Sweetmand 346 Skrevet 17. April, 2020 Har faktisk en mega stor drøm om at få en gp til og glat barbere min røv! Gad vide om det er muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 17. April, 2020 Sweetmand skrev, Lige nu: Gad vide om det er muligt? Nu vil jeg nødig virke fornærmende... Men jøsses menneske, hvor stor og/eller behåret er din røv siden du stiller spørgsmålstegn ved om det overhovedet er muligt at glat barbere den!? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 17. April, 2020 Argent skrev, for 3 minutter siden: Nu vil jeg nødig virke fornærmende... Men jøsses menneske, hvor stor og/eller behåret er din røv siden du stiller spørgsmålstegn ved om det overhovedet er muligt at glat barbere den!? Ja eller om håret ganske simpelt gror så hurtigt at det bare er en uendeligheds maskine Nej Joke til side, det tror jeg godt kunne lade sig gøre hvis du spurte pænt ind til det, taget i betraktning hvilke services de tilbyder så er en klipning i den gale ende vel også muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 17. April, 2020 Sweetmand skrev, for 36 minutter siden: Har faktisk en mega stor drøm om at få en gp til og glat barbere min røv! Gad vide om det er muligt? Du skulle hellere bede om at få hårene trukket ud - laaaaaangsomt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 17. April, 2020 Det kan du Her, når hun altså åbner. Jeg har været der før, så jeg ved at hun er god til det - og så meget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 18. April, 2020 mignuigen skrev, for 14 timer siden: Det kan du Her, når hun altså åbner. og så meget andet FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 18. April, 2020 (edited) Hun kan faktisk gi' en rigtig kompetent massage, en af de bedste jeg kender. Ring og spørg? Redigeret 18. April, 2020 af mignuigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 18. April, 2020 Jeg kender en fåreklipper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg