Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 12. April, 2020 Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 45 minutter siden: Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? Prøv Bilka! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 anon skrev, for 18 minutter siden: Prøv Bilka! Kan man købe en parring der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 12. April, 2020 Hvis du er heldig, kan du få en gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 12. April, 2020 Nikita Darling skrev, for 4 timer siden: Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste Den instruktionsbog kære Nikita... Det er forhåbentlig ikke en damenumse? I så fald foreslår jeg du køber en anden bog til det lille vidunder. Det er jo lige før at det skrækkelige billede, sletter mine skønne minder om din velplejede popo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg