Hop til indhold
Jok7r

Sandy - Vejle - New delicious young girl

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Aathai skrev, for 1 minut siden:

noget jeg allerede ved

Du ved ikke andet end nogen har fortalt dig at de har hørt bla bla bla. Sådan opstår rygter og sådan kan man ødelægge et menneskes liv. Flot!

Del dette indlæg


Link til indlæg

kloge århuselsker besøg hende nu selv , så du kan se hvad du står over for . med din titel som fritids gynækolog  kan du jo hurtigt afgøre det eller kan du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Du ved ikke andet end nogen har fortalt dig at de har hørt bla bla bla. Sådan opstår rygter og sådan kan man ødelægge et menneskes liv. Flot!

Lad mig skære det ud i pap, siden du ikke forstod det første gang jeg skrev det. Jeg er selv kommet i thai omgangskredse altid. Fordi jeg er thailænder. Jeg har billeder med "sandy" da vi var børn og dengang var det altså en dreng.

At du synes der er noget galt med at hun har lavet en kønsskifte operation og det ødelægger hendes liv, står for din regning. Jeg har ikke noget imod det.

Men flot bidrag du kommer med, at prøve at nedgøre folk der faktisk bidrager med den viden de har. Typer som dig kan ødelægge sådan et forum her helt ad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 6 timer siden:

Lad mig skære det ud i pap, siden du ikke forstod det første gang jeg skrev det. Jeg er selv kommet i thai omgangskredse altid. Fordi jeg er thailænder. Jeg har billeder med "sandy" da vi var børn og dengang var det altså en dreng.

At du synes der er noget galt med at hun har lavet en kønsskifte operation og det ødelægger hendes liv, står for din regning. Jeg har ikke noget imod det.

Men flot bidrag du kommer med, at prøve at nedgøre folk der faktisk bidrager med den viden de har. Typer som dig kan ødelægge sådan et forum her helt ad... 

godt indlæg Aathai tak for det . århuselsker ødelægger dette forum fuldstæmdig  med 9916 må han ikke vide hvad dagen skal gå med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...