Hop til indhold
JacobNN

Parfumering og kunsten til at skjule affærerne

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Som GPer - er det hensynet til den besøgendes behov for diskretion, som vægter højest. Derfor har jeg altid undladt parfume

Bad eller ej - kvinders parfume sætter sig i huden..

Fordelen ved at undlade brug af parfume - jeg har mandens duft på min hud i timevis.. Det er så FEDT.. ;-) 

Og at købe noget på kort og returnere og få kontant udbetalt - kan være svært.. De fleste butikker tilbagebetaler som oftest tilbage med samme betaling som ved købet.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Jeg besøger aldrig kvinder der bruger parfume. Det er også dårlig stil og komplet uprofessionelt hvis en GP bruger det. Hun skal dufte neutralt og det skal værelset også. Har også været ude for steder som brugte røgelsespinde med duft - det er bare dumt, og jeg går med det samme. Jeg foretrækker også altid at tage bad, både før og efter, og der skal man også være obs på, om der står bodyshampoo uden duft. En professionel GP kender spillereglerne, så hold dig væk fra amatørerne der puster sig med Chanel no. 5.

2. Hvis man har indblik i hinandens konti, så er det lidt af en kunstart at få kontanter på lommen uden at efterlade digitale spor efter sig. Bedste bud: Hæv over beløbet i Netto, men små beløb af gangen. Tilføj 100kr hist og her, og opbyg noget kontant kapital til når lysten melder sig.

3. Smitterisiko ved superfransk er ubetydelig lav men ikke nul procent. Mit forslag er: Er du bange for det, så modtag kun fransk med kondom. Ellers kan du simpelthen ikke nyde det godt nok. Det er spild af penge at modtage superfransk, hvis man bagefter bliver paranoid.

4. Jeg har aldrig haft frygt for at kvinden kiggede mine lommer igennem mens jeg tog bad, men det kræver sikkert også, at man kun vælger GPere som er professionelle og vil bevare sit gode ry. Tommelfingerregel: hvis hun hørmer af parfume, virker sur/snobbet og bruger røgelsespinde i bollerummet, så pas også på penge og pung.

Alt dette gælder selvfølgelig kun uden for en corona-tid. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Tip toe skrev, for 3 timer siden:

1. Jeg besøger aldrig kvinder der bruger parfume. Det er også dårlig stil og komplet uprofessionelt hvis en GP bruger det. Hun skal dufte neutralt og det skal værelset også. Har også været ude for steder som brugte røgelsespinde med duft - det er bare dumt, og jeg går med det samme. Jeg foretrækker også altid at tage bad, både før og efter, og der skal man også være obs på, om der står bodyshampoo uden duft. En professionel GP kender spillereglerne, så hold dig væk fra amatørerne der puster sig med Chanel no. 5.

Dårlig stil og komplet uprofessionel at bruge parfume? Seriøs? Om en gp'er gør det eller ej har ikke noget at gøre med om hun er professionel eller ej. 

Hvis hun eks tilbyder kærestesex, skal det var så kæreste agtigt og romantisk så muligt. Ergo der bruger man parfume, sætter håret, ordner make up osv.  Fordi man lever sig ind det!

Og mange mænd sætter pris på det. Det er jo ikke alle mænd der er utro. 

Så alt skrive sådan, syns jeg ikke er okay. 

Jeg nyder at dufte godt og jeg nyder at dufte til en mand med en god parfume på. 

Måske er vi forskellige der. Nogen foretrækker det nogen gør ikke.

Det eneste jeg kan sige er spørg på forhånd. Hvis en mand skriver til mig at jeg ikke må bruge parfume gør jeg det ikke. ( plus den parfume jeg bruger er mild og duften kan vaskes væk) Men ellers gør jeg, både på arbejde og i min fritid.

Og jeg har aldrig fået klager over min duft:-) tvært imod. Dem jeg har som faste forventer at det er sådan

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden:

Dårlig stil og komplet uprofessionel at bruge parfume? Seriøs? Om en gp'er gør det eller ej har ikke noget at gøre med om hun er professionel eller ej. 

Hvis hun eks tilbyder kærestesex, skal det var så kæreste agtigt og romantisk så muligt. Ergo der bruger man parfume, sætter håret, ordner make up osv.  Fordi man lever sig ind det!

Og mange mænd sætter pris på det. Det er jo ikke alle mænd der er utro. 

Så alt skrive sådan er ikke okay. 

Jeg nyder at dufte godt og jeg nyder at dufte til en mand med en god parfume på. 

Måske er vi forskellige der. Nogen foretrækker det nogen gør ikke.

Det eneste jeg kan sige er spørg på forhånd. Hvis en mand skriver til mig at jeg ikke må bruge parfume gør jeg det ikke. Men ellers gør jeg, både på arbejde og i min fritid.

Lige her er vi ikke enige. Jeg tilbyder kærestesex men tager netop ikke parfume på, fordi jeg tænker på at en del af mændene har en kæreste/kone derhjemme, som ikke skal vide han har besøgt mig. Jeg elsker også at dufte godt, og gør det altid i mit privatliv. Men når jeg er på, så sørger jeg for at dufte af så lidt som muligt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Lige her er vi ikke enige. Jeg tilbyder kærestesex men tager netop ikke parfume på, fordi jeg tænker på at en del af mændene har en kæreste/kone derhjemme, som ikke skal vide han har besøgt mig. Jeg elsker også at dufte godt, og gør det altid i mit privatliv. Men når jeg er på, så sørger jeg for at dufte af så lidt som muligt. :)

Det er også fair nok at nogen har det sådan. Men jeg elsker tanken om at jeg ser,dufter og føles indbydende når en mand kommer:-) og jeg syns ikke jeg gør det uden at bruge parfume, roll-on, make-up, håret og et bad, bøste tænder, mundskyl osv. For mig skal det være en oplevelse for alle sanser. Og hvis man ikke dufter af noget, syns jeg at det føles lidt trist:-)

Jeg får mange henvendelser om at det med parfume. Og andre ting og ved bare der er mange der ønsker det også. Men tror også at de fleste der kommer hos mig er singel:-)

Men det er jo heller ikke fordi jeg bader mig i det hehe. Kunsten er et tryk og lad det ramme dine finger spiser. Dup bag ørene og på halsen. Thats it. Og vask fingrende. Duften skal blande sig med din naturlig duft.:-)

Plus jeg er tidligere ryger og ved fra den gang at mænd virkelig hader den lugt:lol:

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 5 minutter siden:

Det er også fair nok at nogen har det sådan. Men jeg elsker tanken om at jeg ser,dufter og føles indbydende når en mand kommer:-) og jeg syns ikke jeg gør det uden at bruge parfume, roll-on, make-up, håret og et bad, bøste tænder, mundskyl osv. For mig skal det være en oplevelse for alle sanser. Og hvis man ikke dufter af noget, syns jeg at det føles lidt trist:-)

Jeg får mange henvendelser om at det med parfume. Og andre ting og ved bare der er mange der ønsker det også. Men tror også at de fleste der kommer hos mig er singel:-)

Plus jeg er tidligere ryger og ved fra den gang at mænd virkelig hader den lugt:lol:

Nu er det jo ikke fordi jeg bare står ud af sengen, og tager imod kunder uden at gå i bad, og gøre noget ud af mig selv. Så ville jeg helt sikkert ikke have nogle gengangere. :lol: Jeg gør alle de samme ting dog uden at bruge parfume. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 10 minutter siden:

Ja det er det værste. Jeg ville aldrig nogensinde så meget som overveje at besøge en ryger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 14 minutter siden:

Men det er jo heller ikke fordi jeg bader mig i det hehe. Kunsten er et tryk og lad det ramme dine finger spiser. Dup bag ørene og på halsen. Thats it. Og vask fingrende. Duften skal blande sig med din naturlig duft.:-)

Jeg er helt enig i det du skriver Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Nu er det jo ikke fordi jeg bare står ud af sengen, og tager imod kunder uden at gå i bad, og gøre noget ud af mig selv. Så ville jeg helt sikkert ikke have nogle gengangere. :lol: Jeg gør alle de samme ting dog uden at bruge parfume. :) 

Haha det regnede jeg heller ikke med haha, mente bare hele den rutrine er vigtigt for mig, for at føle mig lækker:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok vil man vil fylde sig med parfume inden arbejdet starter, men så frasorterer man både de gæster som ikke vil tage duftsporene med hjem + de gæster som lider at parfumeallergi. Og forekomsten af parfumeallergi ER stigende. Bare se hvor mange hygiejneprodukter og vaskemidler der står på hylderne skiltet som uden parfume. I de fleste åbne kontormiljøer (som jeg har været i) bruges der heller aldrig parfume, for der er næsten altid en 2-3 personer som får allergisk reaktion af det. 

Jeg brugte mandefuft i 90’erne, men er forlængst gået væk fra det. Det siger mig intet nu, og så længe kvinderne ikke dufter af sved eller tobak, så er kroppens naturlige (sex)duft absolut det bedste. Make-up, flot undertøj og håret sat op - ja tak, men parfumen fylder i stedet min lugtesans med en syntetisk duft der er svær arbejde med.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Tip toe skrev, for 11 minutter siden:

Fair nok vil man vil fylde sig med parfume inden arbejdet starter, men så frasorterer man både de gæster som ikke vil tage duftsporene med hjem + de gæster som lider at parfumeallergi. Og forekomsten af parfumeallergi ER stigende. Bare se hvor mange hygiejneprodukter og vaskemidler der står på hylderne skiltet som uden parfume. I de fleste åbne kontormiljøer (som jeg har været i) bruges der heller aldrig parfume, for der er næsten altid en 2-3 personer som får allergisk reaktion af det. 

Jeg brugte mandefuft i 90’erne, men er forlængst gået væk fra det. Det siger mig intet nu, og så længe kvinderne ikke dufter af sved eller tobak, så er kroppens naturlige (sex)duft absolut det bedste. Make-up, flot undertøj og håret sat op - ja tak, men parfumen fylder i stedet min lugtesans med en syntetisk duft der er svær arbejde med.

Det er rigtig at du kan få mange ting der er parfume fri og gudskelov for det, hvis man er allergiker. 

Jeg er selv allergiker for mange ting. Var også for parfume en gang men det er gået i sig selv af en eller anden grund:-)

Men som allergiker skal man selv gøre opmærksom på det og passe på sig selv. Derfor spørg om man eks bruger parfume og om man vil være sød og undlade det. Ligesom hvis jeg tager ud og spiser spørger jeg altid om der er løg sorter eller nødder i maden. Hvis ja spørger jeg om det kan undlades.

Men tænker lidt hvis man er bange for ar komme hjem til kæresten og dufte af kvinde.. så skal man da også tænke på de andre ting man tager med hjem.

Eks hår, piger fælder meget og mine hår er allesteder jeg har været.  

Mange piger bruger hår produkter. Næsten alle hårprodukter, har dufte. Det kan man sagtens lugte.

Make-up- du kan have make-up rester på tøjet eller på dig selv når du går derfra. Da meget make-up smitter af. Kender kun et mærke af make-up der ikke er dufte i.

Tøj-  nogen vasker stadig tøj med ting der dufter. Det kan du også få med hjem.

Mærker- krase mærker, blå mærker hvis du er til det hårde sex.eller ved nogen sugemærker.

Og så er der jo også alle de sygedomme man kan få hvis man har ubeskyttet sex.

Så hvis man vil undgå alt det skal pigen slet ikke ha gjort noget ud af sig selv. Alt sex med kondom ( selvom kondomer også lugter) ingen kys. Ingen kropskontakt.  Og det syns jeg lyder lidt trist;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 1 time siden:

Fair nok vil man vil fylde sig med parfume inden arbejdet starter, men så frasorterer man både de gæster som ikke vil tage duftsporene med hjem + de gæster som lider at parfumeallergi. 

Det er rigtigt.   Det er så også vigtigt at få pointeret, at de enkelte GP´er skal vælge deres koncept og målgruppe ud fra hvad de trives bedst ved.   Heldigvis er efterspørgslen og udbuddet (når der ikke corona restriktioner)  så stor og mangfoldigt, at der er plads til alle forskelligheder i præferencer m.v.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Den bedste parfume har ALLE dage været at stikke 2 fingre op i den uartige og lade de dufter, som udskilles dér, blive ført op på hals og lige ved armhulerne - det er nu engang sådan, at præcis den duft, er ekstra forstærkende og fyldt med alt det, som mændene kommer efter..

Jeg dufter af mit underliv, når mine besøgende ankommer... og det er røvfrækt..

På de gode dage - og afhængigt af hvem, der lige ankommer - har jeg faktisk flere gange, brugt det selvsamme trick til at "byde velkommen" - ved at stikke fingrene i munden på manden...

Så kan han ligesom smage, at jeg er "klar, parat, leg"... 

Det er et super trick og ret uartigt.. :rolleyes:

Redigeret af FrokostUartig
underliv, ikke underlig.. haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
FrokostUartig skrev, for 10 minutter siden:

Den bedste parfume har ALLE dage været at stikke 2 fingre op i den uartige og lade de dufter, som udskilles dér, blive ført op på hals og lige ved armhulerne - det er nu engang sådan, at præcis den duft, er ekstra forstærkende og fyldt med alt det, som mændene kommer efter..

Jeg dufter af mit underlig, når mine besøgende ankommer... og det er røvfrækt..

På de gode dage - og afhængigt af hvem, der lige ankommer - har jeg faktisk flere gange, brugt det selvsamme trick til at "byde velkommen" - ved at stikke fingrene i munden på manden...

Så kan han ligesom smage, at jeg er "klar, parat, leg"... 

Det er et super trick og ret uartigt.. :rolleyes:

Du burde skifte navn til FrokostStorSlem :P:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Misjo1 skrev, for 13 minutter siden:

Du burde skifte navn til FrokostStorSlem :P:ph34r:

Well - FrokostUartig er vel lidt ligesom storslem ?? haha

:rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er flere ting som kan afsløre os når vi er på eventyr :-)

Jeg sørger altid for at jeg kan få et bad efter legen. Jeg medbringer altid egen duftneutrale sæbe. Men det kan være meget svært at vaske duften af. 
Sidst jeg besøgte en pige var der også røglugt og den synes jeg er langt vanskeligere end parfume. Pigen var ikke ryger - men andre piger havde røget der nogle dage før. :-(

Mega træls med mindre man selv ryger. 

Tips og tricks

- Skift tøj når du kommer hjem

- Brug eventuel en fugtighedscreme i nogle dage inden besøget og smør dig i den når du kommer hjem under påskud af at du har tør hud igen  

- Hvis du går til fys eller har en massageordning på arbejde. Så er det et godt alibi. Duften af olie kan forklares med det ;-)

- Hvis du normalt løber en tur, så sig at du trænger til en løbe tur når du kommer hjem

- Køb et billig sim kort hos Oister med betaling efter forbrug. Det er meget nemmere at gemme et sim kort end en telefon. Husk slet sms og opkald på tlf.

- Når du handler ind så hæv et lille beløb over 100 kr. Mange bække små....

- Jeg besøger kun piger som jeg har en stor tillid til

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cupid

En tur i svømmehallen bagefter er mit råd. Sæbevask før og efter 30 minutter i klorvand fjerner alle spor :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par supplerende råd ud fra, at man lære af sine fejl her i livet.

Jeg har fælles okonomi med hvert sit kort og fælles indsigt i diverse konti med fruen og har benyttet det lille trick med at hæve over når jeg handler men det tager en evighed. 

hvis du gør det så smid kvitteringen ud i butikken ellers vil hun undre sig. Er også blevet busted i det. Fuck et skrigeri og anfald af forhør jeg skulle igennem og det hjalp heller ikke at hun en måned forinden fandt 5000kr Cash i handskerummet. Så råd nummer to er gem pengene godt evt i skabet på dit arbejde hvis det muligt. Jeg blev beskyldt for alt efter beløbet blev set i handskerummet - lige fra utroskab med elskerinde, narkomisbrug, illegal lånevirksomhed, steroide misbrug, spillegæld, ludomani etc omg you name it og jeg kunne naturligvis aldrig finde på nogen af delene.

for at frigive tid så gå til fitness, jeg er også blevet busted her så husk at hælde vand på tøjet så det ser ud som om du sveder og tag trøjen med på bordellet og tør din svedige pande så den lugter af sved, den kunne blive kontrolleret når du kommer hjem, ellers afspadser fra job eller arbejd over. 
En mulighed for at lave pengene er også at starte en ny last som poker, betting og sætte sig ind i det så har du alibi for at hæve over og højt penge forbrug.

Der er sikkert ikke mange af de arbejdende piger som er klar over hvor meget tid, planlægning man som gift mand skal igennem for at besøge dem og nej vi kan ikke lade være og kun holde os til konen, kæresten eller elskerinden på jobbet. 
Jeg bliver af underlige grunde holdt i alt for kort snor og beskyldes for utroskab selv når jeg skal gå med hunden og det kan jeg overhovedet ikke forstå hehe.

Flere gode ideer til at trække penge ud af kontoen modtages med kys hånd. Jeg er lidt presset med at opretholde min hobby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
PS44 skrev, for 11 minutter siden:

Flere gode ideer til at trække penge ud af kontoen modtages med kys hånd. Jeg er lidt presset med at opretholde min hobby.

Bliv skilt.. 

BOM #detvarsålidt :mrgreen:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Bliv skilt.. 

Som du beskriver det her, PS44, ja, så kan jeg kun være enig med FrokostUartig. Det du beskriver er alt, alt for langt ude. Det er sq da dig der holdes i kort snor, ikke hunden, når du tror du er ude at gå tur med den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

De fleste mænd vil opdage, at være gift er forbundet med unødvendigt høje udgifter. 

Kvinder er dyre i drift. Til gengæld er en del også alt for skrappe og sammenholdt med udgifterne - en LooseLoose-relation.... 

Så drop fruen - få fri adgang til dine penge og din tid og bliv øjeblikkeligt lykkelig... ;-) :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

Bliv skilt.. 

Haha det har jeg været igennem og løb fra hus, børn, bil og hele lortet og stak af med elskerinden haha det kostede mig rundt regnet en halv mill. 
hvis jeg skal skilles nu bliver det også pænt dyrt så må opretholde min hobby, men tak for dit råd. Jeg synes det er en fræk parfume du bruger hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 1 time siden:

Som du beskriver det her, PS44, ja, så kan jeg kun være enig med FrokostUartig. Det du beskriver er alt, alt for langt ude. Det er sq da dig der holdes i kort snor, ikke hunden, når du tror du er ude at gå tur med den...

Ja jeg er fucked up og vil nok altid være det. Et stort svin af rang men er afklaret med det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
PS44 skrev, Lige nu:

Haha det har jeg været igennem og løb fra hus, børn, bil og hele lortet og stak af med elskerinden haha det kostede mig rundt regnet en halv mill. 
hvis jeg skal skilles nu bliver det også pænt dyrt så må opretholde min hobby, men tak for dit råd. Jeg synes det er en fræk parfume du bruger hehe

Ja, jeg er klar over, at en skilsmisse er kostbar - men det er i al fald en løsning ;-) :mrgreen:;-)

Og ja, den er ret skøn og endda både organisk og økologisk og næsten vegansk :mrgreen:;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...