slikken fyr 161 Skrevet 9. Maj, 2020 Hej alle faldt lige over denne lækkerbisken https://annoncelight.dk/showad/296337 ville høre om der er nogen der evt genkender setup eller billede fra tidligere annonce eller om hun er helt fresh så at sige, så kunne det være man skulle svinge forbi og smide en anmeldelse på sagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aloha Skrevet 9. Maj, 2020 Virker fake, da personen først vil lave aftale via en hjemmeside og samtidig er med på alt - mine klokker, altså alarm bimler og bamler men vil da gerne høre hvis andre har forsøgt sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 82 Skrevet 9. Maj, 2020 Hos mig skrev hun at hendes telefon går ud hele tiden, så meget nemmere hvis man lige går ind på en dating side og skriver til hende istedet, så jeg holder mig væk, virker til at hun bare vil have en ind på den side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken fyr 161 Skrevet 9. Maj, 2020 jsfeltwow skrev, for 49 minutter siden: Hos mig skrev hun at hendes telefon går ud hele tiden, så meget nemmere hvis man lige går ind på en dating side og skriver til hende istedet, så jeg holder mig væk, virker til at hun bare vil have en ind på den side Har netop modtaget samme besked og svaret at jeg ingen interesse havde i at være på denne side, samt held og lykke med hendes telefon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 9. Maj, 2020 Spam det er kun for at lokke jer ind på den side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg