jenslillemandhansenv2 882 Skrevet 13. April, 2020 Har set at nogle piger tilbyder "poppers", hvad er det har jeg så tænkt, har googlet, åbenbart et euforiserende stof, hvad er virkningen? God mandag til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 13. April, 2020 (edited) Virker i ca 1 minut efter indtagelse (sniffes) Virker arslappende, behageligt, forstærker orgasmen. Forstærker risikoen for gener såsom hovedpine, kvalme, opkast og død. (Også efter de 1 minut) Redigeret 13. April, 2020 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Det er et erotisk ros middel der blev brugt i bøssemiljøet, jeg har brugt det sammen med et gammel kæreste hvor vi brugte det lige inden udløsning, vi tog et dybt indånding af det og fik en dejlig orgasme begge 2. Det var hende der introducerede mig for det. Redigeret 13. April, 2020 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 13. April, 2020 (edited) https://netdoktor.dk/sunderaad/fakta/poppers.htm Redigeret 13. April, 2020 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 541 Skrevet 13. April, 2020 Poppers kan have flere forskellige virkninger. Det bruges primat til at få ringmusklen til at slappe af og åbne sig for sit bytte ved analsex. Derefter forstærker det den følelses tilstand man er i på tidspunktet man indtager det. Altså du kan blive 1000 gange mere liderlig og åben i hulllet:-) Desvæære blev det forbudt i danmark pga. at mange begynde at bruge det som dance drugs og 1 kom galt afsted i kbh i 90,erne til en stor fest. han fik det øjet og kom på hospitalet . Det er stadig lovligt i tyskland og holland. Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1091 Skrevet 13. April, 2020 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 minutter siden: Det bruges primat til at få ringmusklen til at slappe af og åbne sig for sit bytte ved analsex. Derefter forstærker det den følelses tilstand man er i på tidspunktet man indtager det. Altså du kan blive 1000 gange mere liderlig og åben i hulllet:-) Madame Elisabeht Hvis det kun virker i ca 1 min og skal sniffes....har lidt svært ved at forstå ovenstående? kan du gøre mig lidt klogere.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 13. April, 2020 klinikfuckers skrev, for 33 minutter siden: ros middel Nu er Folkeskolen vist gået over gevind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 13. April, 2020 Set i et historisk perspektiv, blev det oprindeligt brugt til at få børn til at spise morgenmad, SYGT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 541 Skrevet 13. April, 2020 pdrhan skrev, 1 time siden: Hvis det kun virker i ca 1 min og skal sniffes....har lidt svært ved at forstå ovenstående? kan du gøre mig lidt klogere.... Ligger du på alle 4 og stritter med din røv, så kan du nemt skruge låget af og snuse lidt til flasken (skrug låget på igen) Når så den første finger er forsvundet op i dit stramme numse hul, så vil du tikke efter en finger mere...... :_) er meget anvendt ved fist fuck. når det er aftagende, kan du igen forsigt åbne flasken og tage lidt mere. (advarsel pas på du ikke får for meget, altså i hullet:-) Orgasme forstærkning , Tag et lidt når du mærker den er på vej og du vil flyve til månen . Tænker at man skal lære det at kende stille og roligt, det er jo ikke ens på alle. Personligt syntes jeg det er bedst igennem en maske. God dag ønskes Madame Elisabeht 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 152 Skrevet 13. April, 2020 Poppers kommer i mange farver og former. De fleste (eller alle?) er baseret på stoffet amylnitrit. Stoffet udvidder blodkarrene i hele kroppen og giver dermed kraftig, kortvarig forøget ilttilførsel til hjernen -> hvilket giver det eftertragtede "rush", som typisk varer omkring 1 minut (varierer efter indtagelsesform, blodforsyning, blodtryk osv). De mest almindelige bivirkninger ses i form af hovedpine / kvalme og faldende blodtryk efterfølgende. Hvilket KAN lede til bevidstløshed og hjertestop. Der er en grund til at stoffet er forbudt i Danmark! Stoffet er beregnet til indtagelse ved indånding, men enkelte har prøvet at forstærke virkningen ved at drikke det. Dette er LIVSFARLIGT i sig selv, idet iltoptagelsen i blodet bliver alvorlig hæmmet, hvilket er livstruende. Især før / under / umiddelbart efter aktiviteter, der belaster hjertet og blodomløbet (som sex). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 13. April, 2020 Onkel Reje skrev, for 3 timer siden: Set i et historisk perspektiv, blev det oprindeligt brugt til at få børn til at spise morgenmad, SYGT! Virkeligt sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 13. April, 2020 Onkel Reje skrev, for 3 timer siden: Nu er Folkeskolen vist gået over gevind! Det er da skønt du er så dygtig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 13. April, 2020 klinikfuckers skrev, 1 time siden: Onkel Reje skrev, for 4 timer siden: Virkeligt sjovt Bestemt skrigende morsomt! "De mest almindelige bivirkninger ses i form af hovedpine / kvalme og faldende blodtryk efterfølgende. Hvilket KAN lede til bevidstløshed og hjertestop. Der er en grund til at stoffet er forbudt i Danmark!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. April, 2020 jenslillemandhansenv2 skrev, for 11 timer siden: Har set at nogle piger tilbyder "poppers", hvad er det har jeg så tænkt, har googlet, åbenbart et euforiserende stof, hvad er virkningen? God mandag til alle. På tysk betyder "poppen" at kneppe. Så "poppers" må betyde to, der knepper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 14. April, 2020 (edited) klinikfuckers skrev, den 13.4.2020 at 09:38: Det er et erotisk ros middel der blev brugt i bøssemiljøet Hovedårsagen til at det især var hos bøsser det var meget populært er, at det får glat muskulatur til at slappe af - dvs. bl.a. ringmusklen, jf @Madame-elisabeht(TV) Borende X skrev, for 18 timer siden: På tysk betyder "poppen" at kneppe. Så "poppers" må betyde to, der knepper. De er opkaldt efter at man "popper" en ampul ved at knække den, idet det typisk var sådan det blev distribueret. Det gjorde muligvis også, at en del bøsser havde det sjovt med Pringlesreklamerne: Redigeret 14. April, 2020 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 541 Skrevet 14. April, 2020 @Bebop Ja det er korrekt, det virker som afslappende i ringmusklen og meget kan lade sig gøre - Det virker også på mænds liderlighed, ved rigtig brug kan et stift lem, blive endnu stivere og Manden nærmest dyrisk Det forstærker stemningen man er i . God dag ønskes Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1091 Skrevet 14. April, 2020 Madame-elisabeht(TV) skrev, den 13.4.2020 at 11:09: Ligger du på alle 4 og stritter med din røv, så kan du nemt skruge låget af og snuse lidt til flasken (skrug låget på igen) Når så den første finger er forsvundet op i dit stramme numse hul, så vil du tikke efter en finger mere...... :_) er meget anvendt ved fist fuck. når det er aftagende, kan du igen forsigt åbne flasken og tage lidt mere. (advarsel pas på du ikke får for meget, altså i hullet:-) Orgasme forstærkning , Tag et lidt når du mærker den er på vej og du vil flyve til månen . Tænker at man skal lære det at kende stille og roligt, det er jo ikke ens på alle. Personligt syntes jeg det er bedst igennem en maske. God dag ønskes Madame Elisabeht Tak for den meget veludførte beskrivelse, så ved jeg det , måske ikke noget man skal prøve hvis man har for højt blodtryk? Men dejligt fyldestgørende svar - TAK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 14. April, 2020 next skrev, den 13.4.2020 at 09:37: Virker i ca 1 minut efter indtagelse (sniffes) Virker arslappende, behageligt, forstærker orgasmen. Forstærker risikoen for gener såsom hovedpine, kvalme, opkast og død. (Også efter de 1 minut) Ad, føj o.l. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 152 Skrevet 14. April, 2020 (edited) Bare for at slå min pointe fast med 12-tommer-søm: Hold jer fra skidtet. Det er at spille russisk roulette med helbredet uden grund. fra https://altomstoffer.dk/leksikon/poppers Redigeret 14. April, 2020 af BL_junior 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 14. April, 2020 BL_junior skrev, for 6 minutter siden: Bare for at slå min pointe fast med 12-tommer-søm: Hold jer fra skidtet. Det er at spille russisk roulette med helbredet uden grund. fra https://altomstoffer.dk/leksikon/poppers "Hold jer fra skidtet." godt sagt. Al stoffer er fucking ulækkert i mine øjne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg