Hop til indhold

Recommended Posts

Hej har luret i lidt tid tænkte at jeg ville starte med lidt Corona venligt.

Jeg så en annonce der tilbød hypnose (Denne)og da jeg allerede fra nettet kende lidt til det sprang jeg på.  
Jeg fik en aftale i hus, hvor jeg skulle lægge ned slappe af og have høretelefoner i, lige til at gå til.  
 
Inden vi gik i gang fik nogen spørgsmål, hvilket vist var for at finde ud af hvilket tekniker der virkede på mig.
Efter det startede vi stille og roligt, jeg blev guide af en behagelig kvindestemme der styrede showet og det jeg skulle var at lytte og grynte lidt.
Hypnose er lidt spøjst for mig føles det meget stærkt og som en dejlig følse ikke ulig som at ens krop sover og ens hjerne bliver guidet.  
Indholdet af hypnosen var I sm og her nogen dage efter er det stadig noget jeg tænker meget på.
Hun ramte spot on i forhold til hvad jeg tænder på, dejligt.  
 
 
En fræk oplevelse!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev du også hypnotiseret til at oprette en profil herinde og skrive en positiv anmeldelse?

Hvis ja, må man sige at det virker. :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 12 timer siden:

Blev du også hypnotiseret til at oprette en profil herinde og skrive en positiv anmeldelse?

Hvis ja, må man sige at det virker. :rolleyes::rolleyes:

Kan man på nogenm måde forestille sig at en bruger kan skrive en ægte positiv anmeldelse?

Hvad er dirt argument for at anmeldelsen er falsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 31 minutter siden:

Kan man på nogenm måde forestille sig at en bruger kan skrive en ægte positiv anmeldelse?

Hvad er dirt argument for at anmeldelsen er falsk?

Jeg skriver ikke at anmeldelsen er falsk. Hvor læser du det henne??

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 14.4.2020 at 10:25:

Jeg skriver ikke at anmeldelsen er falsk. Hvor læser du det henne??

Hvis det er nødvendigt at være hypnotiseret for at skrive en god anmeldelse, så er den nok ikke ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det interessante er udeladt. Hvem var kvinden? Hvordan så hun ud? Måtte du røre hende under hypnosen? Hvad kostede det?For hvor lang tid?  Hvordan var lokalerne, sengen, briksen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Jeg fatter heller ikke, hvad den seance gik ud på, hvad der "skete" og om det på nogen måde, er seksuelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være ganske spændende at forstå lidt af hvad der foregik

var der nogen der rørte ved hinanden ? 
Eller var det 100 procent mindfuck?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 14 timer siden:

Det kunne være ganske spændende at forstå lidt af hvad der foregik

var der nogen der rørte ved hinanden ? 
Eller var det 100 procent mindfuck?

Det var 100 % mindfuck. Jeg laver pt kun online- og telefonsessioner, men også når jeg mødes med klienter er det ofte med mindfuck i fokus. Jeg kan dog godt tage kontrollen over deres kroppe og få dem til at foretage sig ting. F.eks. Ved at jeg styrer deres bevægelser/overtager kontrollen med hænder. Eller hypnosen kan kombineres med mummificering, smerte, dominans, urin og tvistede ting. Jeg laver mange ting, men ikke vanilla, og min krop er ikke i fokus.

Du kan læse mere her: https://annoncelight.dk/showad/294874

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt udenfor emnet, og så alligevel ikke.

For et par år siden så jeg en udsendelse som Lasse Spang Olsen stod for. Der var en hypnotisør eller tilsvarende, som gav en kvinde med bind for øjnene en voldsom orgasme uden at røre hende. Det så vildt ud. Lasse prøvede også at hypnotisere, uden at hun reagerede.

Er det sådan noget du gør @Hypno Mistress ?

Kan du give orgasme uden at røre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 10 timer siden:

Lidt udenfor emnet, og så alligevel ikke.

For et par år siden så jeg en udsendelse som Lasse Spang Olsen stod for. Der var en hypnotisør eller tilsvarende, som gav en kvinde med bind for øjnene en voldsom orgasme uden at røre hende. Det så vildt ud. Lasse prøvede også at hypnotisere, uden at hun reagerede.

Er det sådan noget du gør @Hypno Mistress ?

Kan du give orgasme uden at røre?

Ja, det kan jeg.

Da hypnose er en aktivering af forestillingsevnen og foregår gennem kommunikation, er det for nogle noget der skal opøves, mens den med andre sidder i skabet fra start af. Det er super spændende at lege med. Der ligger en del videoer med det på nettet. De fleste er fra show hypnose og er lidt platte, så dem linker jeg ikke til for jeg ville ikke gide at lave hurtige fjollede sessioner. Her er et link til en video jeg godt kan lide, hvor en kvinde forklarer hvorfor det virker for hende:

https://www.youtube.com/watch?v=RNjm2ziEsI0

Nå, Jeg er lidt usikker på om linket virker, men søg på “Maria’s Hypnotic Orgasm Session” Fra LearnHypnosisFast på youtube.

Klippet illustrerer rigtig godt hvordan der ikke er tale om mekanik, men en stimulering af kroppen gennem en aktivering af forestilingsevnen.

Jeg laver rigtig gerne den slags, men vil understrege at min interesse ligger inden for mindfuck, fetich og det sorte univers, så jeg foretrækker at orgasme- og sanselege, foregår som en integreret del af et setup indenfor sådan en ramme.

Jeg er trods alt uforbederlig domina ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, den 18.4.2020 at 11:47:

:D

Tak for forklaring og for link, som jeg skal se når jeg bliver alene :lol:

Her er et link til Lasse Spang Olsens orgasme eksperiment Her.

 

Nu har jeg set klippet. Det er spændende. Det er dog ikke hypnose han laver, men tantrisk healing. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok det kan godt være at du har ret, du er eksperten. Men hun virker nu som om hun er i trance (sub?) synes jeg.

Men derfor er det alligevel utroligt at det kan lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 10 timer siden:

Ok det kan godt være at du har ret, du er eksperten. Men hun virker nu som om hun er i trance (sub?) synes jeg.

Men derfor er det alligevel utroligt at det kan lade sig gøre.

Helt sikkert - både at det er fedt og at hun er i trance ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...