Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Savner det

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

I guder jeg savner, at gå rundt som sultanen i haremmet. Omgivet af nøgne/letpåklædte lækre kvinder, hvor man kan udvælge hende, man mest har lyst til :wub: og så tage hende!

Indtil videre er åbningsdagen forlænget til 3. maj. Har indkøbt speedbåd og dykkerdragt! så jeg i ly af natten, i bedste James Bond stil, kan ankomme ubeset til Tyskland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, 1 time siden:

I guder jeg savner, at gå rundt som sultanen i haremmet. Omgivet af nøgne/letpåklædte lækre kvinder, hvor man kan udvælge hende, man mest har lyst til :wub: og så tage hende!

Indtil videre er åbningsdagen forlænget til 3. maj. Har indkøbt speedbåd og dykkerdragt! så jeg i ly af natten, i bedste James Bond stil, kan ankomme ubeset til Tyskland. 

Skulle det glippe med d. 3. maj, så mødes vi nede på havnen over et par stifter.
Duften af rådden fisk, tang og en nyåbnet elefantøl, er der ikke meget, der kan slå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 30.4.2020 at 09:09:

I guder jeg savner, at gå rundt som sultanen i haremmet. Omgivet af nøgne/letpåklædte lækre kvinder, hvor man kan udvælge hende, man mest har lyst til :wub: og så tage hende!

Indtil videre er åbningsdagen forlænget til 3. maj. Har indkøbt speedbåd og dykkerdragt! så jeg i ly af natten, i bedste James Bond stil, kan ankomme ubeset til Tyskland. 

Ja med de sidste måneders besparelse på underholdningen, så er såvel båd som våddragt sikkert betalt kontant også :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det, ligesom så meget andet er blevet forlænget til 14/6. Tager man til Tyskland lige nu (uden at være pendler) hedder den 14 dages karantæne (No mercy).

Jeg savner også denne herlige oplevelse af at bevæge sig rundt mellem smukke mere eller mindre nøgne kvinder, som man blot behøver at række ud efter med en lille stak €-sedler i hånden, hvorpå man får en tur på Zimmer.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grænsen til Tyskland åbner måske 15. maj. Åbning af bordeller er vist nu delstatsniveau. Læste på https://www.freiercafe.sex/forum/  "Stufenweise Lockerung der Maßnahmen -> Weg zur verantwortungsvollen Normalität" at 30.maj er den håbefulde dato.

Læs evt denne for NRW, hvor kun "Großveranstaltungen und Versammlungen " (store forsamlinger) er forbudt forbi 30.maj:

https://www.land.nrw/de/pressemitteilung/ministerpraesident-armin-laschet-stellt-nordrhein-westfalen-plan-vor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. ÜberMutti er ved at miste grebet. de enkelte delstater er begyndt at tænke på økonomien fremfor den mulige sundhedsrisiko, Angie er mere nervøs for sundhedsaspektet end de forskellige delstaters ministerpræsidenter. Der er jo også store regionale forskelle, Meck-Pom og Schleswig-Holstein har jo haft væsentligt lavere smitterater end fx. Bayern, samtidig er der den latente magtkamp dels indenfor Groko og dels mellem CSU-CDU og indenfor CDU. Alt bruges i denne magtkamp (ligesom herhjemme).

Det eneste man ved er, at de planer man lægger nu, hurtigt kan kuldkastes.

Derfor savner man nu alligevel fornemmelsen af at være Pascha i haremmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Air6 skrev, for 19 timer siden:

Læs evt denne for NRW, hvor kun "Großveranstaltungen und Versammlungen " (store forsamlinger) er forbudt forbi 30.maj:

Ausgenommen von den Öffnungen bleiben bis auf Weiteres Bars, Clubs, Diskotheken und Bordellbetriebe.

Eneste sted Bordellbetriebe er nævnt i artiklen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nye corona-regler i NRW:

https://rp-online.de/nrw/panorama/neue-corona-regeln-fuer-nrw-restaurants-freibaeder-fitnessstudios-campingplaetze_aid-51181881?utm_campaign=stimmedeswestens&utm_medium=email&utm_source=newsletter

Hvis man klikker på Hier gibt es die neue Coronaschutzverordnung im Wortlaut zum Nachlesen (PDF) kan man læse:

(1) Der Betrieb der folgenden Einrichtungen und Begegnungsstätten sowie die folgenden An-gebote sind untersagt:
(...)
5. Prostitutionsstätten, Bordelle und ähnliche Einrichtungen.

Og hvis nogen er i tvivl... untersagt betyder "forbudt" :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste lande har det vist sådan. Ved godt det ikke er en tysk FKK men, nogen der har været i Prag Sauna Club for nyligt? De åbner 25.maj.

https://saunaclub.cz/en/#

Gammel tråd om Sauna club

 

Redigeret af Air6
Fandt en tråd om Sauna club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Stadig intet nyt...

Gad vide hvordan klubberne er dækket af eventuelle hjælpepakker. Klarer alle klubberne sig. Kommer Pigerme retur. Ca 2 måneder er gået. Det er.længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er pt 709 medlemmer i Bundestag, så at der er 16 der ønsker et forbud er vel ikke så overraskende. Jeg tror simpelt hen ikke forbuddet kommer på tale, alene skatte indtægterne fra faget vil udgøre et problem for statskassen. 

Diskussionen er opstået i Bundestag, det morsomme er at skatte betaling fra faget tilfalder Bundesländer, så jeg tænker at div. Bundesländer vil ligge et hvis pres på deres repræsentanter i Bundestag om ikke at indføre et forbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så sker der da noget! Bemærk at der kræves registrering af alle gæster med navn og adresse aht. smitteopsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 10 timer siden:

Så sker der da noget! Bemærk at der kræves registrering af alle gæster med navn og adresse aht. smitteopsporing.

Har du et link, så man kan læse mere om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbningen i Tyskland blev aflyst. NRW er i hvert fald lukket indtil 1.juli.

Åbningen kører vist fint i Schweitz. Ikke så meget åbnet endnu, men masser af kunder. 15. juni åbnes for grænserne til østlandene for tyskland, Østrig og Scweitz. Så er der også masser af piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...