ikke om det er samme pige, og jeg vil ikke skrive navnet før jeg har talt med hende.

Har set andre piger deroppe med mellemrum, men hende jeg har besøgt taler godt dansk, selvom ordforrådet ikke altid er lige stort, og har været der over et år. Før var hun i Hedemannsgade, indtil hun blev uenig mutter ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven skrev, for 8 timer siden:

Jeg kunne nemt ha lavet tingene bedre, men tiden og værktøjet var ikke til det :mrgreen: Ja uren hud, men ved jo ikke om det er samme pige, og jeg vil ikke skrive navnet før jeg har talt med hende.

Har set andre piger deroppe med mellemrum, men hende jeg har besøgt taler godt dansk, selvom ordforrådet ikke altid er lige stort, og har været der over et år. Før var hun i Hedemannsgade, indtil hun blev uenig mutter ! 

 

Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Kunne du så ikke lige have rettet hanen også så man ikke skal stå og vride håndleddet af led, for at betjene den :mrgreen:.  Hvis du skal derop igen, køb så lige en varmeblæser med til hende. 

Hun har et lidt mere langstakt ansigt end thaier normalt, og har som teen haft uren hud, som der stadig er  mærker efter. 
Jeg kan ikke mindes at have set hende andre steder i byen, nogensinde. 

Jeg synes der er ny pige hver gang jeg besøger stedet. 

 talt med hende, men hun vil ikke ha jeg nævner navnet - ved ikke om det er privat - :razz: men vi har ikke besøgt den samme, de er tre piger på stedet. Bortset fra der mangler en varmeblæser synes jeg det er et okay sted, og jeg er aldrig gået utilfreds derfra :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 15 minutter siden:

Ved man hvad der blev af Pom, som havde stedet for 3-4 år siden, og indtil hvornår ved jeg ikke? bare lidt nysgerrig

 

For et års tid siden mødte jeg indehaveren. En lille slank pige i 30´erne. Ved ikke om hun har afhændet den. June er ikke ejeren, så mon ikke det er den samme stadigvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

For et års tid siden mødte jeg indehaveren. En lille slank pige i 30´erne. Ved ikke om hun har afhændet den. June er ikke ejeren, så mon ikke det er den samme stadigvæk

Pom er midt fyrrene, har en tatovering som fylder hele ryggen. Så hende først i Lampoo Løgten(de stedet stadig var godt) mødte hende siden på jordbrovej, hvor hun dengang ejede forretningen, og arbejdede der som den eneste. Havde en del snak med hende dengang, derfor interesseret  i hvordan det er gået hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 8 minutter siden:

tatovering som fylder hele ryggen.

Hende jeg talte med havde tøj på, så ved ikke med tatoveringen :)
Men prøv da at svinge forbi op ad dagen. De seneste gange jeg besøgte stedet var ved 10 tiden, og der var ikke andre en June. 
Hvorfor er der iøvrigt altid pissekoldt i den klinik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden:

Hende jeg talte med havde tøj på, så ved ikke med tatoveringen :)
Men prøv da at svinge forbi op ad dagen. De seneste gange jeg besøgte stedet var ved 10 tiden, og der var ikke andre en June. 
Hvorfor er der iøvrigt altid pissekoldt i den klinik? 

Jeg glemte varmeblæseren  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven skrev, for 24 minutter siden:

Jeg glemte varmeblæseren  :mrgreen:

Det bliver ikke til meget mere end en lille fadøl til dig - doven fadøl :( 
Men selv på en varm dag, som sidst er der små køligt, og smuklingen havde dæleme tændt ventilatoren men slukkede den nu sel :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har hun ikke et telefon nr...kan det passe det er Jordbrovej 23, på hjørnet i kælderen   .kan det passe hun har arbejdet på klinikken på Randersvej nr 7,       nogen som har været på besøg fornylig, er der kun 1 pige der, er det ejeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 18/5/2020 at 17:00:

Jeg mener ikke det er hende. Men hun talte lidt dansk. 

hun er ca 165 høj, ca 60kg, snakker dansk langt sort bølgene hår, store læber.....sådan som jeg husker hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...