Hop til indhold

Recommended Posts

Længe siden jeg har anmeldt noget men naturlige årsager såsom corona. 
 

Jeg valgte noget anderledes denne her gang og vil prøve episk massage af. Hold nu kæft det var en syret oplevelse. :blink:

https://annoncelight.dk/showad/285571

En times massage med fuld fokus på den nedre region. Varm olie og jeg var ærlig talt helt væk da jeg rejste mig op fra biksen. Fik orgasmer og en voldsom udløsning da jeg ikke kun holde mig længere.

Man skal ikke tage derhen hvis man tænker på massøren og dens udseende. ;-)
 

Stedet var super hyggeligt med skærm i loftet og hyggelig atmosfære. :smile:

Jeg kommer sgu til at prøve det igen efter jeg har kommet mig B)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bestemt noget jeg har overvejet (og lignende steder som hos Sasha og diverse thai-steder). Jeg har svært ved at få udløsning når jeg køber sex, og det er da muligt at jeg kan have brug for at komme i bedre kontakt med min krop generelt og min pik i særdeleshed. Super at du ville skrive lidt om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mango12 skrev, for 28 minutter siden:

med skærm i loftet

Hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Hvad betyder det?

Mon ikke det er en tv-skærm. Min tandlæge har noget lignende til afledning, men jeg har ikke set det på en klinik. Det kan selvfølgelig være forbundet med livsfare hvis der ikke er anvendt ordentlige rawlplugs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet konceptet. Det var bestemt ikke en oplevelse der skal gentages.

Rigtigt, det var ikke pigen der skulle få fut i kalorius. Det gjorde hun så heller ikke. Spild af penge, hvis du spørger mig. 

Prøvede noget lignende for nogle år siden i Århus. Der var en helt anderledes fokusering på den gode oplevelse. Da var der skud i kanonen. Desværre er det lang tid siden hun har annonceret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede noget lignende for nogen tid siden.

Det var ok - bortset fra, at kvinden var MEGET påklædt og iført plastikhandsker :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 4 timer siden:

kvinden var MEGET påklædt og iført plastikhandsker :shock:

Det lyder da meget frækt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe haft lyst til at prøve det, men har været stærkt i tvivl om det holder. Og jeg er ikke blevet klogere af denne tråd :(

Det ender med at jeg må prøve, bare for at få vished :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TysTys
Mango12 skrev, for 19 timer siden:

Længe siden jeg har anmeldt noget men naturlige årsager såsom corona. 
 

Jeg valgte noget anderledes denne her gang og vil prøve episk massage af. Hold nu kæft det var en syret oplevelse. :blink:

https://annoncelight.dk/showad/285571

En times massage med fuld fokus på den nedre region. Varm olie og jeg var ærlig talt helt væk da jeg rejste mig op fra biksen. Fik orgasmer og en voldsom udløsning da jeg ikke kun holde mig længere.

Man skal ikke tage derhen hvis man tænker på massøren og dens udseende. ;-)
 

Stedet var super hyggeligt med skærm i loftet og hyggelig atmosfære. :smile:

Jeg kommer sgu til at prøve det igen efter jeg har kommet mig B)

 

 

Tak for deling af en spændende oplevelse.

Var lige inde og se en af deres videoer'......Hold da helt op. Jeg skal love for at det var et "Rejsegilde" der ville noget.

Har lavet genvej på min laptop til deres link. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TysTys skrev, for 1 time siden:

Var lige inde og se en af deres videoer

Det er ikke deres video. De er fra Hegre.com. En iøvrigt meget lækker side

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 22 timer siden:

Det var ok - bortset fra, at kvinden var MEGET påklædt og iført plastikhandsker :shock:

I disse tider er det en rigtig god idé at massere med handsker, jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indomitable skrev, den 17.5.2020 at 14:58:

Der kører noget nude art film under hele seancen... det er en anderledes oplevelse.  Jeg skal igen snart.. 

Fuck, det havde jeg aldrig gættet. Jeg troede der var tale om noget afskærmende. Jeg er helt stået af - jeg gider ikke distraheres af film ved sådan en seance, så tak for info. Det er lige før jeg vil kalde det vildledende at de ikke beskriver det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 16 timer siden:

I disse tider er det en rigtig god idé at massere med handsker, jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste :-) 

ja !!! og bære maske, og gerne iført en rumdragt med tilhørende iltbeholder !!! men piger må da gerne give superfransk.. gir det mening?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 7 minutter siden:

ja !!! og bære maske, og gerne iført en rumdragt med tilhørende iltbeholder !!! men piger må da gerne give superfransk.. gir det mening?

Hvem har bildt dig ind at det er en fornuftig ide med ubeskyttet sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 4 minutter siden:

Hvem har bildt dig ind at det er en fornuftig ide med ubeskyttet sex?

er massage og superfransk "ubeskyttet sex?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 17.5.2020 at 15:21:

Jeg har også prøvet konceptet. Det var bestemt ikke en oplevelse der skal gentages.

Rigtigt, det var ikke pigen der skulle få fut i kalorius. Det gjorde hun så heller ikke. Spild af penge, hvis du spørger mig. 

Prøvede noget lignende for nogle år siden i Århus. Der var en helt anderledes fokusering på den gode oplevelse. Da var der skud i kanonen. Desværre er det lang tid siden hun har annonceret. 

ja vil vil du fortælle lidt mere om den  tantra oplevelse  jeg har prøvet hos et sted de kaldteTantra Temple  lidt orintalsk sted  der var en  smuk dansk pige men der var de der lette  berøringer af hele  kroppen  og masæren var også  nøgen men der var ikke nogen afslutning kan man sige ikke noget orgasme garanti om  man  vil tror ikke det sted i centrum af Arhus er der  mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 24 minutter siden:

ja vil vil du fortælle lidt mere om den  tantra oplevelse  jeg har prøvet hos et sted de kaldteTantra Temple  lidt orintalsk sted  der var en  smuk dansk pige men der var de der lette  berøringer af hele  kroppen  og masæren var også  nøgen men der var ikke nogen afslutning kan man sige ikke noget orgasme garanti om  man  vil tror ikke det sted i centrum af Arhus er der  mere 

Hos Tantra Templet har du ikke oplevet en nogen massør, hun har haft trusser på. Det er en del af deres koncept, og hvis du skriver, at hun var dansk, så kender jeg hende og ved, at tresserne ikke kommer af. Grunden til, at de ikke kommer af er, at det for deres massage ikke er væsentligt for dig, da du hverken skal pille, eller der skal ske "noget" og udlæsning ikke er en del af menuen. Stedet findes stadig, endda med afdelinger i både Odense og København, det er stiftet af lærere fra Natha Yoga Center.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 40 minutter siden:

er massage og superfransk "ubeskyttet sex?"

Sidst jeg mærkede efter var superfransk uden gummi, og dermed pr definition ubeskyttet sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 41 minutter siden:

ja vil vil du fortælle lidt mere om den  tantra oplevelse  jeg har prøvet hos et sted de kaldteTantra Temple  lidt orintalsk sted  der var en  smuk dansk pige men der var de der lette  berøringer af hele  kroppen  og masæren var også  nøgen men der var ikke nogen afslutning kan man sige ikke noget orgasme garanti om  man  vil tror ikke det sted i centrum af Arhus er der  mere 

Jeg har også prøvet tantra. Bestemt en god oplevelse, men et andet koncept hvor udløsning ikke nødvendigvis er en del af seancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 3 timer siden:

Hos Tantra Templet har du ikke oplevet en nogen massør, hun har haft trusser på. Det er en del af deres koncept, og hvis du skriver, at hun var dansk, så kender jeg hende og ved, at tresserne ikke kommer af. Grunden til, at de ikke kommer af er, at det for deres massage ikke er væsentligt for dig, da du hverken skal pille, eller der skal ske "noget" og udlæsning ikke er en del af menuen. Stedet findes stadig, endda med afdelinger i både Odense og København, det er stiftet af lærere fra Natha Yoga Center.

hende jeg  prøvede var  nu   nøgen   tror  ikke  stedet er  der  mere  jeg ved da hvad jeg  har  oplevet  der 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mon ikke det er muligt vi kan oprette en tråd til dem der gerne ville kommentere emnet ubeskyttet sex i corona tider , og slette alle andre indlæg i diverse tråde hvor nogen føler de har behov for at kommentere dette emne, 

Utroligt at så mange tråde skal spoleres af dette 

 

Og til OP, tak for anmeldelsen, har selv overvejet at prøve dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede episk massage for første gang for lidt over et siden og er kommet jævnligt, ca 1 gang om måneden. Jeg går til den samme massøse. Sammen med hende er vi afstemt med hvad der virker for mig sammen med hvilke værktøjer hun har. Derfor den samme massøse. Jeg synes det er et frækt setup. En helt igennem dejlig dansk kvinde, der ved præcist hvad jeg har brug for, kigge på frække film samtidig med hun sørger for at jeg får en sten hård erektion og holder mig på kanten i ca en time, for til slut at føre mig over kanten i en voldsom orgasme og udløsning.

og nej, hun er ikke afklædt og det ønsker jeg heller ikke. Det drejer sig om min velvære, både for hende og for mig. Det er en anden velvære når kvinden er afklædt 

Redigeret af vovse

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 6 minutter siden:

Jeg prøvede episk massage for første gang for lidt over et siden og er kommet jævnligt, ca 1 gang om måneden. Jeg går til den samme massøse. Sammen med hende er vi afstemt med hvad der virker for mig sammen med hvilke værktøjer hun har. Derfor den samme massøse. Jeg synes det er et frækt setup. En helt igennem dejlig dansk kvinde, der ved præcist hvad jeg har brug for, kigge på frække film samtidig med hun sørger for at jeg får en sten hård erektion og holder mig på kanten i ca en time, for til slut at føre mig over kanten i en voldsom orgasme og udløsning.

Episk massage findes flere steder- hvilke(t) af dem anbefaler du og hvilke massører?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...