Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Savner det

Recommended Posts

OleV skrev, for 5 timer siden:

Atmos skriver intet omkring det.. Så tror ikke det holder endnu desværre

Atmos ligger ikke i Bayern :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 16 timer siden:

Læste vel også noget om genåbning af FKK 11. aug,

Tror du husker forkert; du læste (i et af mine tidligere indlæg) at lukningen i NRW gælder indtil 11. august. Det betyder ikke genåbning 11. august, det betyger at der inden 11. august skal træffes en ny beslutning. Jeg har ikke fundet tegn på det er sket endnu. Personligt tvivler jeg meget på at de åbner, smittetallet taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Natklubber åbner d. 1 august, så man har da lov at håbe at de andre snart får lov også... Har allerede planlagt en tur herned...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Pys skrev, for 3 timer siden:

Nordtysklands "Prostitutionsstätten" genåbner 1. september (hvis smittetrykket ikke stiger).

Herligt hvis det sker... men er ikke helt tryg endnu. Udmeldingen er over en uge gammel, og smittetrykket har ikke bestilt andet end at stige :angry:

NRW har ikke tænkt sig at følge efter: https://www.welt.de/regionales/nrw/article212995032/NRW-Coronabedingtes-Arbeitsverbot-fuer-Prostituierte-bleibt.html

 

Redigeret af slip
tilf nrw link

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 3 timer siden:

Herligt hvis det sker... men er ikke helt tryg endnu. Udmeldingen er over en uge gammel, og smittetrykket har ikke bestilt andet end at stige :angry:

NRW har ikke tænkt sig at følge efter: https://www.welt.de/regionales/nrw/article212995032/NRW-Coronabedingtes-Arbeitsverbot-fuer-Prostituierte-bleibt.html

 

Der står også at fra 8 august kan sextjenester igen tilbydes i Berlin, men uden "geschlectsverkher". Altså bolleri....

Så fransk er ok, men ikke dansk... Forstå det den der kan.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 16 timer siden:

Der står også at fra 8 august kan sextjenester igen tilbydes i Berlin, men uden "geschlectsverkher". Altså bolleri....

Så fransk er ok, men ikke dansk... Forstå det den der kan.....

Jeg undrede mig også, men jeg er ikke sikker på om ikke geschlectsverkher betegnelsen også, rent juridisk, omfatter oralsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at forudse om der kommer til at være et stort og lækkert lineup på fx Artemis og Sharks fra åbningsdagen/ugen eftersom efterspørgslen må være stor efter forbuddet - eller om lineup kommer til at være begrænset pga. forsigtighed fra både udbud/efterspørgsel og restriktionerne - nogle der har nogle gode bud eller viden på området der kan støtte den ene eller den anden antagelse? 

Redigeret af lugtegris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Mine forstillinger at det kommer til at starte forsigtigt op - pigerne skal jo frem og de bor i udlandet mange af dem, eller er rejst hjem og skal tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Delstaten Saarland overruler den generelle forbud mod prostitution i Tyskland, og tillader prostitution i meget specifikke rammer pr. nu:

https://www.anwalt.de/rechtstipps/saarland-aktuelle-coronaschutzverordnung-erlaubt-sexuelle-dienstleistungen-in-prostitutionsstaetten_170658.html

Prostitution tillades i "Prostitutionsstätten" men ikke i "Bordellbetriebe" eller nogen som helst andre steder.

Artiklen forklarer heldigvis forskellen: "Bordellbetriebe" er steder hvor flere (end 2) mødes samtidigt. F. eks. en FKK-klub. Det er no-go indtil videre. Prostitution må kun finde sted på et "Prostitutionssted" som ikke må indeholde lokaler som er beregnet for ophold af mere end 2 personer af gangen. I praksis betyder det åbenbart at det kun er lovligt i Eros-center-agtige faciliteter, som netop består af værelser beregnet til 2 af gangen. Hotelbesøg, prostitution i lejligheder som ikke er "prostitutionssteder", i biler, og gadeprostitution er fortsat forbudt.

Sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 1 time siden:

The state of Saarland overturns the general ban on prostitution in Germany, and allows prostitution in very specific settings per. now:

https://www.anwalt.de/rechtstipps/saarland-aktuelle-coronaschutzverordnung-erlaubt-sexuelle-dienstleistungen-in-prostitutionsstaetten_170658.html

Prostitution is allowed in "Prostitutionsstätten" but not in "Bordellbetriebe" or anywhere else.

Fortunately, the article explains the difference: "Brothel companies" are places where more (than 2) meet at the same time. For example, a FKK club. It's a no-go so far. Prostitution may only take place in a "Prostitution Site" which may not contain premises intended for the stay of more than 2 people at a time. In practice, this obviously means that it is only legal in Eros-center-like facilities, which just consist of rooms designed for 2 at a time. Hotel visits, prostitution in apartments that are not "prostitution sites", in cars, and street prostitution are still prohibited.

Such.

Hmm. So if Hamburg decides to have same rules, it means FKK's are closed but brothels at Reeperbahn will be open...
 

@releasedo you know if this model also applies to Berlin and Hamburg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Vi har nu passeret 5 måned nedlukning. Og det er stadig tvivlsomt hvornår det starter igen.

Jeg tænker mange piger har fundet andre græsgange. Desuden har Rumænien de seneste år haft lønstigninger på ca 10 % om året, det vil nok fjerne en del af pigerne, ligesom vi så, mange polske piger forsvinde.

jeg er ikke sikker på, det bliver et drømmeland, når de åbner igen, ligesom det var tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
lugtegris skrev, den 9.8.2020 at 01:21:

Jeg har svært ved at forudse om der kommer til at være et stort og lækkert lineup på fx Artemis og Sharks fra åbningsdagen/ugen... 

Vil bare lige henlede opmærksomheden på, at der er åbnet på Artemis 1.9, og at line-up her 4.9 er super :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...