Hop til indhold

Recommended Posts

Har i et par dage nu forsøgt at lave aftale med chocoloving

god kemi og massere af skriver på snap og email

 

kommer til aftalte adresse men hun kommer ikke ned! Tror hun er fake men ved det jo ikke

det var spild af tid - men håber andre har bedre held

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bor jeg i og afsøger jævnligt området - så vil nogen være rare at belemre os med et link? Er nemlig ikke stødt på en annonce af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte set, at der bliver sat link ind, som fører til sugardaters.dk ?

Det kan da godt være, at det bare er mig der er helt galt på den, men man skal da være betalende medlem af siden, for at kunne se fotos eller skrive til pigerne - skal man ikke ?

Og hvis man skal - er der så virkelig nogen af jer, der vil betale over 3.000 kr. om året, for at have adgang til nogle annoncer fra piger i sexbranchen - når der nu er så rigeligt med gratis annoncer over alt ?

Det er nok bare mig den er galt med - men fortæl endelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 18 timer siden:

Og hvis man skal - er der så virkelig nogen af jer, der vil betale over 3.000 kr. om året,

Vil du virkelig gå glip af de muligheder der findes der inde for at møde en kvinde på et helt andet niveau, en man kan snakke med om andet end billig sex?

Hvad tror du egentlig svaret er, når du ser flere linke til sugardaters?

Hvis du synes 3.000 pr år er vildt meget, så er det klart at SD ikke er noget for dig. Men det kan vel ikke genere dig at der er nogen der har råd, og sætter pris på noget andet end du  gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende. Hun er ok sød og med en stram lækker krop, men helt og aldeles svær at lave aftaler med der holder. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at blive brændt af 2 ud af 3 gange. Så det er slut med hende herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 4 timer siden:

Vil du virkelig gå glip af de muligheder der findes der inde for at møde en kvinde på et helt andet niveau, en man kan snakke med om andet end billig sex?

Hvad tror du egentlig svaret er, når du ser flere linke til sugardaters?

Hvis du synes 3.000 pr år er vildt meget, så er det klart at SD ikke er noget for dig. Men det kan vel ikke genere dig at der er nogen der har råd, og sætter pris på noget andet end du  gør?

Uha - det ved jeg jo ikke, for jeg har aldrig været "derinde".

Jeg leder i øvrigt ikke efter en at "tale med" - jeg er her kun for at købe den form for sex, som jeg mangler i mit liv ;-)

Jamen jeg synes faktisk at 3.000 kr. om året, for at få adgang til nogle annoncer (som jeg jo ikke engang ved, hvorvidt de er ægte), er rigtigt mange penge - dem vil jeg da hellere bruge hos nogle af de kvinder der annoncerer "offentligt". Men det kan selvfølgelig være, at der er så meget "guld" på lige netop Sugardaters, at jeg snyder mig selv - hvilket jo rent faktisk var det mit spørgsmål gik på, og ikke fordi det går mig på, hvis andre bruger penge på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kælepotten, du leder ikke efter en at "tale med", det lyder godt nok usexet. 

Det ene udelukke jo ikke det andet. Forskellen med en SD-date, er at uret ikke nødvendigvis starter når pigen sætter sig i sofaen.

Jeg bruger ikke 3k om året på SD, da jeg er on/off,  jeg opnår nemlig normalt kontakt på snap uden om SD og forstætter den der.. 350,- (tror jeg) om måneden er OK en gang imellem.

 

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 8.5.2020 at 14:29:

Men det kan selvfølgelig være, at der er så meget "guld" på lige netop Sugardaters, at jeg snyder mig selv - hvilket jo rent faktisk var det mit spørgsmål gik på,

Når nu du ikke søger det du kan få på SD, så er det nok klogt ikke at bruge SD. Men lad være med at tror at alle søger det samme som dig og er lige så fokuseret på pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 8.5.2020 at 14:29:

 

 

Redigeret af anon
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Businessclass skrev, den 8.5.2020 at 12:13:

Har prøvet hende. Hun er ok sød og med en stram lækker krop, men helt og aldeles svær at lave aftaler med der holder. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at blive brændt af 2 ud af 3 gange. Så det er slut med hende herfra.

Har du overvejet, om det kunne være fordi, at du ikke ligefrem er businessclass på et lagen, at hun brænder dig af efter første besøg?

Jeg har i hvert fald kun oplevet hende som super sød, meget billig i pris og mødestabil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her mødt hende nogle gange og min erfaring er at man ca. hver anden eller tredje gang kommer til at gå forgæves... super ustabil. Man kan skrive man er der om 10 min. hunsvarer OK og så er der bare stilhed... så går der noget tid og så kan det være man selv er liderlig og forsøger igen og har også prøvet at hun har skrevet nogen tid efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Donjuan007
Nikenike skrev, den 5.5.2020 at 21:08:

Har i et par dage nu forsøgt at lave aftale med chocoloving

god kemi og massere af skriver på snap og email

 

kommer til aftalte adresse men hun kommer ikke ned! Tror hun er fake men ved det jo ikke

det var spild af tid - men håber andre har bedre held

Hun hedder feiza kommer fra Somalia sprød tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Donjuan007
just27fun skrev, den 17.2.2024 at 22:15:

Igår var alle hendes billeder falske og tidligere idag kom der nye. Og jeg anmeldte den ene som falsk. Men annoncelight har intet gjort ved det. 

https://annoncelight.dk/showad/396341

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Donjuan007
Businessclass skrev, den 8.5.2020 at 12:13:

Har prøvet hende. Hun er ok sød og med en stram lækker krop, men helt og aldeles svær at lave aftaler med der holder. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at blive brændt af 2 ud af 3 gange. Så det er slut med hende herfra.

Jaah somaliske tøs... Feiza 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donjuan007 skrev, for 2 timer siden:

Hun hedder feiza kommer fra Somalia sprød tøs

Har du mødt hende og kan bekræfte at hun er Somalier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Donjuan007
Donjuan007 skrev, for 13 timer siden:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Donjuan007
Alonzo skrev, for 21 timer siden:

Har du mødt hende og kan bekræfte at hun er Somalier?

Yep op nord på hun boede ved mig nogle dage..dyr tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...