Hop til indhold
Jok7r

Sandy - Vejle - New delicious young girl

Recommended Posts

Guest lurik
henrik_klausen skrev, for 19 minutter siden:

jeg var sammen med hende inden corona hun er ikke troværdig hun skriver bla. at 69 er med i prisen og det er det ikke brug hellere pengene andre steder 

 

Husk på, hun er en "hen" ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og nu er det i aalborg hun er og der er hverken god tid eller service , som hun skriver på annoncelight .  husk det er en mand . nu uden navn  i  ny annonce . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Det er svært at sige. Så er det nye billeder, de annoncer i denne her tråd refererer til slettede annoncer med andre billeder bl. a. Hvor hun står med en gagball i munden. Og tydelig ansigtsbillede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 2 timer siden:

Nej det er ikke hende, kan jeg sige med 90% sikkerhed. Så skal det falske billeder.

Jeg har datet en af hendes veninder og været i byen med hende mange gange. Så har en okay idé om hvordan hun ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, 1 time siden:

det er ikke hende , 100 % . besøg bare denne smukke kvinde 

Hvad kan du fortælle om 

https://annoncelight.dk/showad/296862

Jeg lavede en efterlysning tidligere på dagen, og fik kun er svar som jeg ikke rigtig kan tage alvorligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 5 minutter siden:

igen ny annonce , annoncelight.dk/showad 296985 . husk det er en mand i besøger .

Annoncen findes ikke

annoncelight.dk/showad 296985

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er sandy , som er en mand . husk det inden i vælger at besøge sandy , der er tilbage i århus , har tidligere været flere steder i århus .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
reno skrev, for 57 minutter siden:

ja det er sandy , som er en mand . husk det inden i vælger at besøge sandy , der er tilbage i århus , har tidligere været flere steder i århus .

Så der af man kalder Århus for Smilets By, man går igen med smil når man opdager det er en Hen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 10 timer siden:

Tilbage i Vejle. Ny profil nye billeder men samme pige

https://annoncelight.dk/profile/Sexy_2020

der er nogle chauffører som har travlt med at kører "kvæg" rundt i Jylland 

jeg syntes, nogle af de kære kvinder bliver fragtet rundt fra esbjerg til Nordjylland for tiden - 3 dage et sted så videre til næste by og så tilbage igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr

hun hedder godt nok noget andet idag ?

 

men er hun ikke ok lækker ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, 1 time siden:

hun hedder godt nok noget andet idag ?

 

men er hun ikke ok lækker ? 

 

"Hun" er født som mand. Dog opereret forneden, så der er ikke noget vedhæng længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aathai skrev, for 1 minut siden:

"Hun" er født som mand. Dog opereret forneden, så der er ikke noget vedhæng længere.

Har hun fortalt dig det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Har hun fortalt dig det? 

Nej, men nu kommer jeg rigtig meget i thai omgangskreds og har mange fælles venner og veninder med hende.

Så det er noget jeg ved med 100% sikkerhed, ellers ville jeg ikke sige det. Var jeg det mindste i tvivl havde jeg ikke skrevet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aathai skrev, for 6 minutter siden:

Nej, men nu kommer jeg rigtig meget i thai omgangskreds og har mange fælles venner og veninder med hende.

Så det er noget jeg ved med 100% sikkerhed, ellers ville jeg ikke sige det. Var jeg det mindste i tvivl havde jeg ikke skrevet det

OK, så andenhåndsviden altså. Hvad med at spørge hende selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

OK, så andenhåndsviden altså. Hvad med at spørge hende selv? 

Jeg har ikke noget behov for at spørge om noget jeg allerede ved. Jeg besvarer et spørgsmål fra stille fyr, med den viden jeg nu en gang har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...