Hop til indhold

Sugarcami/Kbh-baben ny nogen der kender setuppet

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

faldt lige over denne lækkerbisken

https://annoncelight.dk/showad/296337

ville høre om der er nogen der evt genkender setup eller billede fra tidligere annonce eller om hun er helt fresh så at sige, så kunne det være man skulle svinge forbi og smide en anmeldelse på sagen.

Skrevet

Virker fake, da personen først vil lave aftale via en hjemmeside og samtidig er med på alt - mine klokker, altså alarm bimler og bamler

men vil da gerne høre hvis andre har forsøgt sig?

Skrevet

Hos mig skrev hun at hendes telefon går ud hele tiden, så meget nemmere hvis man lige går ind på en dating side og skriver til hende istedet, så jeg holder mig væk, virker til at hun bare vil have en ind på den side

Skrevet

Præcis

Skrevet
  • Author
jsfeltwow skrev, for 49 minutter siden:

Hos mig skrev hun at hendes telefon går ud hele tiden, så meget nemmere hvis man lige går ind på en dating side og skriver til hende istedet, så jeg holder mig væk, virker til at hun bare vil have en ind på den side

Har netop modtaget samme besked og svaret at jeg ingen interesse havde i at være på denne side, samt held og lykke med hendes telefon

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.