Hop til indhold

Parfumering og kunsten til at skjule affærerne

Featured Replies

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

De fleste mænd vil opdage, at være gift er forbundet med unødvendigt høje udgifter. 

Kvinder er dyre i drift. Til gengæld er en del også alt for skrappe og sammenholdt med udgifterne - en LooseLoose-relation.... 

Så drop fruen - få fri adgang til dine penge og din tid og bliv øjeblikkeligt lykkelig... ;-) :mrgreen::mrgreen:

Ja kvinder koster lige meget hvad og det har de altid gjort op gennem historien. No money no honey, jeg er stoppet med at tro på kærligheden og evig troskab, hearts are made to be broken og jeg har set de værste i folk så stoler eller tror faktiske ikke på andre mennesker eller mig selv længere og ja jeg er fucked up.

Jeg kan ikke droppe at have en kæreste eller kone, har altid haft gang i flere heste i alt for lang tid både professionelt og privat, det er som at sige til en junkie gennem 32 år at tage en kold tyrker og blive clean. Næste dømt til fiasko, ihvertfald for mig. 

Redigeret af PS44

• Svar 51
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg tager generelt kun parfume på mit tøj.. Derved kommer det også for det meste kun på min gæst der hvor det kunne komme på efter en krammer fra en kollega eller lignende..  Har hørt flere betal

• Nu har jeg nok besøgt en del piger - og også en hel del mørke mm., så jeg tør godt drage den konklusion at de mørke piger sjældent giver en god service - også selvom jeg har betalt for en hel ½ time,

• Undlader såvidt muligt at besøge piger, der bruger parfume - dvs. især afrikanske/mørke piger - det er så ikke alene pga. parfumen, men også pga. dårlig service. Har man en dieselbil - kan man lige

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 9 minutter siden:

Ja, jeg er klar over, at en skilsmisse er kostbar - men det er i al fald en løsning ;-) :mrgreen:;-)

Og ja, den er ret skøn og endda både organisk og økologisk og næsten vegansk :mrgreen:;-)

Der findes ingen løsning for mig - det løb er kørt.

Der er rene feromoner som bekræfter vi alle er dyr og stimuleres af dufte. 

Skrevet
PS44 skrev, for 58 minutter siden:

Der findes ingen løsning for mig - det løb er kørt.

Der er rene feromoner som bekræfter vi alle er dyr og stimuleres af dufte. 

Så får du bare en VR-krammer og et respekt herfra, fordi du tydeligvis har affundet dig med situationen <3<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.