Hop til indhold

Den kender vi godt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? :huh:

Skrevet

Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste :D 

9F9DA06D-9E5F-42F8-BBE8-7EC63C20FA37.jpeg

Skrevet
  • Author
Christina ssbbw skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har gået og vist min bagdel frem i en måned, men der er ingen der har parret sig med mig endnu. Skal man gå udenfor så andre kan se det før det virker? :huh:

Prøv Bilka! 

Skrevet
anon skrev, for 18 minutter siden:

Prøv Bilka! 

Kan man købe en parring der? :blink:

Skrevet
  • Author

Hvis du er heldig, kan du få en gratis :)

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 4 timer siden:

Det er ingen nyhed...hos mennesker i hvert fald. Det minder mig om “Den store numsebog”, som jeg ind imellem læser for mit barn, hvor det er almindelig kendt, at damer viser deres numser frem for at tiltrække en kæreste :D 

9F9DA06D-9E5F-42F8-BBE8-7EC63C20FA37.jpeg

Den instruktionsbog kære Nikita... Det er forhåbentlig ikke en damenumse? :shock::o I så fald foreslår jeg du køber en anden bog til det lille vidunder.

Det er jo lige før at det skrækkelige billede, sletter mine skønne minder om din velplejede popo :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.