Hop til indhold

Ordensmagten, hvordan forholder man sig?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvordan forholder man sig hvis man "køber" privat sex, men da man møder pigen siger man pænt nej tak... Hun truer mig privat og vil gå til politiet med sagen, hun mener jeg skylder penge for noget jeg aldrig har fået.

Tru hende tilbage med at melde hende for afpresning :lol:

Skrevet

Nu bliver jeg sgu lidt nysgerrig :D Kan du uddybe lidt hvad der skete? Du er jo alligevel anonym her, så lad os da få de saftige detaljer. Det var vel ikke bare det forkerte telefonnummer vel, der var problemet? Hvad lød "dommen" på?

Jamen var fordi jeg skrev til en gamle veninde efter lang tid, også får jeg sendt et billede, og imellem tiden er der en ny der har fået hendes nr så billedet kom i forkerte hænder og faren kontaktede mig og de var fra Nordjylland og jeg fra Lolland, og sagde til ham jeg beklager og det var en fejl men det troede fjolset ikk på han troede jeg var en eller anden sex forbryder, så han anmeldte mig til politiet og de kontaktede mig og jeg forklarede jeg ville skrive til min veninde og da de godt ku se det var hendes gl nr fik jeg ikk en dom. Men en bøde for blufærdighedskrænkelse. Mega skod

Skrevet
  • Author

Jamen var fordi jeg skrev til en gamle veninde efter lang tid, også får jeg sendt et billede, og imellem tiden er der en ny der har fået hendes nr så billedet kom i forkerte hænder og faren kontaktede mig og de var fra Nordjylland og jeg fra Lolland, og sagde til ham jeg beklager og det var en fejl men det troede fjolset ikk på han troede jeg var en eller anden sex forbryder, så han anmeldte mig til politiet og de kontaktede mig og jeg forklarede jeg ville skrive til min veninde og da de godt ku se det var hendes gl nr fik jeg ikk en dom. Men en bøde for blufærdighedskrænkelse. Mega skod

Underligt du får en bøde faktisk, nu når de godt kan se at det er hendes gamle nummer og at du handlede i god tro....

Th

Skrevet

Et eller andet sted er det vel rimeligt nok, at man lige sikre sig hvem der er i den anden ende, før man sender nøgenbilleder i den elektroniske verden. Specielt i en tid hvor ganske mange løbende udskifter der mobilnumre.

Skrevet

Et eller andet sted er det vel rimeligt nok, at man lige sikre sig hvem der er i den anden ende, før man sender nøgenbilleder i den elektroniske verden. Specielt i en tid hvor ganske mange løbende udskifter der mobilnumre.

Det må være laaaaaaang tid siden du sidst har snakket med hende så for et mobil nummer som ikke bruges mere skal være låst i min. 6 måneder før det må sælges videre til en ny kunde. Og du kan i de 6 måneder til en hver tid bede om at få nummeret genåbnet.

Skrevet

PeterPedal

Den del havde jeg så ikke tænkt på. Men det understøtter vel bort kendelse, yderligere.

Skrevet

Tru hende tilbage med at melde hende for afpresning :lol:

Det er såmænd ganske enkelt, anmeld hende til SKAT for sort arbejde, så skal du bare se, så tager de sig af det og så skal hun dokumentere at det ikke er korrekt.

Så er der ro for hende.

Venligst

Skrevet

PeterPedal

Den del havde jeg så ikke tænkt på. Men det understøtter vel bort kendelse, yderligere.

Jo måske. Men på den anden side så syntes jeg måske det er lidt underligt at smide et nøgenbillede afsted på første besked når man ikke har skrevet sammen i mere end 6 md. Så har man ligesom også selv været ude om det ihvertfalde. Og jeg har ingen medlidenhed over at han har fået en bøde for blufærdighedskrænkelse.

En anden ting er at det også er de færreste teleselskaber der faktisk sender gamle numre i omløb igen efter 6 md. Der er endog mange som holde på dem i endnu længere tid for at være sikker på at numrene de ligger døde lang nok tid til at folk de ikke bliver spammet på deres nye nummer. For der er kun 1 at brokke sig til over det og det er teleselskabet. Så for at undegå klager over det holder de dem gerne min. 12 måneder istedet for. Jeg har endda set numre der har ligget død i 5 år inden de blev frigivet.

Det kan så været et problem for et selskab som Lebara som sælger numre uden registrering af navn. De har en MEGET stor udskiftning i deres numre. Og deres numre ligger som regel ikke stille i meget mere end 6 måneder. Og det er kun fordi de har en begrænset mænge numre til rådighed.

Skrevet

PeterPedal

Helt enig, heller ingen medlidenhed her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.