Hop til indhold

Recommended Posts

Har før fået det hele hos hende 

Fantastiks blowjob, hvor hun prøvede at tage den til roden og uden frakke på, super oplevelse.

kneppede hende mens hun klaskede mig i tøven for at få mere, jeg hun er absolut værd at prøve hvis man er så heldig at hun giver lov, som sagt er det stykke tid siden, så hvis der er nogen der ved om hun stadig tilbyder fp. Så del det med os andre vide det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en enkelt gang.

Ekstra ydelsen ligger i den meget dyre ende.

Hun forlangte et tus for massage og hj, hvilket jeg ikke ville gå med til og nøjedes med en rigtig god omgang massage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Synes også hun er total overrated - og overrater også sig selv. Det gælder også hendes massage-kundskaber. Har seriøst svært ved at have tillid til en, der påstår at hun med sin massage kan helbrede fibersprængninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Synes også hun er total overrated - og overrater også sig selv. Det gælder også hendes massage-kundskaber. Har seriøst svært ved at have tillid til en, der påstår at hun med sin massage kan helbrede fibersprængninger...

Hvis du ved lidt om anatomi så er det nok ikke selve fibersprængningen hun mener at kunne helbrede, men helingsprocessen bl.a. evt blødning omkring selve sprængnings  stedet her hjælper massage mm voldsomt i helings tiden, har selv besøgt Ulai og er helt enig i hun er for dyr i forhold til ydelser, men hendes massage er efter min vurdering klart i den høje ende 

 

god weekend 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...