Hop til indhold

Recommended Posts

UnderSolen skrev, for 5 timer siden:

Så jeg er med på beskeder PM.

Og hvordan har alle I der er på denne ide, tænkt jer det skal foregå rent praktisk. 

1- At man er med i en "ring"?

2. At man laver en efterlysning, hver gang med er ousen?

3- Andet?


For mig at se så vil dette forum dø såfremt der ikke laves anmeldelser. Og om klinikkerne dør af den grund, har jeg svært ved at se. Rigtigt mange her eksisteret i årevis, på samme adresser. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Og hvordan har alle I der er på denne ide, tænkt jer det skal foregå rent praktisk. 

1- At man er med i en "ring"?

2. At man laver en efterlysning, hver gang med er ousen?

3- Andet?


For mig at se så vil dette forum dø såfremt der ikke laves anmeldelser. Og om klinikkerne dør af den grund, har jeg svært ved at se. Rigtigt mange her eksisteret i årevis, på samme adresser. 


 

Jeg tror folk er forskellige, og ude efter forskellige oplevelser og piger. Derfor skal dette forum nok bestå... 

Jeg tror der er en del af os, som er ude efter den oplevelse, hvor vi kommer efter massagen, og ikke nødvendigvis får tilbudt mere end det, men muligheden "måske" er der... 

De steder ville "dø", hvis vi anmeldte det herinde hver gang. Derfor tror jeg der er plads til begge "grupper", hvis du forstår hvad jeg mener... De hundredvis af steder derude i det ganske land, hvor der ikke annonceres, men bare tilbydes thai massage - måske med ekstra, hvis man har været der en gang eller to før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror folk er forskellige, og ude efter forskellige oplevelser og piger. Derfor skal dette forum nok bestå... 

Jeg tror der er en del af os, som er ude efter den oplevelse, hvor vi kommer efter massagen, og ikke nødvendigvis får tilbudt mere end det, men muligheden "måske" er der... 

De steder ville "dø", hvis vi anmeldte det herinde hver gang. Derfor tror jeg der er plads til begge "grupper", hvis du forstår hvad jeg mener... De hundredvis af steder derude i det ganske land, hvor der ikke annonceres, men bare tilbydes thai massage - måske med ekstra, hvis man har været der en gang eller to før. 

Nja nogle er der nok, men hundredevis? Men hvis I nu pr PB fortæller hinanden om mulighederne de steder, så smutter spændingen jo ;) 
Så egentlig fik jeg ikke svar på mine 3 spørgsmål, hvilket du naturligvis heller ikke er forpligtet til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Og hvordan har alle I der er på denne ide, tænkt jer det skal foregå rent praktisk. 

1- At man er med i en "ring"?

2. At man laver en efterlysning, hver gang med er ousen?

3- Andet?


For mig at se så vil dette forum dø såfremt der ikke laves anmeldelser. Og om klinikkerne dør af den grund, har jeg svært ved at se. Rigtigt mange her eksisteret i årevis, på samme adresser. 


 

Jeg har ikke tænkt noget bestemt, og jeg har da også lavet nogle anmeldelser herinde. Og det vil jeg fortsætte med. Jeg har dog også besøgt steder, der ikke ønsker at blive anmeldt herinde. Så det gør jeg selvfølgelig ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har dog også besøgt steder, der ikke ønsker at blive anmeldt herinde. Så det gør jeg selvfølgelig ikke. 

Det respekterer vi naturligvis, og langt de fleste mutre og piger kender udmærket EG. Selv omtaler jeg aldrig EG når jeg besøger pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Og hvordan har alle I der er på denne ide, tænkt jer det skal foregå rent praktisk. 

1- At man er med i en "ring"?

2. At man laver en efterlysning, hver gang med er ousen?

3- Andet?


For mig at se så vil dette forum dø såfremt der ikke laves anmeldelser. Og om klinikkerne dør af den grund, har jeg svært ved at se. Rigtigt mange her eksisteret i årevis, på samme adresser. 


 

Har brug for en oversættelse fra jysk til fynsk :)

Hvad betyder ousen ?
På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...