oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Onslow skrev, for 4 minutter siden: Den fred holdt så ikke længe. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 2 minutter siden: ? så du ikke min smiley? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Onslow skrev, for 1 minut siden: så du ikke min smiley? Jo. Så du mit spørgsmålstegn? Hvilken fred holdt ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, Lige nu: Jo. Så du mit spørgsmålstegn? Hvilken fred holdt ikke? Den fred, du proklamerede. Stop nu det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 8. Maj, 2020 (edited) oros skrev, 1 time siden: i stedet for at udskamme hende for nogle ligegyldige fejl i det skriftlige oplæg. I øvrigt tror jeg også, du fra starten har forstået intentionen med mit indlæg såvel som Davinas oplæg. Har jeg ret? Der er ingen, der "udskammer" hende. Mener du virkelig det, så er der vist ingen her, der kan hjælpe dig videre ift. at forstå det. Jeg forstår hende fint, og jeg forstår også, at du kun er ude på at få andre medlemmer til at fremstå dårligt ved at fremhæve dig selv som denne GPs "beskytter" Du var ikke frisk på at sutte løs? Redigeret 8. Maj, 2020 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Onslow skrev, for 2 minutter siden: Den fred, du proklamerede. Stop nu det Gå i seng, Onslow. Forlad tastaturet og gå i seng. Jeg har intet - som i INTET - skrevet til dig, siden jeg bad om fred. Sov godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 (edited) Landsbytossen skrev, for 13 minutter siden: Der er ingen, der "udskammer" hende. Mener du virkeligg det, så er der vist ingen her, der kan hjælpe dig videre ift. at forstå dett. Jeg forstår hende fint, og jeg forstår også, at du kun er ude på at få andre medlemmer til at fremstå dårligt ved at fremhæve dig selv som denne GPs "beskytter" Du var ikke frisk på at sutte løs? Det eneste, jeg er ude på, er, at få de herrer herinde - blandt andre dig - til at behandle de skønne damer ordentligt. Ikke andet. Jeg forestiller mig ikke, Devina ønsker min "beskyttelse" - overhovedet. Det klarer hun såmænd selv. Hvad er problemet? Redigeret 8. Maj, 2020 af oros slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 4 minutter siden: Det eneste, jeg er ude på, er, at få de herrer herinde - blandt andre dig - til at behandle de skønne damer ordentligt. Ikke andet. Hvad er problemet? At du ikke har styr på fakta. Screen dump mig lige, hvor jeg ikke behandler trådstarter ordentligt? I dare you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 15 minutter siden: Det eneste, jeg er ude på, er, at få de herrer herinde - blandt andre dig - til at behandle de skønne damer ordentligt. Ikke andet. Jeg forestiller mig ikke, Devina ønsker min "beskyttelse" - overhovedet. Det klarer hun såmænd selv. Hvad er problemet? Og når du ikke kan finde dokumentation for, at jeg ikke har behandlet trådstarter ordentligt, så giver du mig selvfølgelig en dybfølt undskyldning. En rigtig mand, som dig, ved hvornår han bør bede om forladelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 8. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Men hvorfor ikke bare skrive: hej jeg vil gerne have et blowjob og komme i din mund, er det muligt? Måske er det bare mig, men hold da op hvor ville det være nemmere hvis folk bare skrev præcis hvad de ønsker, i stedet for at pakke det ind:) Inden allerførste gang jeg var hos en GP ringede jeg og spurgte hvad et knald kostede. Blev belært i telefonen om at det hedder "dansk". Godt nok 30 år siden. Var det bare dengang... eller er det mon ikke stadig nogen som skelner mellem sex og arbejde, også i sprogbrugen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 Onslow skrev, for 6 timer siden: Og mens du er i gang med sproget, så er jeg enlig, for jeg bor alene. Hvis du mener egentlig, så vær sød at stave det sådan. Tak for din besked. Nu er det sådan at jeg er ordblind og har en app der skriver det jeg siger. Så hvis der er stavefejl kan jeg ikke helt se det, tag det op med min app Men du forstod hvad jeg mente det er det vigtigste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 5 timer siden: Hej Devina. Ja, jeg synes egentlig, du fortjener et fornuftigt svar frem for den latterligliggørelse, de ovenstående voldsomt erfarne herrer giver dig. Ih! hvor er de morsomme! De er sikkert vældig dygtige på hver deres område - men kan de sutte en pik? Nogle staver bedre end andre, nogle tænker mere end andre. Du hører til den sidste katerogi. Jeg tænker, der er noget indforstået og "slang" over det. Når du bliver spurgt om et kvarter uden regnfrakke, er det formentlig på kanten af det, spørgeren selv finder rimeligt. Derfor "omskrivningen" Det betyder ganske enkelt, at spørgeren vil kneppe dig uden kondom. Grænseoverskridende? Superfransk vs megafransk findes i forskellige udformninger: Det første kan være med eller uden tut på penishovedet, megafransk kan være med eller uden du synker sæden. Der er fri fortolkning fra GP'ernes side. Men ja: jeg kunne godt spørge dig: Vil du slikke, suge, gnave min pik til jeg kommer i din mund og derefter synke min sæd. For det er det, det handler om. Omvendt er det også sådan, at flere af dine kollegaer helst vil have spørgsmålene i en pæn indpakning. Mit råd er: skriv det klart og tydeligt i din annonce: Fortæl mig, hvad du ønsker - uden omsvøb. Så får du ren besked om hvorvidt, jeg vil være med eller ej. I øvrigt synes jeg, de herrer ovenover skulle tænke en anelse over deres svar. Tak for dit svar:-) jeg er glad for at du ville tage dig tid til at skrive det til mig Men lige den der formulering med at "sutte, suge,gnave min pik" skal man virkelig passe på med at skrive til mig. Når jeg nu er bogstaveligt indrettet Jeg kan give dig et blowjob og sutte din pik Jeg kan finde min støvsuger og sige din pik Hvis du vil have det kan jeg da sagtens gnave din pik( jeg har skarpe tænder) Det med at der er nogen der laver lidt sjov med mit indlæg og stavefejl det er fint. Jeg er ikke så følsom ellers ville jeg ikke kunne være i dette fag hehe Men hvor er det sødt af dig at bringe det op jeg tror du er en sød og forstående sjæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 Lynge9400 skrev, for 3 timer siden: Ja der er mange ting der kan misforståes derude. Et godt eksempel er fransk som mange nævner. Jeg har mødt mange definitioner, men det mest udbredte er vel at superfransk er blowjob uden gummi, og at megafransk er blowjob uden gummi med slug, men som sagt er der adskillige andre definitioner derude. Derfor spørger jeg altid hvad der menes, men desværre er jeg flere gange blevet mødt med meget nedladende svar i stil med “er du dum, hvad er det du ikke fatter”. Men jeg tager sådanne svar som en advarsel om at denne pige nok ikke er noget for mig, og holder mig væk. Det er træls at du har fået sådan nogle svar tilbage. :-/ folk er nødt til at forstå at man opfatter ting forskelligt. Og der er nogle ting man bare ikke forstår. Så lær os det i stedet for at blive sur. Jeg hader også når folk skriver "google er din ven, slå det op" Ja jeg kan slå nogle af tingene op på google, men der er også en del ting hvor man skal lede i evigheder for at finde ud af hvad det betyder generelt og hvad det betyder for personen der skriver. For sjovt nok er det ikke altid det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden: Tak for dit svar:-) jeg er glad for at du ville tage dig tid til at skrive det til mig Men lige den der formulering med at "sutte, suge,gnave min pik" skal man virkelig passe på med at skrive til mig. Når jeg nu er bogstaveligt indrettet Jeg kan give dig et blowjob og sutte din pik Jeg kan finde min støvsuger og sige din pik Hvis du vil have det kan jeg da sagtens gnave din pik( jeg har skarpe tænder) Det med at der er nogen der laver lidt sjov med mit indlæg og stavefejl det er fint. Jeg er ikke så følsom ellers ville jeg ikke kunne være i dette fag hehe Men hvor er det sødt af dig at bringe det op jeg tror du er en sød og forstående sjæl Hvor er du skøn Devina. Jeg kommer og besøger dig snarest muligt. Kan vi ikke montere støvsugeren på din r.. mens du suger min p.. Det må kunne give en form for gennemtræk! Jeg er ikke verdensmester i min formulering. Men jeg ønsker såmænd bare at du og dine kollegaer har det bedst muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 1 minut siden: Hvor er du skøn Devina. Jeg kommer og besøger dig snarest muligt. Kan vi ikke montere støvsugeren på din r.. mens du suger min p.. Det må kunne give en form for gennemtræk! Jeg er ikke verdensmester i min formulering. Men jeg ønsker såmænd bare at du og dine kollegaer har det bedst muligt. Haha nå så det er derfor nogle mænd er vild med støvsugere. Spændende Det går nok, det er jeg heller ikke. Det er derfor jeg lavede dette indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Er enig med trådstarter, klar og tydelig kommunikation, for at minimere misforståelser. Jeg var selv utydelig for et stykke tid siden, hvor jeg skrev et par timers selskab. Modtager regner med 4 timer og i min optik var det 2 - 2.5 time. Hader disse henvendelser; Er du frisk? - Denne tager jeg bogstavelig, mærker efter om jeg føler mig frisk og som regel er jeg ikke frisk og svarer nej. Jeg søger en pige? -Hmmm hvorfor skriver afsender at han søger en pige? Det kommer ikke mig ved og jeg er ikke alfons eller bordelmutter der formidler kontakt til unge kvinder under 24 år. Bogstaveligt er man sku ikke en pige når man har passeret 18 år, så er man en ung kvinde. Det er så nemt at misforstå hinanden, så direkte kommunikation ja tak!! Nemlig. Eller hvis der bliver skrevet " kan du nu eller kan du om lidt?" Det forvirre mit hoved hvornår er nu? Er de udenfor min dør? Hvornår er om lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Haha nå så det er derfor nogle mænd er vild med støvsugere. Spændende Det går nok, det er jeg heller ikke. Det er derfor jeg lavede dette indlæg Devina - jeg vil gerne have en time med dig uden - øhh nej - i påklædt tilstand. Derefter i afklædt tilstand - hvis vi synes. Vil du være med til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 8. Maj, 2020 oros skrev, for 1 minut siden: Devina - jeg vil gerne have en time med dig uden - øhh nej - i påklædt tilstand. Derefter i afklædt tilstand - hvis vi synes. Vil du være med til det? Hehe måske 30 min med tøj på og 30 min uden tøj det bliver spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 8. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Hehe måske 30 min med tøj på og 30 min uden tøj det bliver spændende Du hører fra mig. ja - SMS jeg ved godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 9. Maj, 2020 @oros deltager ikke mere i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 9. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 20 timer siden: Men du forstod hvad jeg mente det er det vigtigste Gælder det ikke også dit første indlæg? Om man, som du skriver i dit første indlæg: "hej giver du superfransk eller mega fransk? Men hvorfor ikke bare skrive: hej jeg vil gerne have et blowjob og komme i din mund, er det muligt? Vidste du ikke godt at det var det som han mente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 9. Maj, 2020 Rooster skrev, for 5 minutter siden: @oros deltager ikke mere i tråden. OK, den forstår jeg så ikke... Det virker lidt tilfældigt at slå ned på @oros - eller er det mig der har misforstået noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 9. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 34 minutter siden: Gælder det ikke også dit første indlæg? Om man, som du skriver i dit første indlæg: "hej giver du superfransk eller mega fransk? Men hvorfor ikke bare skrive: hej jeg vil gerne have et blowjob og komme i din mund, er det muligt? Vidste du ikke godt at det var det som han mente? Nej det er jo det der er problemet. Det gjorde jeg ikke. Jeg var nødt til at spørge. Hvorefter jeg fik svaret " slå det op" og det er her det bliver forvirrende. Jeg har jo fået det forklaret senere, men der var det jo lidt forsent ellers kunne jeg ikke bruge det som eksempel For superfransk for nogle betyder blowjob uden gummi. Hvor andre mener at fransk er blowjob uden gummi og superfransk er blowjob uden gummi og de må komme i munden. Nogle mener at mega fransk er blowjob uden gummi også komme i munden, andre mener det er at få blowjob uden gummi og at jeg sluger efterfølgende. Kan du se dilemmaet? Jeg har ikke noget imod at give blowjob og man kommer i min mund men jeg sluger ikke. Derfor vil det være forkert at sige ja eller nej hvis vi ikke tænker det samme om hvad det betyder:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 9. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 18 minutter siden: Nej det er jo det der er problemet. Det gjorde jeg ikke. Jeg var nødt til at spørge. Hvorefter jeg fik svaret " slå det op" og det er her det bliver forvirrende. Jeg har jo fået det forklaret senere, men der var det jo lidt forsent ellers kunne jeg ikke bruge det som eksempel For superfransk for nogle betyder blowjob uden gummi. Hvor andre mener at fransk er blowjob uden gummi og superfransk er blowjob uden gummi og de må komme i munden. Nogle mener at mega fransk er blowjob uden gummi også komme i munden, andre mener det er at få blowjob uden gummi og at jeg sluger efterfølgende. Kan du se dilemmaet? Jeg har ikke noget imod at give blowjob og man kommer i min mund men jeg sluger ikke. Derfor vil det være forkert at sige ja eller nej hvis vi ikke tænker det samme om hvad det betyder:-) Tror at det for mange i denne branche er almindelig brugte termer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 21 minutter siden: Nej det er jo det der er problemet. Det gjorde jeg ikke. Jeg var nødt til at spørge. Hvorefter jeg fik svaret " slå det op" og det er her det bliver forvirrende. Jeg har jo fået det forklaret senere, men der var det jo lidt forsent ellers kunne jeg ikke bruge det som eksempel For superfransk for nogle betyder blowjob uden gummi. Hvor andre mener at fransk er blowjob uden gummi og superfransk er blowjob uden gummi og de må komme i munden. Nogle mener at mega fransk er blowjob uden gummi også komme i munden, andre mener det er at få blowjob uden gummi og at jeg sluger efterfølgende. Kan du se dilemmaet? Jeg har ikke noget imod at give blowjob og man kommer i min mund men jeg sluger ikke. Derfor vil det være forkert at sige ja eller nej hvis vi ikke tænker det samme om hvad det betyder:-) Helt enig med dig, må indrømme at jeg flere gange har brugt Google til disse underlige "kodeord" for at undgå at fremstå dummere end jeg er. Jeg vil gerne have at mænd skriver det de ønsker direkte, fremfor at skrive i kodesprog. Kommer aldrig til at anvende dette kodesprog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg