sn57 759 Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg er en, af de sikkert mange, som ikke kan komme hjem og lugt af røg eller kraftigt parfume. Det ville være så meget nemmere for alle parter, hvis de steder hvor der bliver røget annoncerede med det. Men det kommer nok ikke til at ske? Modsat så kan de steder hvor der ikke ryges annoncerer, at der ikke blev røget i klinikken eller studioet. Det er desværre ikke nok, at den enkelte pige skriver, at hun er ikke ryger, stedet er nød til at være 100% røgfrit. Det er træls for alle parter, hvis gæsten med en aftalt tid må takke nej fordi klinikken lugter af røg. Personligt så spørg jeg selv direkte før jeg indgår en aftale Med frygt for at få hele ryge flokken på nakken, hvad er jeres mening? 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg bakker dig 100 % op. Jeg skal ikke skjule mine numre for nogen, men jeg bliver decideret dårlig, når jeg opholder mig i rum, hvor der ryges. Hvis jeg har været i et sådant selskab må jeg simpelthen putte mit tøj i en plasticpose og binde knude på den, indtil der skal vaskes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Maj, 2020 Det er kun rimeligt at spørge om. At være i et stinkende røgfyldt lokale kan ikke være tiltalende på nogen måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14127 Skrevet 12. Maj, 2020 sn57 skrev, for 12 minutter siden: Personligt så spørg jeg selv direkte før jeg indgår en aftale Ofte kan man høre på pigens stemme om hun ryger - og evt. hoster hun også, når man ringer - så man behøver slet ikke spørge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 12. Maj, 2020 Onslow skrev, for 6 minutter siden: Jeg bakker dig 100 % op. Jeg skal ikke skjule mine numre for nogen, men jeg bliver decideret dårlig, når jeg opholder mig i rum, hvor der ryges. Hvis jeg har været i et sådant selskab må jeg simpelthen putte mit tøj i en plasticpose og binde knude på den, indtil der skal vaskes. Jeg har det på præcis samme måde. Jeg kan ikke udstå lugten af røg! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 12. Maj, 2020 Kære Sn57 Det er fuldstændigt rimeligt at du spørger - Dragons Dungeon er HELT RØG FRIT OMRÅDE. God dag ønskes Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 12. Maj, 2020 Helt enig i ovenstående - Jeg ser intet problem i, at du spørger til røg, lyder det fra en exryger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 808 Skrevet 12. Maj, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Ofte kan man høre på pigens stemme om hun ryger - og evt. hoster hun også, når man ringer - så man behøver slet ikke spørge Ah, hoste kan da også skyldes harmløse ting som f.eks. corona 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 808 Skrevet 12. Maj, 2020 sn57 skrev, for 2 timer siden: Jeg er en, af de sikkert mange, som ikke kan komme hjem og lugt af røg eller kraftigt parfume. Det ville være så meget nemmere for alle parter, hvis de steder hvor der bliver røget annoncerede med det. Men det kommer nok ikke til at ske? Modsat så kan de steder hvor der ikke ryges annoncerer, at der ikke blev røget i klinikken eller studioet. Det er desværre ikke nok, at den enkelte pige skriver, at hun er ikke ryger, stedet er nød til at være 100% røgfrit. Det er træls for alle parter, hvis gæsten med en aftalt tid må takke nej fordi klinikken lugter af røg. Personligt så spørg jeg selv direkte før jeg indgår en aftale Med frygt for at få hele ryge flokken på nakken, hvad er jeres mening? Jeg har faktisk aldrig hæftet mig ved at der har lugtet af røg nogle af de steder jeg er kommet (stort set kun thaiklinikker de seneste mange år). Derimod har jeg et par gange været ude for at en pige har stinket så kraftigt af parfume at jeg nærmest ikke har kunnet trække vejret eller at de har oversprøjtet rummet med så meget 'luftfrisker' at der er overhængende fare for en eksplosion hvis de tænder en smøg. Nogle gange så kan man også blive mødt med en ret stram lugt af mad på nogle af thaistederne. Det er heller ikke noget der fremmer lysten når man kommer ind og det stinker af branket fisk. Jeg har heldigvis ingen jeg skal stå til ansvar for men jeg ville til enhver tid have lettere ved at bortforklare cigaretrøg end parfume eller madlugt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Maj, 2020 Det er da rimeligt at du har nogen grænser der, og ønsker røgfri besøg :) er selv ryger, men jeg er ikke blind for hvor ubehagelig røglugt kan være, og hvis det giver problemer når du kommer hjem har du al din ret til at vælge fra og til efter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 12. Maj, 2020 sn57 skrev, for 3 timer siden: Med frygt for at få hele ryge flokken på nakken, hvad er jeres mening? Jeg er selv ryger. Er tiden hvor rygere kæftede op og ikke ønskede at udvise hensyn egentligt ikke noget der hører fortiden til. Jeg tror da de fleste rygere har det helt ok med, at man på nogen klinikker og hos røgfri GP´er enten i privat/diskret ikke ønsker røg. Det er da i vor tid helt fair. Hvis jeg modtager en GP i mit eget rygerhjem, og hun også er ryger, ja.... så er det jo straks en anden sag, at man måske nyder et glas og en smøg sammen. Jeg skal ikke kloge mig på, om efter bad og klargøring til næste besøg, slæber røgduft med. Det er mit indtryk, at der stadig i branchen er en del GP´er der ryger. Det er så også mit indtryk, at der er indført regler på steder med flere kvinder. Ja, hvis der er et stort behov for at der skiltes med om at indeklimaet er røg. og parfumefrit, så er der næppe nogen potentielle rygende gæster der har et problem med det og gæster som dig kan så bruge disse informationer. Typisk sker den slags jo helt af sig selv, hvis det kan aflæses på bundlinjen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 12. Maj, 2020 (edited) Vi alle har hver vores lyster, ønsker og forskelligeheder.... wuhuu og fred være med det Men hvis nogen ikke ønsker parfume, cremer eller en ryger, så er det vel bare at melde det ud og burde bestemt ikke være et problem Hos os har pigerne kun mulighed for udendørs rygning i vores havestue, altså helt forbudt inde i huset, vi reklamer eller skriver det ingen steder på vores side, har faktisk aldrig tænkt over det. Men vi skriver dog ikke om pigerne er rygere eller ikke rygere, da vi ikke ønsker at sætte nogen i bås Redigeret 12. Maj, 2020 af Seductiongirls 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 12. Maj, 2020 Det er forbudt ved lov at ryge indendørs i virksomheder, dette gælder også massageklinikker. Eneste undtagelse er virksomheder, hvor der kun er 1 person Der skal skiltes med det i virksomheden. Overtrædelse af forbud, er første gang bøde på 10.000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg besøger tit en dejlig pige som er ryger hvilket jeg dybest set ikke bryder mig om (men det er ikke mit valg og kan ikke påvirke det, det er hendes valg), men selv om vi kysser dybt er det faktisk meget sjældent jeg kan smage det (modsat andre steder), der lugter heller ikke af røg i rummet, men er dog kommet hjem med hendes dejlig parfume duft, som kun jeg troede jeg kunne lugte, men desværre også et langt lyst hår på min sorte t-shirt, og kombinationen var ikke helt god... og det krævede lidt tid..., men jeg ser hende stadig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5246 Skrevet 12. Maj, 2020 Rolias skrev, for 2 timer siden: men desværre også et langt lyst hår på min sorte t-shirt Jamen kære ven, så er t-shirten åbenbart ikke kommet af hurtigt nok! Rolias skrev, for 2 timer siden: kombinationen var ikke helt god... og det krævede lidt tid... Det kræver da vist en champ at sno sig ud af den dér! Godt gået! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. Maj, 2020 Tja røglugt er grimt og en tung parfume er dumt - et bad (skyller) efter GP besøg er klogt (også før en “dagstur tisser” trænger til lidt frisk vand før aktivitet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 15. Maj, 2020 Jeg vil altid fravælge en ryger eller et sted der lugter af røg, hvis jeg ved det på forhånd. Den information må meget gerne fremgå af annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 15. Maj, 2020 sn57 skrev, den 12.5.2020 at 16:45: Jeg er en, af de sikkert mange, som ikke kan komme hjem og lugt af røg eller kraftigt parfume. Det ville være så meget nemmere for alle parter, hvis de steder hvor der bliver røget annoncerede med det. Men det kommer nok ikke til at ske? Modsat så kan de steder hvor der ikke ryges annoncerer, at der ikke blev røget i klinikken eller studioet. Det er desværre ikke nok, at den enkelte pige skriver, at hun er ikke ryger, stedet er nød til at være 100% røgfrit. Det er træls for alle parter, hvis gæsten med en aftalt tid må takke nej fordi klinikken lugter af røg. Personligt så spørg jeg selv direkte før jeg indgår en aftale Med frygt for at få hele ryge flokken på nakken, hvad er jeres mening? Tak for dit indlæg. I min profil skriver jeg, at jeg er ikke ryger. Jeg havde ikke tænkt over, at der selvfølgelig også skal stå, at mit sted Pure-passion er 100% røgfrit. Men det giver jo så meget mening efter at have læst dit indlæg. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 16. Maj, 2020 Naturligvis er det rimeligt at træffe til- og fravalg på baggrund af om en pige ryger og/eller bruger tung parfume. Det bør også være helt rimeligt at spørge ind til uden du skal være bange for at krænke nogen. Jeg er noget så træt af de mange "krænkelsesparate" typer, men egentlig også lidt træt af dem som er bange for selv at komme til at krænke. Et ærligt og rationelt spørgsmål skal man imho ALDRIG være bange for at stille på en høflig vis. Når du diskuterer "varardeklaration" med dig selv, så er jeg enig med dig @sn57 når du gætter på, at det nok ikke er lige oppe over at man som gæst kan forvente en udtømmende redegørelse for indretning, udsugning, og generel beskrivelse af "arbejdspladsen". Jeg mener, oftest er det uklart hvem man møder og hvor man skal mødes. Det er ikke sjældent uklart hvad man kan forvente af menuen, om det er muligt at føre en samtale, hvad der er omfattet af prisen osv. osv. I hvert fald når vi taler piger der ikke er på etablerede klinikker. Jeg kan så forstå på @Seductiongirls indspark at der også er mange andre forhold der skal regnes ind når annoncer skal laves. Selv har jeg røget siden jeg var 16. Jeg stoppede da jeg var i slutningen af 40erne. Røg generer ikke mig. Jeg holder af duften af diskret parfume, så jeg er sikkert nem at stille tilfreds. Jeg føler med dem der har allergier. Især for parfume, som jo breder sig. I gamle dage var rum-parfume noget man havde i biler. Hvis jeg tænker efter har jeg kørt i nogle tyrker-taxi der var så overhældt med Wunderbaum at chaufføren knap kunne se ud og jeg sikkert har "dufter" af tysk granskov i ugevis. Ikke varme minder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulemanden 23 Skrevet 16. Maj, 2020 Da mange skjuler deres aktiviteter for konen, så er det mig ubegribeligt at alle piger ikke kører 100% lugt neutrale pleje/skønhedsprodukter. Man læser jo tit i anmeldelser at personen dufter af parfume, og det tror jeg tit gør at folk med koner og børn simpelthen vælger de piger fra. Røg indendørs på bordel har jeg aldrig selv bemærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg