sand16 14 Skrevet 21. April, 2020 Har før fået det hele hos hende Fantastiks blowjob, hvor hun prøvede at tage den til roden og uden frakke på, super oplevelse. kneppede hende mens hun klaskede mig i tøven for at få mere, jeg hun er absolut værd at prøve hvis man er så heldig at hun giver lov, som sagt er det stykke tid siden, så hvis der er nogen der ved om hun stadig tilbyder fp. Så del det med os andre vide det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 22. April, 2020 Har du et link eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2020 (edited) https://annoncelight.dk/showad/260865 http://thaikropsterapi.dk/ Redigeret 22. April, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 24. April, 2020 Har været der en enkelt gang. Ekstra ydelsen ligger i den meget dyre ende. Hun forlangte et tus for massage og hj, hvilket jeg ikke ville gå med til og nøjedes med en rigtig god omgang massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 25. April, 2020 Jeg synes det er alt for dyrt og manglende indlevelse kommer der ikke mere der er masser af andre steder der er både bedre og billigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 25. April, 2020 Jeg har samme holdning som Pilfinger2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 25. April, 2020 Synes også hun er total overrated - og overrater også sig selv. Det gælder også hendes massage-kundskaber. Har seriøst svært ved at have tillid til en, der påstår at hun med sin massage kan helbrede fibersprængninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massens 71 Skrevet 25. April, 2020 tzatiki skrev, for 1 time siden: Synes også hun er total overrated - og overrater også sig selv. Det gælder også hendes massage-kundskaber. Har seriøst svært ved at have tillid til en, der påstår at hun med sin massage kan helbrede fibersprængninger... Hvis du ved lidt om anatomi så er det nok ikke selve fibersprængningen hun mener at kunne helbrede, men helingsprocessen bl.a. evt blødning omkring selve sprængnings stedet her hjælper massage mm voldsomt i helings tiden, har selv besøgt Ulai og er helt enig i hun er for dyr i forhold til ydelser, men hendes massage er efter min vurdering klart i den høje ende god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg