Hop til indhold
JonDo

Åå er så fuck liderlig

Recommended Posts

Det er sq hårdt man! at men ikke kan komme ud og dyrke sin frække hoppy. Jeg er jo smask liderlige og så til at komme ud og lege med det søde og frække tøser....

er jeg den enste der har det sådan ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ja  jeg  tror  du  er  den  eneste  i hele  verden  som  har  det  sådan,  lige  undtagen  en  masse  kvinder  som  tilbyder  købesex  og  også  er  blevet  ekstra  liderlige  for  at  få  del  i  din  opsparing..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Ja  jeg  tror  du  er  den  eneste  i hele  verden  som  har  det  sådan,  lige  undtagen  en  masse  kvinder  som  tilbyder  købesex  og  også  er  blevet  ekstra  liderlige  for  at  få  del  i  din  opsparing..... 

haha elsker det svar. Vidunderligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror, at jeg taler for flertallet af mændene herinde: Men vi er altså en del der gerne hjælper 'faldne kvinder' også seævom det går udover vores opsparing af cash og sæd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
går ned på knæ skrev, for 1 minut siden:

haha elsker det svar. Vidunderligt

Jeg  vil  være  eminent  til at  besvare  en  eller  anden  tåbelig  brevkasse-ting  eller  skrive  uges  stjernetegn.

Bare  kom  hid  med  dit  spørgsmål, så  roder  jeg  lidt  rundt  i  fjamsen  og  giver  et  personligt  brugbart  svar  - ganske  gratis endda  :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje

“I'm so goddamn horny, the crack of dawn better be careful around me!”

Tom Waits

Album Nighthawks at the Diner

Well, an inebriated good evening to you all. Welcome to Rapheal's Silver Cloud Lounge. Slip me a little crimson, Jimson. Give me the low down, Brown. What's the scoop, Betty Boop? I'm on my way into town

Course I'd rather... want to thank Dewana for opening the program for us. I'm so God damn horny the crack of dawn better be careful around me

Yeah, I wanna pull on your coat about something here tonight. Yeah, a little news I'd like to throw your direction. See I...I used to know a girl, yeah and it was a hubba hubba and ding dang ding. I said "Baby, you got everything." A week later, it was a hubba hubba and ding ding dong, baby, it sure didn't last too long

I know things are tough all over, ain't getting any better. I was moved, to kind of swivel a little bit of a kind of an emotional weather forecast for you this evening. What I'm talking about is... well, you know I've been playing night clubs and staying out all night long, come a home late, gone for three months, come back and everything in the refrigerator turns into a science project

So you get designs on a waitress, you know. She got three or four kids. She's sorting out her cheques and she's counting out her change. You say, "Hey baby, heat me up a bear claw on the radar range." Well and then it gets real cold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  vil  være  eminent  til at  besvare  en  eller  anden  tåbelig  brevkasse-ting  eller  skrive  uges  stjernetegn.

Bare  kom  hid  med  dit  spørgsmål, så  roder  jeg  lidt  rundt  i  fjamsen  og  giver  et  personligt  brugbart  svar  - ganske  gratis endda  :-) :-)

Okay, udfordring accepteret. 

Bliver poledancing på noget tidspunkt lige så populært blandt husmødre som bamsekarate er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 5 timer siden:

Det er sq hårdt man! at men ikke kan komme ud og dyrke sin frække hoppy. Jeg er jo smask liderlige og så til at komme ud og lege med det søde og frække tøser....

er jeg den enste der har det sådan ? 

Nej du er højst sandsynligt ikke den eneste. Men nyd din liderlighed indtil du får mulighed for at lege med søde og frække tøser igen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Max Power skrev, for 3 timer siden:

Okay, udfordring accepteret. 

Bliver poledancing på noget tidspunkt lige så populært blandt husmødre som bamsekarate er det?

Kære  Max Power 

Med  din  enorme  spirituelle  energi  har  du  mulighed  for  at  få  disse  håbløse  husmødre  til at  dyrke  poledancing. Stil  dig  nøgen  i  måneskin  på  et  ben  og  kast  din  dagsgamle  sæd  over  din  højre  skulder,  så  vil  du  i løbet  af  det  kommende  årti  se  en  øget  interesse  for  poledancing 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Stil  dig  nøgen  i  måneskin  på  et  ben  og  kast  din  dagsgamle  sæd  over  din  højre  skulder,  så  vil  du  i løbet  af  det  kommende  årti  se  en  øget  interesse  for  poledancing 

Det har jeg gjort 3 gange om året siden 1998, og ser er stadig ikke sket noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, for 1 minut siden:

Det har jeg gjort 3 gange om året siden 1998, og ser er stadig ikke sket noget...

Hvis  du  skifter  dit  nickname  til  et  mere  sigende  og  energifyldt navn  som  fætter langpik  vil  du  også  få  held  med  dine  ønsker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Kære  Max Power 

Med  din  enorme  spirituelle  energi  har  du  mulighed  for  at  få  disse  håbløse  husmødre  til at  dyrke  poledancing. Stil  dig  nøgen  i  måneskin  på  et  ben  og  kast  din  dagsgamle  sæd  over  din  højre  skulder,  så  vil  du  i løbet  af  det  kommende  årti  se  en  øget  interesse  for  poledancing 

Oh kloge sandsigerske

Jeg takker for dit svar og vil straks følge dit råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Kære  Max Power 

Kære @Nemtøs Jeg synes at dit råd nærmer sig det okkulte og den mørke verden, thi der står skrevet i den gode bog, Det Gamle Testamente Citat; Du må ikke spilde din sæd på jorden, når du kan kaste den i en skøges skød". Citat slut, så vær varsom, himlens straf, den skaldede hævner, kan meget vel opsøge dig :ph34r:

Mvh

Den skabs fromme :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Kære @Nemtøs Jeg synes at dit råd nærmer sig det okkulte og den mørke verden, thi der står skrevet i den gode bog, Det Gamle Testamente Citat; Du må ikke spilde din sæd på jorden, når du kan kaste den i en skøges skød". Citat slut, så vær varsom, himlens straf, den skaldede hævner, kan meget vel opsøge dig :ph34r:

Mvh

Den skabs fromme :P

Lige det med den skaldede hævner bliver nok ikke opfattet som en trussel :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 3 timer siden:

Lige det med den skaldede hævner bliver nok ikke opfattet som en trussel :lol:

Sshhhsss var  ellers  klar  til  den  helt  store straf 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Har du mere lyst til sex i øjeblikket? Det havde din oldemor også under krigen"

"Når det første chok har lagt sig, og karantænen er blevet hverdag, får vi atter lyst til sex.

Den tendens bliver bekræftet hos Sinful, som er Nordens største forhandler af sexlegetøj."

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/har-du-mere-lyst-til-sex-i-oejeblikket-det-havde-din-oldemor-ogsaa-under

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 15.4.2020 at 17:50:

Men sparer penge op for bl.a. at få en god oplevelse, fx ved at besøge en GP. Men du lyder som om du er en af de liderlige piger der kun er ude efter andres opsparinger. Troede ellers man fik en god oplevelse hos dig uden at det skulle handle om hvad man betaler; om det er ens opsparing eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
haija skrev, for 36 minutter siden:

Men sparer penge op for bl.a. at få en god oplevelse, fx ved at besøge en GP. Men du lyder som om du er en af de liderlige piger der kun er ude efter andres opsparinger. Troede ellers man fik en god oplevelse hos dig uden at det skulle handle om hvad man betaler; om det er ens opsparing eller ej.

Godt du  har  indset  at  jeg  kun  bliver  liderlig når  der  kommer  penge  på  svesken... har  du  nogensinde  hørt  om  sarkasme  og  ironi????? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Godt du  har  indset  at  jeg  kun  bliver  liderlig når  der  kommer  penge  på  svesken... har  du  nogensinde  hørt  om  sarkasme  og  ironi????? 

Ja, det har jeg. Og jeg ved udmærket godt du er en skøn kvinde. Jeg var nok lidt hård ved min besked før, så det beklager jeg. Jeg blev bare lidt irriteret på den besked du skrev tidligere, da den havde en lidt "dårlig tone" om os mænd der besøger GP'er. Jeg synes GP'er er dejlige at være sammen med og det er selvfølgelig inklusiv dig søde. Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi. :) Jeg synes du er mega sød og frisk, så hold humøret oppe, og et stort kram herfra. Lad os smile resten af dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
haija skrev, for 23 minutter siden:

Ja, det har jeg. Og jeg ved udmærket godt du er en skøn kvinde. Jeg var nok lidt hård ved min besked før, så det beklager jeg. Jeg blev bare lidt irriteret på den besked du skrev tidligere, da den havde en lidt "dårlig tone" om os mænd der besøger GP'er. Jeg synes GP'er er dejlige at være sammen med og det er selvfølgelig inklusiv dig søde. Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi. :) Jeg synes du er mega sød og frisk, så hold humøret oppe, og et stort kram herfra. Lad os smile resten af dagen.

Jeg  holder  fast  i  mit  skriv,  jeg  er  overrasket  over  hvor  mange  tråde  jeg  har  set  med  kvinder  som  er  så  forbistret  liderlige  i denne  her  tid.. så  naiv  er  jeg  altså  ikke  når  liderligheden  er  sat  op  efter  et  æggeur  i  vindueskarmen som  ringer  når  den  betalte  tid  er  udløbet. 

Hvorfor  ikke  stå  ved  at  det  er  forretning  og  forretningen  lider  i denne  her  tid  ligesom  mange  andre  erhverv.  Pigerne  gør  deres  bedste  for  at  tiltrække  mænd  og  det  kan  jeg  godt  forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Jeg  holder  fast  i  mit  skriv,  jeg  er  overrasket  over  hvor  mange  tråde  jeg  har  set  med  kvinder  som  er  så  forbistret  liderlige  i denne  her  tid.. så  naiv  er  jeg  altså  ikke  når  liderligheden  er  sat  op  efter  et  æggeur  i  vindueskarmen som  ringer  når  den  betalte  tid  er  udløbet. 

Hvorfor  ikke  stå  ved  at  det  er  forretning  og  forretningen  lider  i denne  her  tid  ligesom  mange  andre  erhverv.  Pigerne  gør  deres  bedste  for  at  tiltrække  mænd  og  det  kan  jeg  godt  forstå. 

Det kan jeg også sagtens godt forstå. Og det er også fint den her forretning eksisterer. Den har givet mig og sikkert også mange andre nogle dejlige minder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
haija skrev, for 54 minutter siden:

Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi

ironi og sarkasme skal ikke ødelægges af smileyer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 minut siden:

Enhver sætning kan ødelægges, eller gøres bedre af ironi - der er så op til den enkelte at fortolke.

(vover alligevel en smiley :-o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, Lige nu:

Det har du nok også ret i. Men så synes jeg man skal formulerer sig, så det har en ironisk tone. Men det var sikkert bare mig der læste det med "negative" øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...