Hop til indhold

Sig hvad du tænker og lad vær med at pakke det ind

Featured Replies

Skrevet
AalborgLook skrev, for 37 minutter siden:

Tror at det for mange i denne branche er almindelig brugte termer. 

Ja desværre:-/

• Svar 53
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Da dansk er så svært, så forsøger vi at gøre der nemmere, ved at blande det med: Fransk, Græsk, Svensk, Spansk osv. 

• Hej Devina. Ja, jeg synes egentlig, du fortjener et fornuftigt svar frem for den latterligliggørelse, de ovenstående voldsomt erfarne herrer giver dig. Ih! hvor er de morsomme! De er sikkert væld

• møgsvinet
    møgsvinet

Jeg tænker at du måske bliver lidt ramt af en boomerang som nogle af dine kollegaer har kastet for en del år siden. Her tænker jeg på udtryk som fransk, superfransk (som jeg har forstået det  så dække

Postede billeder

Skrevet
MickeyM skrev, for 16 timer siden:

OK, den forstår jeg så ikke... Det virker lidt tilfældigt at slå ned på @oros - eller er det mig der har misforstået noget?

Jeg har slettet et indlæg, med mildt sagt mindre pænt sprogbrug om anden bruger.

Skrevet
Indiske Devina skrev, den 9.5.2020 at 01:52:

Hehe måske 30 min med tøj på og 30 min uden tøj det bliver spændende :lol:

Der er altså noget lækkert i at klæde hinanden af og pille lidt rundt omkring, men at bruge 30 minutter på det er nok lidt overdrevet... :biggrin:

Skrevet
AalborgLook skrev, for 15 timer siden:

Tror at det for mange i denne branche er almindelig brugte termer. 

Så engang en tegning som illustration af netop de almindelige termer, der bruges. En dværg i dametøj: “Er det her, der er bestilt en minitrans?”

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.