Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Den forbudte relation

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

I går da jeg kørte ind i indkørslen stod tiden stille et øjeblik... Naboens 18-19 årige datter lavede noget yoga-lignende øvelser i verdens mindste bikini. Måske solede hun sig bare og rettede lidt på bikinien - jeg ved det ikke for jeg valgte hurtigt at lade mit blik rette andetsteds hen. Men hun er i den grad skabt at Venis ( og det er hendes mor også). 

Og så kom jeg til at tænke på at det mest spændende erotik sjældent er det planlagte og forudsigelige - men ofte det der skal kæmpes for eller det der er “forbudt”. Derfor er lille spørgsmål til forum’et: 

Har du været sammen med en “forbudt” relation som fx naboens datter, vennens kæreste, din chef, din kunde/klient, din kærestes veninde etc. Og hvor godt var det på en skala fra 1 til 10?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Resultatet af ikke at lytte til fornuften, er at livet kan give nogle seriøse slag tilbage. Det ved jeg alt om. Men man gør det alligevel, måske for spændingens skyld og det "kick" det giver. Jeg har været sammen med min (ex)kærestes veninde, en ren 10`er. Følgeskaderne -100!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indledte engang et forhold til en af mine bedste venners kæreste. Hun skulle fyre op under ham og det brugte hun mig til. Hun var et fint knald og lærte mig at slikke fisse. Men det kostede mig venskabet, det er over fyrre år siden og jeg husker stadig første gang, da vi kneppede til Dinah Moe Hum med Zappa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min svigerinde bliver altid meget kærlig når hun bliver småfuld, og kommer med et rygte om at være liiiidt løs på tråden - har tit tænkt på, at sker det en dag, hvor vi tilfældigvis bare er os to, ville konsekvensen sikkert være - I ved nok hvad! Ja, jeg kunne godt være liiidt løs på tråden - sådan er jeg bare!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg fik engang opfyldt lidt af en fantasi. Jeg ved ikke helt om det er forbudt, men under kategorien, at sådan noget "gør man jo ikke". 

Jeg lå og solede mig et lidt diskret men let genkendeligt sted, smed de sidste rester tøj og tog et par billeder som jeg uploadede på en hjemmeside og klagede over min liderlighed. 

En halv times tid senere kommer der en fyr forbi og spørger om han må sætte sig, jeg siger "selvfølgelig", og han sætter sig. Jeg ligger på maven med røven mod ham. Meget diskret spreder jeg mine ben, bare en anelse, og han tager hintet og begynder at røre ved mine ben, lår, min fisse. 

Efter han har gjort mig godt våd vender jeg mig rundt, og spørger om jeg må sutte hans pik. Jeg får lov. Totalt fremmed mand. Vi kan høre folk i nærheden, som er på den anden side af et buskads. 

Han kommer i min mund, og siger tak, og går igen. 

Bagefter skriver han til mig på den hjemmeside jeg havde lagt billeder op på. Han havde genkendt stedet og taget chancen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en affære med en jeg kendte godt, og som min kæreste vidst hvem var.

En aften var hun blevet meget fuld, og hun fik lov at sov hos os. Mens vi snakker, så går min kæreste i bad. Og ja... Mens kæresten var i bad, fik hun lidt finger. Det var ret grænseoverskridende, og langt over grænsen. Jeg kom jo ikke selv, men alligevel var det virkelig frækt. Undre mig stadig over at hun ikke opdagede det......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu rå fliter jeg med en gammel flamme, der er ulykkelig gift på 10. år. 

Jeg burde lade være, men det er så fristende og jeg ønsker virkeligt vi snart kan gøre alvor af vores frække skriver. 

Jeg burde lade være, for jeg ønsker ikke hun skal få ballade med sin dumme mand, men jeg var engang meget vild med hende, og når nu chancen for at være sammen med hende de igen byder sig så....... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

For en del år siden startede jeg i et nyt job, hvor man skulle læres op 2 dage af en instruktør som var virkelig lækker. Vi var 2 nye, men jeg ville have ham, så jeg flirtede skamløst med ham. Den anden nyansatte morede sig, men kommenterede det ikke. Instruktøren rødmede, men var ikke helt modtagelig. Så efter de 2 dage bildte jeg chefen ind, at der var noget jeg ikke havde forstået, og fik en dag mere med ham, denne gang alene. Det hjalp. Vi nød hinanden nogle gange, men fordi han var gift og ikke kunne blive ved at bortforklare hvor han var, så stoppede det desværre. Men hver gang vi sås på kontoret efterfølgende, så smilede vi indforstået til hinanden. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var midt i 20`erne arbejdede jeg som sælger. Først indenfor B2C og senere B2B. I begge områder endte jeg i bukserne på kunder. Den første var en pige på 19-20 år fra Farum, ret lækker faktisk. Den anden en kvinde på godt 15 år ældre end mig men super fræk. Tak for flash back Rust.

Nu jeg er en tur nede af memories lane, så var der også en episode for ikke så længe siden. Jeg solgte min lejelighed til en lækker kvinde på knap 40 som lige var blevet skilt fra hendes mand. Vi aftalte at hun kunne begynde at male, hænge gardiner op etc mens jeg stadig boede der mod at jeg kunne gøre brug af loft og kælderrum i 3 måneder efter fraflytning. Det endte i flirt og hun inviterede mig hjem at sove i hendes og mandes fælles lejelighed en weekend han var bortrejst - en fed oplevelse for os begge og hun fik sin stille hævn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft både datter og moren som elskerinder på skift. Det startede med jeg kom samme med datteren. Familien var neget bramfri og direkte. Flere gang fik vi alle formeget at drikke og sjolfe bemærkninger røg gennem luften

Mor så ret lækker ud og flirtede vildt med mig og datteren var ligeglad. Begge have lækker krop store bryster og en go røv. Så en aften..uden druk skulke jeg sove over hos datteren i deres hjem. Da jeg skulle op tidligt kl 5 og afsted til job tog jeg altid en morgenbad. Natten derpå bollede jeg ret vild med datteren med stort lyst og vi nød hinanden. Da jeg var i bad blev forhænget trukket fra og moren stod i fuld flour foran mig og sagde...når min søde nu må det var min tur til lidt pik og tråde op til mig og tog mig på pikken. Jeg har bemærket du boller min pige og du vil også gerne bolle mig ikk kom der fra hendes mund..

Da jeg fantaseret om hende gav jeg mig i krig med hende da hendes store bryster bankede lige ind i mit brystkasse og ansigt. Nu nød jeg hende og datteren som sexpartner med stort nydelse. 

Det stod på i 1 år uden datteren vidste det og at hver morgenbad med moren stod på sex og aftenmed datteren.

Da datteren fandt min bedste ven mere lækker forsatte jeg at bolle moren på mine fridag hvor datteren ikke var der.

Det hele stoppede da moren fik kræft og døde 2 år efter.

Trist men glemmer aldrig den lækker tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min lærerinde i engelsk når jeg var 16. Jeg kom altid for sent til lektierne, og en gang fik hun nok og bad mig standse efterpå for en snak om at komme i tid.
Jeg kom hurtigt nok den gang, alt for hurtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere var jeg meget interesseret i nogle bekendtes mørkhhårede teenagedatter, selvom hun havde lidt hvalpefedt - men det kunne jo ligesom af flere grunde ikke lade sig gøre - så var jeg så heldig at finde en glædespige, der lignede hende så meget at jeg bare kunne fantasere mig til at det var hende jeg var sammen med.

Nu har datteren imidlertid rigtig lagt sig ud med en stor tyk vom, usmart tøj og jeg ville betakke mig for at skulle have noget klinket der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange år siden blev jeg skilt og var i byen en aften, der mødte jeg mine store børn.

De havde et par venner med og en af de søde kvinder var sgu lidt tændt på den gamle her, så den næste uge flirtede vi på sms dagen lang.

Så jeg endte med og reservere et sommerhus til weekenden, med spa og pool.

Da vi kom derned var der en masse "smalltalk" og vi fandt hurtigt ud af vi ikke skulle tale om mine børn (hendes venner) og istedet gå i spa.

Da jeg har givet hende på alle måder og alle steder i sommerhuset, begyndte hun pludselig og græde midt i 4 eller 5 omgang, hun fik dårlig samvigtighed overfor sin mand !!

Ups hun var sgu gift :-( nå men jeg havde jo fået hvad jeg kom efter så hun pakkede sammen og kørte hjem, og jeg har ikke truffet hende siden.

Men en fed oplevelse med en sød kvinde der var 22 år yngre og så mine børns veninde som lige gav det ekstra "spice" på det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 10 timer siden:

I går da jeg kørte ind i indkørslen stod tiden stille et øjeblik... Naboens 18-19 årige datter lavede noget yoga-lignende øvelser i verdens mindste bikini. Måske solede hun sig bare og rettede lidt på bikinien - jeg ved det ikke for jeg valgte hurtigt at lade mit blik rette andetsteds hen. Men hun er i den grad skabt at Venis ( og det er hendes mor også). 

Og så kom jeg til at tænke på at det mest spændende erotik sjældent er det planlagte og forudsigelige - men ofte det der skal kæmpes for eller det der er “forbudt”. Derfor er lille spørgsmål til forum’et: 

Har du været sammen med en “forbudt” relation som fx naboens datter, vennens kæreste, din chef, din kunde/klient, din kærestes veninde etc. Og hvor godt var det på en skala fra 1 til 10?

Var "sammen" med ca. hver anden uge i godt 5 år med en vens lækre thai-kone, da han ikke kunne tilfredsstille hende ... det var bare så fantastisk ... pludselig "turde" hun ikke længere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min ene fætters kone og jeg har altid svinget godt sammen. Ikke så tit vi har ses, sådan til en familie fest eller to om året, men vi har altid været bord herre og dame sådan til de finere af dem. Her sidste år til en fest på et super fancy badehotel, var vi de sidste oppe og vi havde fået lidt ekstra til ganen. Hun var alene afsted da min fætter var syg.

På vej til værelserne blev hun nærgående og kærlig, inden jeg havde set mig om stod vi på en trappe og storsnavede, hendes hånd på vej ned i mine bukser. Vi knaldede som kaniner hele natten. Et af de bedste knald jeg har haft, da hun vidste sig at være super fræk i sengen, og uden for sengen. 

11/10  

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg har engang knaldet min folkekirke præst efter en gudstjeneste, hun var relativt nystartet, ung og så rigtige godt ud, men gift. Det var sindsygt frækt at knalde rundt omkring i kirken, vel vidende at der kunne komme folk ind af døren når som helst..., det var desværre kun en engangsforestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange år siden, var jeg hjemme hos min afdøde chefs kone, med nogle af hans ting. Det var sommer og hun gik kun rundt i bikini. Hun skulle hele tiden bukke sig ned efter noget, altid med numsen mod mig. Hun så knald godt ud men jeg stod imod, jeg viste jo godt hvad hun ville. 

I dag ærgrer jeg mig over, at jeg ikke "bed på" men synes ikke at jeg ville have sex med hende, når hendes mand lige var død.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har engang knaldet min folkekirke præst efter en gudstjeneste, hun var relativt nystartet, ung og så rigtige godt ud, men gift. Det var sindsygt frækt at knalde rundt omkring i kirken, vel vidende at der kunne komme folk ind af døren når som helst..., det var desværre kun en engangsforestilling.

Den er pæn fræk den der :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For et par år siden af lidt underlige årsager blev jeg inviteret med til min ven firmafest hvor der var påhæng med. Her var der en gift kvinde med som normalt ikke ville være i min smag. Men da middagen var slut tog vi hjem til en af cheferne for at feste videre (Og så han kunne vise hans fine, nye, og ikke mindst dyre lejlighed frem midt inden i kBH) Vi blev allegodt fulde og dansende til den store guldmedalje. På et sidst punkt skulle jeg ned og have mig en smøg og hun fulgte med. Efter en halv smøg tog det fart og vi lavede alt det vi slet ikke måtte. Alt imens manden og resten af virksomheden feste videre. Heldigvis var det kuld sort i baggården og de kunne ikke se os oppe fra vinduerne i lejligheden. Men jeg så flere gange hendes mand gemmen vinduerne.

Hun fik åbenbart lidt smag for det lidt unge køb, for en par måneder efter skrev min ven at hun havde hun også besøgt ham inde på hans kontor en sen hverdags aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1) Da jeg lige var flyttet hjemmefra, boede jeg til leje i en kælder hos et ægtepar med mindre børn. Kneppede konen 2-3 gange ugen, når manden var på arbejde. Vaskemaskinen var i kælderen så ofte kom hun ned og skulle ligge vasketøj sammen, men ungerne var oven på. Langt de fleste gange, blev det til en quicky. 

2) Havde for en del år siden en kvinde som chef, et studie job. Hun var en elendig chef, som ingen kunne li. Til en firmafest, blev hun pisse fuld og hun ville kneppe. Hun var gift. Næsten gang jeg kom på arbejde, blev jeg kaldt ind på kontoret. Hun var bange for jeg ville fortælle det til andre. Sagde det ville jeg naturligvis ikke. Fra dem dag, fik jeg alle de lette opgaver, og havde det som blomme  i et æg. De andre ansatte blev hurtigt ret misundelige. 

3) Til en fest, mødte jeg en pige på 19. Hun kom med hjem og vi kneppede. Vi mødtes flere gange for at  knalde. Efter et par måneder, snakker vi om blandt arbejde og hvad jeg laver. Så fortæller hun hvad hendes forældre laver. Går op for mig at hendes mor er min kusine(som jeg ikke ser, bort set fra hvis vi mødes tilfældigt, eller hvert 3 år til fætter/kusine dag), da hun har er specielt job, så der var ingen tvivl. Lod være med at fortælle pigen sammenhængen, og droppede hende, og sagde jeg datede en seriøst, så vi skulle stoppe. 

Nogle måneder efter, ser jeg min kusine og hendes datter sammen i gågaden. Normalt vil jeg gå hen til min kusine og sige hej, må indrømme jeg vendte om gå gik ret hurtigt i den anden retning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev en gang henvist fra en gp til en anden - en nystartet kvinde, som bare tog et par enkelte vagter / besøg en gang i mellem. 

Jeg troppede op og hvem anden end min ex svigerinde åbner - iført en lang halvgennemsigtig og halvåben sort sag - smil, grin og forlegenhed, men indenfor kom jeg. 

Vi snakkede næsten en time om gamle dage, og da vi ligesom havde talt os varme blev vi enige om at det var OK at vi havde sex. Det var bare både spændende, kinky frækt og underligt at tage tøjet af sammen med hende - min pik den var stiv da jeg tog mine shorts af og det grinede hun lidt af (på den gode og sjove måde). 

Det første hun gjode var at stille sig tæt ind til mig imens hun tog min pik i hånden... så trak hun mig over til en blød stol, hvor hun satte sig ned, spredte benene og sagde så at jeg skulle sætte mig ned på hug og slikke hende... hun var våd og det var en dejlig oplevelse.... 

det var en anderledes, grænseoverskridende og fræk oplevelse for mig. Vi har mødtes et par gange efterfølgende - både til sex og i forbindelse med fødselsdage (og nej ikke begge dele på een gang)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Champ!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gang for mange år siden havde jeg en bekendt, jeg hjalp med noget arbejde. Han var ikke en kammerat, egentlig brød jeg mig ikke om ham, men samarbejdet gik ok.'

Hans kæreste, som han blev gift med mens den her historie foregik, var høj og ret lækker. Jeg var ret vild med hende, og var heldig at få forklaret hende det. Hun trængte meget til noget fremmed mand, så vi hyggede os når det kunne lade sig gøre. Jeg besøgte dem i deres hus flere gange i håbet om at han ikke var hjemme. Hvis han ikke var så lænede hun sig hen over køkkenbordet, op mod vinduet så hun kunne se når han kørte ind af indkørslen, og jeg havde adgang til det frække sted. Det gik fint  nogle måneder, indtil hendes mand (da var de blevet gift) fortalte at de prøvede at få lavet en unge. Det havde dullen ikke lige fået fortalt mig, så jeg tænkte det var tiden at stoppe legen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et mellem chef job i butik tilbage i 1990erne. Var en af de " flinke" leder og fik til opgave at checke rengøring i butikken. Efter et skift med et rengøringssekskab kom en utrolug smuk moden kvinde sidst i 30erne som skulle arbejde. Du havde en utrolig fræk krop og look..langt lyst hår og c-d skål bryster. Efter flere møder aftale vi en aften ( årligt hovederengøring) at mødes kl 22 til 03 at arbejde. Efter kl 1 var vi færdig og skulle går hver til sidst. Så gav hun mig et kys på munden og krammede mig. Det tog mig med storm og det endte med sex i frokosten på bordet på stolen og på gulvet. Derefter aftale vi at mødes hos hende.  Da jeg var single pt ca 28 år og manglede sex ømhed og en partner...da jeg troppede op hos hende 1 gang var hun alene og vi kneppede lystig og jeg overnattede his hende.  Dagen derpå kom vi begge på job og ca kl 15 dukkede e  rockefyr op med en lille pige på 6 år som skulle afleverer hende..det viste sig at datteren var rockerfyrens barn og hendes Ex. 

Da jeg kom hjem til hende var barnet der og vi snakkede løs. Da lille pige blev puttet måtte jeg lige høre hvem han var.

Det viste sig at hun var ex suporter til en rockergruppe hvor hun blev gravid med en af dem. 

Da jeg fik den historie meldt jeg pas på hende ikke ville indrolleres i den type.

Hun tog det fint og takker for vor sextid sammen som om man sagde tak for mad og vi skiltes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ca 22 år siden, jeg var i start tyverne og nyudlært, jeg var begyndt og arbejde nat på fabrikken, jeg kendte virksomheden rigtig godt da jeg var startede på det nederste trin med en kost efter skole, allerede som 15 årlige havde jeg bemærket  denne bogholder når man skulle hente sin lønseddel på kontoret. 
Hunvar helt klart en MILF da jeg som 15 årige ville vudere hende til 40 år. Hvilket så jo svare til at hun ca 7 år efter var på mod sidst i fyrrene. dette fandt jeg ud var rimelig korrekt da min første episode med hende var på hendes 49 årige fødselsdag. 

Nå men hen over de første måneder skete der ikke så meget, hun mødte tit tideligt kl 04 men vi stadig var på natholdet, hun var sød til og komme og sige godmorgen til os i værkstedet, hun smalltalkede altid lidt ved mig, og i dag ville jeg nok ha fanget signalerne før, men dengang var jeg nok for grøn. 
det skete så en dag hun spurgte, kunne du ikke hjælpe min mand med at lægge fliser i weekenden, jo det kunne jeg da godt.

jeg mødte op lørdag morgen til en kæmpe villa, og mødte hendes mand helt vildt flink og han fortalte lidt om sig selv mens vi arbejdede fortalte om sine forretningsrejser osv. jeg slugte det rådt, Som ung mand med ambitioner, Marianne som hun hed stod for forplejning, hun var sød som altid, og jeg bemærkede hun var ligeså lækker i daglig tøj som når hun var stilet op til job. 
lørdag gik søndag kom, Hans havde fortalt vi skulle være færdige kl 14 for han skulle af sted med arbejde kl 15, det nåede vi så ikke, jeg tilbød og lave det færdig, tænkte de par timer kunne jeg godt nå, inden lidt søvn og natjobbet kl 22:30 søndag aften.

færdig kl 17. Marianne takkede og takkede, om jeg ikke ville spise pizza med hende, jeg lugtede forfærdeligt, så foreslog jeg kørte hjem i bad og kom med pizza også kunne jeg køre direkte på job. 
kl 1930 stod jeg med to pizzaer i hånden. 
Vi sad og spiste. Hvor hun så sidder lige overfor mig med en kavalergang der var ved og sprænge, så siger skal vi ikke have en flaske vin? Nej jeg skal jo på bagefter, nej du skal da ej, det er 1 maj i nat fabrikken åbner først mandag aften, det havde jeg ikke skænket en tanke i løbet af weekenden, nå men frem med vinen, hen i sofaen bagefter med kaffe, der kom bailey i, klokken blev 23. Jeg kunne ikke køre bil nu. Du sover bare her, der er masser af plads. 
 Vi sad lidt og snakkede og den blev tæt på midnat. Jeg fik en ny tandbørste og anvist et værelse. 
marianne stak hovedet ind da klokken var præcis midnat. Godnat til dig, nu vil jeg gå i seng på min fødselsdag. Uden at tænke videre over det sprang jeg op af sengen, gav hende et knus, tillykke.

Der gik det så galt, hun holdt mig fast. Nu har du kigget på mine bryster hele aften skulle du prøve og mærke dem, på et splitsekund stod min pik. Og jeg blev taget under kærlig behandling, shit det var lækker sex, aldrig havde jeg prøvet noget lignede. 
det blev starten til forhold hvor jeg kom på besøg når manden var væk, starten på en oplæring i brug af tunge og fingre. 
natarbejde hvor jeg fik mange ekstra opgaver i kælderen med og flytte papire fik gode blowjob og et par hurtige omgange sex, hold op en kvinde. Det næste års tid fik jeg så meget sex, mødte jævnligt manden når jeg hjalp med projekter og fik penge for det.

desværre blev vi for modige, og blev taget på køkkenbordet af manden. Det satte en stopper for det. De er stadig gift. Og ser dem af og til. Marianne som jo så er omkring 70 år nu, er lige så smuk som den gang. Og jeg ku godt igen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...