Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg synes vi herinde på eroguide koncentrerer os meget om de samme 20-25 steder, i Jylland i hvert fald. ;)

Der findes jo 100 vis af thai massage steder, og jeg er lidt nysgerrig på at høre om de steder som aldrig bliver omtalt herinde.. 

Jeg ku godt tænke mig at finde nogle gemte juveler, nogle steder hvor der praktiseres god massage med mulighed for ekstra, hvis man er lidt "heldig". Dvs at det ikke er det man aftaler når man kommer ind af døren. - Jeg tror faktisk der er mange sådanne steder derude, og håber I vil hjælpe mig med at liste lidt forskellige steder, som normalt ikke blir nævnt herinde på siden. Evt pb, hvis det er fordi stedet helst ikke vil ud med det. (jeg holder selvfølgelig tæt så) :razz:

Kom frisk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes vi herinde på eroguide koncentrerer os meget om de samme 20-25 steder, i Jylland i hvert fald. ;)

 

Det undrer jeg mig også over. 

Og at der stort set aldrig er nogen der svarer på efterlysninger. 

De steder jeg har færdedes det seneste halve år, er alle omtalt herinde - bla af mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Det undrer jeg mig også over. 

Og at der stort set aldrig er nogen der svarer på efterlysninger. 

De steder jeg har færdedes det seneste halve år, er alle omtalt herinde - bla af mig :) 

Også mig :) 

Indtil de startede med at annoncere at de vil bolle KUN med "dansker"

Så må vi "Tysker og Amerikaner" gentlemen som bor her og de danske mulatter må finde de ægte søde og venligste piger andre steder.

De er dog deres tabe.

:)  :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah min ven. Du ved jo godt at det er en omskrivning af at de ikke vil bolle med muslimer. Så alle der ikke har det arabiske look er garanteret velkommen. 
Så smid du bare din chokolade farvede krop og mega diller forbi de små piger:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Ah min ven. Du ved jo godt at det er en omskrivning af at de ikke vil bolle med muslimer. Så alle der ikke har det arabiske look er garanteret velkommen. 
Så smid du bare din chokolade farvede krop og mega diller forbi de små piger:D

Kære ven

Jeg tror ikke at disse fremmede og ikke dansk talende piger kende noget til forskellen.

Det generalisere og de udtrykker det klart i deres annoncer at de er kun til de "blege". :)  :)  

Jeg er jo dansk og gider ikke se at der findes mange af dem der udnytter den slags fordomme i mit land.

Jeg snakker jo ikke kun om Rose, hende tænder jeg ikke på, men det kan ikke passe at så mange andre Thai GPer har haft så mange dårlig oplevelser og annoncer på samme måde eller med "jeg er kun til de SKANDINAVISKE".

Jeg er helt enig med dem at de afviser muslimske banditter og narkomaner som vores politiker giver dem fri weekend fra fængslet til at genere disse piger, jeg har selv mødt nogle af de idioter, men der findes jo nogle gode folk med muslimske navne og farve som ikke er religiøse eller retter sagt har forladt den djævelske religion. Hvad skal de så gøre så?

Jeg kender til nogle af dem som blev afvist.

Hvad skal de gøre? Ændre deres navne? Nemt nok men hvad med hud farven og deres udsende, køre ven.

Disse piger har teknologi på deres side og "orange" penge som de kan sørme bruge for at finde en kamera som kan tage billeder af disse banditter og idioter som kan nemt komme på deres sorte liste.

Jeg har debatteret denne emne i anden tråd og stod helt klart på pigernes side, men de skal uddannes at Danmark er et fredelig og dejlig land med nogle skævheder.

Jeg synes ikke at denne tråd skal forvandles til en sådan debat.

Jeg synes bare at vi dansker skal styres af fornuft og ikke af herre kalorius.

:)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 20 minutter siden:

Kære ven

Jeg tror ikke at disse fremmede og ikke dansk talende piger kende noget til forskellen.

Det generalisere og de udtrykker det klart i deres annoncer at de er kun til de "blege". :)  :)  

Jeg er jo dansk og gider ikke se at der findes mange af dem der udnytter den slags fordomme i mit land.

Jeg snakker jo ikke kun om Rose, hende tænder jeg ikke på, men det kan ikke passe at så mange andre Thai GPer har haft så mange dårlig oplevelser og annoncer på samme måde eller med "jeg er kun til de SKANDINAVISKE".

Jeg er helt enig med dem at de afviser muslimske banditter og narkomaner som vores politiker giver dem fri weekend fra fængslet til at genere disse piger, jeg har selv mødt nogle af de idioter, men der findes jo nogle gode folk med muslimske navne og farve som ikke er religiøse eller retter sagt har forladt den djævelske religion. Hvad skal de så gøre så?

Jeg kender til nogle af dem som blev afvist.

Hvad skal de gøre? Ændre deres navne? Nemt nok men hvad med hud farven og deres udsende, køre ven.

Disse piger har teknologi på deres side og "orange" penge som de kan sørme bruge for at finde en kamera som kan tage billeder af disse banditter og idioter som kan nemt komme på deres sorte liste.

Jeg har debatteret denne emne i anden tråd og stod helt klart på pigernes side, men de skal uddannes at Danmark er et fredelig og dejlig land med nogle skævheder.

Jeg synes ikke at denne tråd skal forvandles til en sådan debat.

Jeg synes bare at vi dansker skal styres af fornuft og ikke af herre kalorius.

:)  :) 

Jeg deler din frustration, hader alt, hvad der oser af racisme, men tro mig, disse tiltag er jo ikke kommet ud af den blå luft, men bitter erfaring.

Og for en bette pige på 45 kg, kan den dårlige erfaring være endog meget dyrekøbt i form af røveri, mishandling og voldtægt, jeg kender 2 af slagsen.

Du kan sammenligne det lidt med at stå uden for et bur med 10 tigre, hvoraf de 9 er opdraget af mennesker og ikke kunne drømme om at gøre nogen fortræd.
Den sidste er en berygtet menneskeæder, ville du gå ind i buret eller betakke dig?

God dag og alt godt for dig og dine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Jeg deler din frustration, hader alt, hvad der oser af racisme, men tro mig, disse tiltag er jo ikke kommet ud af den blå luft, men bitter erfaring.

Og for en bette pige på 45 kg, kan den dårlige erfaring være endog meget dyrekøbt i form af røveri, mishandling og voldtægt, jeg kender 2 af slagsen.

Du kan sammenligne det lidt med at stå uden for et bur med 10 tigre, hvoraf de 9 er opdraget af mennesker og ikke kunne drømme om at gøre nogen fortræd.
Den sidste er en berygtet menneskeæder, ville du gå ind i buret eller betakke dig?

God dag og alt godt for dig og dine.

Dear old Onslow,

Jeg takker for Deres medfølelse. Jeg tror vi har tidligere skrevet sammen under Tøreklæder og forsvaret emne i en anden tråd.

Jeg er ikke frustreret men bare sur at dette sker i vores land. Men gerne have disse piger skrive det de mener, og ikke give os dansker en dårlig rygt.

De skal ikke komme her og sige at alle os er kun hvide men vi er JO også røde ;);) 

De må sørme skrive at de er ikke til de muslimske banditter eller HA hvis det nu er sagen.

Jeg tror bare ikke at de fleste af disse piger blev voldtaget eller fik deres penge stjålet. Det lugter af organiseret racisme. Man overvejer at anmelde dem til skattefar????

Jeg synes ikke at der findes så mange idioter som der er thai piger i Jylland. :) :) :) Jeg kender også kun til 2 af dem der fik deres penge stjålet og slået.

Hvis man læser deres annoncer så er den samme mønstre i alle. Det er noget man skal spekulere over.

Jeg vil bare sige det igen, jeg sagde jo ikke at hvis man dækker ansigtet til vil man ikke nyde nyde et godt syn til at fyr den af. :) :) 

I hope Hyacinth "Bucket" comes to visit you soon :) :) :)  (Ja jeg ser "keeping up appearences" også, og synes godt om den)

Disse tidligere muslimer jeg nævnte er også i fare fra andre muslimer fordi de valgte at konvertere til Kristendom.

Så, jeg synes IKKE at de skal opleve mere fordomme fra udlandinger og det er lige meget om de er fra Thailand eller Kina.

Fortsat en god bede dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 5 minutter siden:

Dear old Onslow,

Jeg takker for Deres medfølelse. Jeg tror vi har tidligere skrevet sammen under Tøreklæder og forsvaret emne i en anden tråd.

Jeg er ikke frustreret men bare sur at dette sker i vores land. Men gerne have disse piger skrive det de mener, og ikke give os dansker en dårlig rygt.

De skal ikke komme her og sige at alle os er kun hvide men vi er JO også røde ;);) 

De må sørme skrive at de er ikke til de muslimske banditter eller HA hvis det nu er sagen.

Jeg tror bare ikke at de fleste af disse piger blev voldtaget eller fik deres penge stjålet. Det lugter af organiseret racisme. Man overvejer at anmelde dem til skattefar????

Jeg synes ikke at der findes så mange idioter som der er thai piger i Jylland. :) :) :) Jeg kender også kun til 2 af dem der fik deres penge stjålet og slået.

Hvis man læser deres annoncer så er den samme mønstre i alle. Det er noget man skal spekulere over.

Jeg vil bare sige det igen, jeg sagde jo ikke at hvis man dækker ansigtet til vil man ikke nyde nyde et godt syn til at fyr den af. :) :) 

I hope Hyacinth "Bucket" comes to visit you soon :) :) :)  (Ja jeg ser "keeping up appearences" også, og synes godt om den)

Disse tidligere muslimer jeg nævnte er også i fare fra andre muslimer fordi de valgte at konvertere til Kristendom.

Så, jeg synes IKKE at de skal opleve mere fordomme fra udlandinger og det er lige meget om de er fra Thailand eller Kina.

Fortsat en god bede dag.

Igen vil jeg sige dig, at det intet har med racisme at gøre, men dårlige erfaringer.

Dette kombineret med dårlige sprogkundskaber gør, at de nok bare skriver det, som de har set andre gøre.

Og som du kan se af det blå under mine indlæg, har jeg selv problematikken inde under huden med mine døtre, og de ved godt, hvem der kalder dem stygge ting, fordi de er gudesmukke og ikke er muslinge.

Hilsener fra en mangeårig hamburgenser. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes tråden er kommet lidt ud på et vildspor nu. :shock:

Men godt at høre at flere af jer er enige i min frustration.. 

Min geografi er fra Aalborg og ned til Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Igen vil jeg sige dig, at det intet har med racisme at gøre, men dårlige erfaringer.

Dette kombineret med dårlige sprogkundskaber gør, at de nok bare skriver det, som de har set andre gøre.

Og som du kan se af det blå under mine indlæg, har jeg selv problematikken inde under huden med mine døtre, og de ved godt, hvem der kalder dem stygge ting, fordi de er gudesmukke og ikke er muslinge.

Hilsener fra en mangeårig hamburgenser. ;) 

Igen vil jeg sige dig Dear Onslow;

At det har alt med racisme at gøre når der findes så mange af dem der reklamere på den her måde.

Helst de reklamere mod de folk der gjorde dem fortrædt og ikke mod Tyskere eller Italienere.

De kender simpelthen ikke noget til vores land og dette skal oplyses til dem af de kunder der frekventere disse piger.

Jeg er helt klar over det der står under dit indlæg at du har afrikanske døtre, men jeg tror ikke du skal kalde dem "afrikanske" når de er danske.

Jeg selv og bare for at nævne det, er Danske-Amerikanske fyr, en mulat men helst præsentere mig som "dansk", for Danmark er mit land og har været det så længe jeg husker.

Igen God bede dag, og pass godt på dine døtre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes tråden er kommet lidt ud på et vildspor nu. :shock:

Men godt at høre at flere af jer er enige i min frustration.. 

Min geografi er fra Aalborg og ned til Vejle. 

Enig.

Vil holde op her og nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 33 minutter siden:

Havde du nogle bud? 

Jeg har anmeldt et par ikke så meget omtalte steder, i de sidste par uger. Alle i Århus, da min Trabant ikke vil uden for kommunegrænsen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo prøve hende der bor i Lee lidt uden for Bjerringbro. Der bor også en på torvet i Bjerringbro. Uden for Ans bor der også en som giver ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

Du kan jo prøve hende der bor i Lee lidt uden for Bjerringbro. Der bor også en på torvet i Bjerringbro. Uden for Ans bor der også en som giver ekstra. 

Lee lidt uden for Bjerringbro, er det hende den lidt ældre thai dame? Ret gammel faktisk, ik? Har været der. 

På torvet i Bjerringbro, på hjørnet ik? Been there done that.. 

Ans, på Langmosevej? Der hvor der til tider er en trans? Det er et direkte bordel, ik? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 20.5.2020 at 21:21:

Jeg har anmeldt et par ikke så meget omtalte steder, i de sidste par uger. Alle i Århus, da min Trabant ikke vil uden for kommunegrænsen :lol:

Ja, har læst dem. Men det er stadig bordeller ik? Altså annoncelight steder. 

Leder efter den traditionelle thai massage klinik, hvor der er ikke er låst, og ringklokke, hvis du forstår... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 8 minutter siden:

Ja, har læst dem. Men det er stadig bordeller ik? Altså annoncelight steder. 

Leder efter den traditionelle thai massage klinik, hvor der er ikke er låst, og ringklokke, hvis du forstår... 

Jeg tror nok jeg kan følge dig, men det er vist fortid. Sådan var de fleste steder for 5-10 år siden. Eller også var jeg bare noget mere naiv dengang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror nok jeg kan følge dig, men det er vist fortid. Sådan var de fleste steder for 5-10 år siden. Eller også var jeg bare noget mere naiv dengang :D

nej det er ikke fortid !   hvis man selv ikke kun lytter til nutid og tror man er IN !  hvis fortid er YT . Har selv erfaring med steder i DK der stadig er som fortiden.  Mennn faa!!

korrekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 5 minutter siden:

 hvis man selv ikke kun lytter til nutid og tror man er IN

Alt så filosofisk :) 

Jeg har ikke stødt på den type klinikker i mange, mange år, og jeg går ikke altid efter klinikker der er kendte fra AL og EG´s forum. Men dejligt at læse du stadig falder over dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 29 minutter siden:

nej det er ikke fortid !   hvis man selv ikke kun lytter til nutid og tror man er IN !  hvis fortid er YT . Har selv erfaring med steder i DK der stadig er som fortiden.  Mennn faa!!

korrekt 

Vil du pb mig nogle af dem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror én af udfordringerne i dag er, at ekstra ydelser ikke kan skjules eller individualiseres. Hvis der gives et håndjob eller et blow job eller hun bliver liderlig og helt ekstraordinært går med til sex, - er det jo delt i dette forum inden dagen er gået. Der er en stor del af de aktive herinde, der mener at alt skal deles. Det gør det svært at være  et seriøst sted, der engang imellem giver lidt mere. Jeg ved ikke om Thai stederne derfor bliver mere stigmatiseret, men jeg ser en trend: Dem, der gerne vil betragtes som andet end et bordel, er nødt til at have meget klare linjer. Internettet glemmer aldrig, så enhver kvinde, hustru, nabo kan jo bare google adresse eller navn og så er et eventuelt seriøst ry væk.

To af mine favorit steder (jeg har anmeldt tidligere) har netop valgt den sidste model. Det drejer sig om Suksabay i Rønde og Muriey (?) i Løgten. I Rønde og Løgten får man fantastisk massage, men der gives hverken HJ, BJ eller andet . Hvis man er heldig bliver massagen sensuel og det kan faktisk blive utroligt ophidsende. Men massagen er god, stemningen er skøn og de har et ry der gør både mænd og kvinder kommer. Så folk står og snakker med hinanden, der er ikke noget at skjule.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 1 time siden:

Jeg tror én af udfordringerne i dag er, at ekstra ydelser ikke kan skjules eller individualiseres. Hvis der gives et håndjob eller et blow job eller hun bliver liderlig og helt ekstraordinært går med til sex, - er det jo delt i dette forum inden dagen er gået. Der er en stor del af de aktive herinde, der mener at alt skal deles. Det gør det svært at være  et seriøst sted, der engang imellem giver lidt mere. Jeg ved ikke om Thai stederne derfor bliver mere stigmatiseret, men jeg ser en trend: Dem, der gerne vil betragtes som andet end et bordel, er nødt til at have meget klare linjer. Internettet glemmer aldrig, så enhver kvinde, hustru, nabo kan jo bare google adresse eller navn og så er et eventuelt seriøst ry væk.

 

To af mine favorit steder (jeg har anmeldt tidligere) har netop valgt den sidste model. Det drejer sig om Suksabay i Rønde og Muriey (?) i Løgten. I Rønde og Løgten får man fantastisk massage, men der gives hverken HJ, BJ eller andet . Hvis man er heldig bliver massagen sensuel og det kan faktisk blive utroligt ophidsende. Men massagen er god, stemningen er skøn og de har et ry der gør både mænd og kvinder kommer. Så folk står og snakker med hinanden, der er ikke noget at skjule.

 

Du er helt sikkert inde på noget der.. Og det er jo lidt af et dilemma faktisk - fordi ikke alt behøves at deles! Det kan "ødelægge" hele oplevelsen efterfølgende og klinikken også. 

Jeg kommer stadig steder, som KUN er ren massage udadtil, men hvor man godt kan få et hj eller endda FP engang imellem. Jeg kunne aldrig drømme om at skrive om det herinde, så ville jeg jo ødelægge det for mig selv. 

Og derfor er min forespørgsel jo selvfølgelig også svær at efterkomme. Men jeg holder tæt med sådanne ting overfor klinikkerne og folk, hvis man vil pb mig nogle "gode steder". 

Jeg har delt et sted før, via pb, og har ikke hørt for det... 

Jeg er sikker på der er mange gode massage steder derude, som ikke annoncerer eller bliver anmeldt herinde på eg, men hvor man alligevel kan være "heldig" :razz:

Håber at høre fra nogle af jer brødre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 14 timer siden:

Du er helt sikkert inde på noget der.. Og det er jo lidt af et dilemma faktisk - fordi ikke alt behøves at deles! Det kan "ødelægge" hele oplevelsen efterfølgende og klinikken også. 

Jeg kommer stadig steder, som KUN er ren massage udadtil, men hvor man godt kan få et hj eller endda FP engang imellem. Jeg kunne aldrig drømme om at skrive om det herinde, så ville jeg jo ødelægge det for mig selv. 

Og derfor er min forespørgsel jo selvfølgelig også svær at efterkomme. Men jeg holder tæt med sådanne ting overfor klinikkerne og folk, hvis man vil pb mig nogle "gode steder". 

Jeg har delt et sted før, via pb, og har ikke hørt for det... 

Jeg er sikker på der er mange gode massage steder derude, som ikke annoncerer eller bliver anmeldt herinde på eg, men hvor man alligevel kan være "heldig" :razz:

Håber at høre fra nogle af jer brødre ;)

Netop og du har fuldstændig ret  , men vi er få her som er af den mening . Godt gået !

Hvis du vil så lad os udveksle disse steder personligt .  N.B  er snart tilbage i DK for en tid .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd giver så meget mening for mig. Hvor mange butikker skal man igennem for at finde den perfekte for en selv? Når man er gift og har svært ved at besøge de skønne thai’er, så har man brug for hjælp til at finde de gode steder. Problemet er jo som I også nævner, offentlige anmeldelser kan ødelægge butikkerne. Så jeg er med på beskeder PM.

Jeg søger personligt mere den søde pige, den gode massage, gerne med pirring og chance for mere, end stedet hvor der kun er den gode FP.

Lad os passe på de små guld æg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...