JacobNN 16 Skrevet 11. April, 2020 Hej i gutter Jeg faldt i fælden i sidste sommer for denne verden. Som en forholdsvis ny kunde i glædespigenydelserne vil jeg stille jer nogle spørgsmål: 1. Hvordan får i den parfumelugt af fra jeres tid med GPs? (Har selvfølgelig en kæreste med et meget fintudviklet næse for lugte) Meget lang bad eller andre særlige teknikker? 2. Kontanthævning og kunsten til at skjule dette fra kæresten, vi har et fælleskort også mit eget kort med netkonto mv. som jeg bruger til at hæve pengene i, er der chance for at kæresten opdager alle de hævede beløb i alle mulige småluskede steder og GP nydelsesbeløb lignede de udtog. Hvordan gør i det økonomiske ift. Det med at skjule det? 3. Elsker superfransk/økofransk som bare fanden, er smitterisikoen lav for diverse sygdomme? (Vil i alverden ikke smittes, da jeg har stadig aktiv sexliv med damen herhjemme) 4. Hvis GPen opfordrer jer til et bad, tager i jeres jakke eller bukser med til badeværelset for at sikre, at de ikke stjæler eller kigger på jeres personlige ejendele såsom pung, korte mv. Det er så spændende og afhængighedskabende at kigge efter annoncer og samle sig mod til at begive sig ud til en fremmed kvinde for at være en helt anden person, og det med at blive behandlet så dejligt for pengene er bare så lækkert. Jeg besøger steder i Københavnsområdet, både klinikker og nogle udlændinge på lejligheder- i øvrigt har i haft nogle dårlige oplevelser med evt. afpresning eller andet grimt ifm. jeres besøg? Elsker bare min kæreste så meget, men det der med at besøge GPer i det skjulte er ligesom en afhængighed, ved selvfølgelig godt at jeg er utro som bare fanden, men vil for alt verden ikke blive opdaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14129 Skrevet 11. April, 2020 JacobNN skrev, for 2 timer siden: 1. Hvordan får i den parfumelugt af fra jeres tid med GPs? (Har selvfølgelig en kæreste med et meget fintudviklet næse for lugte) Meget lang bad eller andre særlige teknikker? Undlader såvidt muligt at besøge piger, der bruger parfume - dvs. især afrikanske/mørke piger - det er så ikke alene pga. parfumen, men også pga. dårlig service. Har man en dieselbil - kan man lige tanke lidt på vejen hjem og tilfældigt spilde lidt - ellers sidder der tit lidt tilbage i studsen - kaldes også mandeparfume. Har nu også oplevet at fruen blev totalt liderlig, engang jeg kom hjem og stadig stank lidt af luder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 11. April, 2020 Ikke for at moralisere, men du skriver selv "afhængighedsskabende". Så udnyt corona krisen til at komme ud af afhængigheden. Dyrk din kærlighed til kæresten, måske give hende et "sprogkursus". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. April, 2020 (edited) JacobNN skrev, for 7 timer siden: 1. Hvordan får i den parfumelugt af fra jeres tid med GPs? (Har selvfølgelig en kæreste med et meget fintudviklet næse for lugte) Meget lang bad eller andre særlige teknikker? 3. Elsker superfransk/økofransk som bare fanden, er smitterisikoen lav for diverse sygdomme? (Vil i alverden ikke smittes, da jeg har stadig aktiv sexliv med damen herhjemme) 4. Hvis GPen opfordrer jer til et bad, tager i jeres jakke eller bukser med til badeværelset for at sikre, at de ikke stjæler eller kigger på jeres personlige ejendele såsom pung, korte mv. Det er derfor det er vigtigt vi ikke bruger parfume, når vi tager imod besøg. Det er ikke til at få duften af. Så du kan ikke gøre andet end spørge pigen, om hun bruger parfume når hun er på, når du kontakter hende. Svarer hun ja, så find en anden pige. Ellers er din risiko for at blive opdaget alt for stor. Så vidt jeg ved, er risikoen størst for kvinden, når hun tager din pik i munden uden kondom. Men der er en risiko for dig. Det kan du ikke komme udenom. Jeg tror kun jeg har oplevet en enkelt mand tage sit tøj af på badeværelset. Han var en fast kunde som jeg havde været hjemme hos flere gange, så jeg tror det var fordi han var genert (vi var ikke de eneste i huset den dag). Ellers plejer mændene at smide tøjet i rummet, før de går i bad. Jeg kigger ikke i deres ting. Jeg skal kun nyde deres krop, ikke blande mig i deres liv udenfor sengen. Redigeret 11. April, 2020 af Christina ssbbw Jeg svarede på flere spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 11. April, 2020 Af mange forskellige årsager, der ikke nødvendigvis har med udenomsægteskabelige affærer at gøre, er det smart at have separate konti, og dermed separate kreditkort o.lign. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. April, 2020 Altså jeg bruger perfume hvis jeg får besøg, medmindre kunden fra beder sig det. Jeg ved der er nogle mande sæbe der sagtens kan vaske duften af hvis man tager et bad bagefter. 2: kan jeg ikke svare på hvordan du gør det ( medmindre du hjælper en ven meget) 3: det er størst sandsyndlighed for at kvinde bliver smittet. Med mindre hun har gonore ( det smitter også gennem oralsex) 4: når en kunde tager et bad her har jeg for travlt med at sørge for det hele er fint eller også er jeg i et andet rum imens. Jeg kunne aldrig finde på at kigge i hans ting! Men jeg tænker på når du har så mange bekrymringer om det. Var det så ikke bedre at hygge med kæresten i stedet? Mener bare sex føles ikke så godt hvis man har 1000 ting i hoved samtidig og fokusere på andet end at være med i det der sker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. April, 2020 (edited) Jernsvinet skrev, for 5 timer siden: Undlader såvidt muligt at besøge piger, der bruger parfume - dvs. især afrikanske/mørke piger - det er så ikke alene pga. parfumen, men også pga. dårlig service. Undskyld men det var da noget af en konklusion! Såå hvis jeg forstår dig rigtig fordi man har kulør så er det ens betydning med at man bruger for meget perfume og yder en dårlig service? Medmindre du har besøgt ALLE mørke kvinder og oplevet det, kan man ikke tillade sig at skrive sådan. Du har sikkert ikke haft en god oplevelse med de få stykker du har besøgt men skær ikke alle over med en kam tak Og nogen gange handler det om man har god eller dårlig sex også om kemien, kommunikationen og forventninger. Man er jo stadig 2 personer til en tango Redigeret 11. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 11. April, 2020 Som udgangspunkt bør man vel ikke knalde udenom hvis man er i fast forhold, især hvis det skal skjules for partneren ja – jeg er lidt gammeldags og i øvrig single når det nu er sagt kan jeg kommenterer på: 2. Har læst herinde at nogle køber værktøj eller andre dimser som de egentligt ikke har brug for, betaler med kortet, efterfølgende leverer de varen tilbage i butikken og får kontanter – mange kvinder aner intet eller meget lidt om deres mænds værktøj og elektroniske dimser – jeg har faktisk hjulpet en kammerat med det, han havde købt en halvdyr wi-fi router som han leverede tilbage, han fik så en gammel af mig jeg ikke brugte mere. 3. Smitterisikoen er tilsyneladende meget lille for modtager – det har været debatteret til hudløshed herinde – søg og du finder masse tråde om det. 4. Som udgangspunkt tager jeg første gang aldrig andet med i lommerne end det aftalte beløb, måske plus et par hundrede kr., samt mine bilnøgler – resten efterlader jeg i bilen – hvis hun forsøger med et ekstra salg går jeg bare igen og undskylder ulejligheden, det gælder naturligvis ikke for piger jeg kender godt. Din situation har i øvrigt osse været debatteret en del herinde – brug søgefunktionen og du finder masser af tråde om emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 11. April, 2020 Da jeg havde fællesøkonomi med et fruentimmer, klarede jeg behovet for kontanter ved at betale 100-200 over hver gang. Det gav til lidt nødvendig afstresning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 11. April, 2020 Duften sidder i både hår og toj. Skift toj efter besog. Tag et bad hos fitnessworld efter seancen eller tag dit eget shampo med og ga i bad hos pigen. Går DI bad hos pigen så hold corona afstand til hende efter bad. En fordel med at vare tilmeldt et fitness center er at traning kan tage op til 2 timer men du kan selv styre om du bruger en del af tiden på at trane muskler som bedst tranes sammen med en kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 11. April, 2020 Jeg tager generelt kun parfume på mit tøj.. Derved kommer det også for det meste kun på min gæst der hvor det kunne komme på efter en krammer fra en kollega eller lignende.. Har hørt flere betale lidt over når de har handlet osv.. Også idéen med at leverer ting tilbage er en god idé.. Chancen er der.. Er det ikke nok.? Det ville være nok for mig.. Uanset hvor stor eller lille den såend måtte være.. Meget få mænd har taget deres tøj af på badeværelset når de har besøgt mig.. Romanticas toilet er et typisk Københavns lejligheds toilet hvor der simpelthen ikke er plads.. I csc (Copenhagen Sauna Club) har vi små sikkerhedsbokse på 5 ud af 6 værelser men det sjældent de bliver brugt også.. Generelt ville jeg holde mig væk fra at have sex med en jeg ikke stolede på nok til at have mine ting i nærheden.. Det bed mig i røven da en gæst i saunaen betalte mig 2 ekstra timer for mine egne penge.. Mine penge ligger stadig der hvor de altid har ligget selvom det virker dumt ved nærmere eftertanke.. Men den her branche skal simpelthen ikke have lov til at ødelægge mine tiltro til menneskeheden.. Og et lille råd.. Husk for guds skyld at slår lokation fra på din telefon især i tilfældet hvis du har en iPhone.. Vi havde på et tidspunkt besøg i saunaen af den smukkeste kone der var meget bestemt da hun sagde hendes mand havde bedt hende mødes med ham der.. Imens han lå fordrukken og fuldt optaget af mig inde på et af værelserne.. Han havde bestemt ikke bedt hende møde ham der.. Men han havde glemt at slår find my iPhone fra.. Heldigvis var vores telefondame hurtig og fik fuldt hende ind af fordøren imens jeg fik smuglet ham ud af bagdøren.. Hvordan han vil få forklaret de 54 missed calls osv ved jeg dog ikke.. Havde jeg været ham så var telefonen røget i en skraldespand og min historie havde været at den var blevet stjålet.. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JacobNN 16 Skrevet 11. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg tager generelt kun parfume på mit tøj.. Derved kommer det også for det meste kun på min gæst der hvor det kunne komme på efter en krammer fra en kollega eller lignende.. Har hørt flere betale lidt over når de har handlet osv.. Også idéen med at leverer ting tilbage er en god idé.. Chancen er der.. Er det ikke nok.? Det ville være nok for mig.. Uanset hvor stor eller lille den såend måtte være.. Meget få mænd har taget deres tøj af på badeværelset når de har besøgt mig.. Romanticas toilet er et typisk Københavns lejligheds toilet hvor der simpelthen ikke er plads.. I csc (Copenhagen Sauna Club) har vi små sikkerhedsbokse på 5 ud af 6 værelser men det sjældent de bliver brugt også.. Generelt ville jeg holde mig væk fra at have sex med en jeg ikke stolede på nok til at have mine ting i nærheden.. Det bed mig i røven da en gæst i saunaen betalte mig 2 ekstra timer for mine egne penge.. Mine penge ligger stadig der hvor de altid har ligget selvom det virker dumt ved nærmere eftertanke.. Men den her branche skal simpelthen ikke have lov til at ødelægge mine tiltro til menneskeheden.. Og et lille råd.. Husk for guds skyld at slår lokation fra på din telefon især i tilfældet hvis du har en iPhone.. Vi havde på et tidspunkt besøg i saunaen af den smukkeste kone der var meget bestemt da hun sagde hendes mand havde bedt hende mødes med ham der.. Imens han lå fordrukken og fuldt optaget af mig inde på et af værelserne.. Han havde bestemt ikke bedt hende møde ham der.. Men han havde glemt at slår find my iPhone fra.. Heldigvis var vores telefondame hurtig og fik fuldt hende ind af fordøren imens jeg fik smuglet ham ud af bagdøren.. Hvordan han vil få forklaret de 54 missed calls osv ved jeg dog ikke.. Havde jeg været ham så var telefonen røget i en skraldespand og min historie havde været at den var blevet stjålet.. Åh nej, ja den skide iPhone- ja det må være noget af en forklaring han må finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. April, 2020 JacobNN skrev, for 1 time siden: Åh nej, ja den skide iPhone- ja det må være noget af en forklaring han må finde Havde en kollega, der blev ringet op om ikke at gå et bestemt sted hen - ud fra find min iPhone. Han bandede det system langt væk (han var ikke engang på grisebassen). Løsningen er ikke at dele Apple-id. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 11. April, 2020 Har du prøvet axe, det billigt og neutraliser næsten alt andet lugt husk taletidskort til lille manden, en lille fejl som og slette udgående opkald, sms el andet er fatalt. Håndter fællesøkonomien og leg britta i ny og næ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: 3: det er størst sandsyndlighed for at kvinde bliver smittet. Med mindre hun har gonore ( det smitter også gennem oralsex) Det er en lidt for enkel tilgang til det. Udover gonoré så er der også syfilis, herpes genitalis, Lymfogranuloma venereum og de ubevingede kavaler myg/ fladbukke / fladlus (morpioner ) hvis begge parter ikke er glatbarberede. (De er fandens irriterende og sidder både i øjenbryn, - vipper og kønsbehåring. Klamydia kan give kvinden en betændelse på mandlerne så teoretisk kan Klamydia snige sig ind i mandens urinrør ved deep throat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. April, 2020 thakid skrev, for 31 minutter siden: Håndter fællesøkonomien og leg britta i ny og næ. Løn ind på fælleskomto, hvor udgifterne bliver betalt og lommepenge bliver sat på din private konto. Løn ind på din konto, og derfra overfører du besløb til fælleskomto til at betale udgifter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 171 Skrevet 11. April, 2020 JacobNN skrev, for 14 timer siden: Hej i gutter Jeg faldt i fælden i sidste sommer for denne verden. Som en forholdsvis ny kunde i glædespigenydelserne vil jeg stille jer nogle spørgsmål: 1. Hvordan får i den parfumelugt af fra jeres tid med GPs? (Har selvfølgelig en kæreste med et meget fintudviklet næse for lugte) Meget lang bad eller andre særlige teknikker? 2. Kontanthævning og kunsten til at skjule dette fra kæresten, vi har et fælleskort også mit eget kort med netkonto mv. som jeg bruger til at hæve pengene i, er der chance for at kæresten opdager alle de hævede beløb i alle mulige småluskede steder og GP nydelsesbeløb lignede de udtog. Hvordan gør i det økonomiske ift. Det med at skjule det? 3. Elsker superfransk/økofransk som bare fanden, er smitterisikoen lav for diverse sygdomme? (Vil i alverden ikke smittes, da jeg har stadig aktiv sexliv med damen herhjemme) 4. Hvis GPen opfordrer jer til et bad, tager i jeres jakke eller bukser med til badeværelset for at sikre, at de ikke stjæler eller kigger på jeres personlige ejendele såsom pung, korte mv. Det er så spændende og afhængighedskabende at kigge efter annoncer og samle sig mod til at begive sig ud til en fremmed kvinde for at være en helt anden person, og det med at blive behandlet så dejligt for pengene er bare så lækkert. Jeg besøger steder i Københavnsområdet, både klinikker og nogle udlændinge på lejligheder- i øvrigt har i haft nogle dårlige oplevelser med evt. afpresning eller andet grimt ifm. jeres besøg? Elsker bare min kæreste så meget, men det der med at besøge GPer i det skjulte er ligesom en afhængighed, ved selvfølgelig godt at jeg er utro som bare fanden, men vil for alt verden ikke blive opdaget 1. Jeg tager altid bad bagefter 2. Hæv lidt oveni, hver gang du køber ind 4. Kunne aldrig finde på at have sex m GP, jeg ikke også ville stole på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14129 Skrevet 11. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Undskyld men det var da noget af en konklusion! Såå hvis jeg forstår dig rigtig fordi man har kulør så er det ens betydning med at man bruger for meget perfume og yder en dårlig service? Medmindre du har besøgt ALLE mørke kvinder og oplevet det, kan man ikke tillade sig at skrive sådan. Du har sikkert ikke haft en god oplevelse med de få stykker du har besøgt men skær ikke alle over med en kam tak Og nogen gange handler det om man har god eller dårlig sex også om kemien, kommunikationen og forventninger. Man er jo stadig 2 personer til en tango Nu har jeg nok besøgt en del piger - og også en hel del mørke mm., så jeg tør godt drage den konklusion at de mørke piger sjældent giver en god service - også selvom jeg har betalt for en hel ½ time, har jeg oplevet at de efter 5 min mente at nu skulle jeg til at være færdig - og en sagde endda efter at jeg protesterede: "Pay more - and have better sex" - det vidste jeg så af dårlig erfaring, bare ville medføre endnu mere optrækkeri og valgte at gøre mig selv færdig med hånden og sprøjte ud over hende, for ikke at føle jeg helt havde spildt min tid og mine penge. Ofte sætter de mørke piger også hånden for, så man knapt kan komme indenfor - og det må også være noget tillært for at få ekstra betaling, da jeg hos en mørk sugardater godt kunne få lov at trænge helt op, uden hun klagede over at være bange for at blive spaltet i to. Jeg har også oplevet mørke piger, der pludselig, selvom man ligger klar med stiv dolk, begynder at svare på og føre lange telefonsamtaler - og så lover de bagefter: at næste gang skal man nok få ekstra tid og ekstra service og min bare ... - sådanne piger besøger man kun engang! Kun en mørk pige på sugardating har givet mig en anstændig behandling a 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 11. April, 2020 Du kan frabede dig at pigen bruger parfume og andre parfumerede produkter. Ved pigerne privat/diskret kan du skrive det når du booker aftalen, ved klinik kan du bede telefondamen om at sige det til pigen, er sikker på at du vil blive mødt med forståelse Når det gælder økofransk er det pigen der har størst chance for at få smitte, da der er en relativ stor chance for at smitte fra penis til halsen i forhold til chancen når det gælder fra halsen til penis. Så selv hvis du får økofransk af en pige med eventuelt klamydia i svælget vil du have meget lille chance for at få det selv. Personligt tror jeg ikke at der er chance for at få stjålet eller luret i dine egendele når du benytter dig af badet. Du ville jo så vide hvor, hvornår og af hvem dine ting er blevet taget eller aflæst, og hvis nogen ønsker at udnytte det er der meget lille chance for at de ikke bliver knaldet på det plus at det er deres forretning, det er meget dårlig forretning at stjæle fra kunder eller snage i deres oplysninger og kan ødelægge hele deres ry. Håber du får mange gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. April, 2020 powerpoint skrev, for 4 timer siden: Det er en lidt for enkel tilgang til det. Udover gonoré så er der også syfilis, herpes genitalis, Lymfogranuloma venereum og de ubevingede kavaler myg/ fladbukke / fladlus (morpioner ) hvis begge parter ikke er glatbarberede. (De er fandens irriterende og sidder både i øjenbryn, - vipper og kønsbehåring. Klamydia kan give kvinden en betændelse på mandlerne så teoretisk kan Klamydia snige sig ind i mandens urinrør ved deep throat. Virkelig? Shit jeg har kun hørt det var gonore Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Nu har jeg nok besøgt en del piger - og også en hel del mørke mm., så jeg tør godt drage den konklusion at de mørke piger sjældent giver en god service - også selvom jeg har betalt for en hel ½ time, har jeg oplevet at de efter 5 min mente at nu skulle jeg til at være færdig - og en sagde endda efter at jeg protesterede: "Pay more - and have better sex" - det vidste jeg så af dårlig erfaring, bare ville medføre endnu mere optrækkeri og valgte at gøre mig selv færdig med hånden og sprøjte ud over hende, for ikke at føle jeg helt havde spildt min tid og mine penge. Ofte sætter de mørke piger også hånden for, så man knapt kan komme indenfor - og det må også være noget tillært for at få ekstra betaling, da jeg hos en mørk sugardater godt kunne få lov at trænge helt op, uden hun klagede over at være bange for at blive spaltet i to. Jeg har også oplevet mørke piger, der pludselig, selvom man ligger klar med stiv dolk, begynder at svare på og føre lange telefonsamtaler - og så lover de bagefter: at næste gang skal man nok få ekstra tid og ekstra service og min bare ... - sådanne piger besøger man kun engang! Kun en mørk pige på sugardating har givet mig en anstændig behandling a Waow kun fordi tråden ikke handler om det her vil jeg kun skrive en gang til også trække mig fra denne samtale:-) For det første det der er racisme du dømmer en race ud fra nogle oplevelser du har haft. Og sætter alle af den hudfarve/race i samme bås. Jeg kan love dig for at sådan er det ikke hos alle mørke kvinder. Det vil være det samme hvis jeg sagde alle hvide mænd kan ikke finde ud af at læse ens annonce eller de lugter eller de tror bare man er et hul. Fordi jeg har oplevet det ved en del mænd. Men jeg vil aldrig sætte mænd i den bås for gæt hvad alle er forskellige. Nogle er imødekommende og søde og dejlige og nogen er grise basser. Og nogen er virkelig irritere. Man kan ikke tillade sig at dømme alle før man kender alle. For det andet At din pik måske er så stor at en pige sætter hånden for fordi hun er bange for at blive spaltet i 2 som du siger, er igen ikke ens for alle igen vi piger er forskellige nogen kan tage en stor pik og andre kan ikke. Du vil måske hellere kneppe hende for hårdt og du var i kæmpe smerter i stedet for? Hvis du nu gav hende den langsom og sørge for hun var nok åben behøvede hun måske ikke at holde en hånd for den? Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed da jeg af gode grunde ikke har været der og ved ikke hvordan det hele er foregik. Har kun det du skrev. Det med at ligge med mobil kan vi godt blive enige om det er slet ikke okay. Og at pigen stopper før tiden er gået eller du er kommet er heller ikke okay. Der kan jeg godt forstå at du blive irriteret. Men igen der er der altså og andre piger der gør. ( som har forskellige kulør i huden) Det sjove er at jeg oplever lidt et deja vue jeg ved ikke om vi har diskuteret det her før engang? Men anyway alle er forskellige på hudfarve, kropsbygning,tro, osv. Derfor kan man ikke sætte folk i båse. Du kan i stedet skrive dem jeg har prøvet var ikke en god oplevelse. Det var det jeg vil sige til dig. Kommentere ikke mere på det emne:-) i må gerne forsætte med tråden. Undskyld for at have afsporet den:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 11. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 16 minutter siden: For det første det der er racisme du dømmer en race ud fra nogle oplevelser du har haft. Og sætter alle af den hudfarve/race i samme bås. Jeg kan love dig for at sådan er det ikke hos alle mørke kvinder. Jeg tror du skal læse hans indlæg ud fra en helt anden vinkel. Det er sådant set ingen velbevaret hemmelig, at når man ser på de aktive kvinder, og her tænker jeg på de udenlandske kvinder, så ligger de afrikanske kvinder forholdsvist højt når man ser på kvindehandel kvinder der er her mere af nød end lyst Kvinder der trækker på gaden Kvinder der er styret af griske alfonser En prissætning helt i bund og hvor det er kutyme at der kan handles på stort set alle parametre. Ydermere medbringes en baggrund hvor man er vant til korruption og almen plattenslageri. Det er på ingen måde det samme som, at mene at alle mørke kvinder pr. definition er således. Der findes også mørke og farvede kvinder der mere eller mindre er opvokset i Danmark. Disse kvinder adskiller sig ikke i service niveau m.v. fra de blege danskere. Jeg har selv haft præferencer for farvede kvinder, og må blot konstatere, at udbredelsen af ovennævnte er mere udbredt, hvorfor det kræver en særlig indsigt at finde de gode oplevelser. Jeg vil så afslutte med, at har man præferencer for mørke kvinder, så skal man såmænd nok med tiden lære hvordan man kan skelne imellem almene plattenslagere og mørke kvinder der driver "biksen" på ordentlige og anstændige måder Ja, det var nok en afsporring, men jeg synes det var værd at få uddybet hvad der ligger til grund for en så skarp udmelding, uden mellemregninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 11. April, 2020 Jeg vil nok, alt efter omstændigheder, hvem og hvor, være opmærksom på mine værdier under et besøg. Men selv om jeg kun har besøgt de kendteste, og ældste bordeller i København med danske piger, ganske få gange for år tilbage. Så vil jeg til hver en tid efterlade pung og telefon ude af syne, under et besøg her, i blind tillid til at jeg aldrig vil blive bestjålet. Erindrer at jeg når jeg meldte mig til sexparty hos Seduction Girls, valgte at lægge hele beløbet, og ikke kun det krævede depositum før datoen for et party. Klinikker som Mon Cherie, Cassiopeiastars og Pussy Galores, står for mig i erindringen fra andres skriv, og egne få oplevelser, som indbegrebet af fuldstændig tryghed og troværdighed. Samme kan gælde for andre jeg ikke har nævnt, men dem stoler jeg 110 % på, og dem tør jeg betale forud til, hvis det kræves til arrangementer etc. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 11. April, 2020 (edited) Jeg har altid haft den politik, at jeg aldrig har haft id-papirer på mig, når jeg første gang mødte en pige, ej heller mere end det på forhånd aftalte/annoncerede beløb. Redigeret 11. April, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 11. April, 2020 JacobNN skrev, for 17 timer siden: Hej i gutter Jeg faldt i fælden i sidste sommer for denne verden. Som en forholdsvis ny kunde i glædespigenydelserne vil jeg stille jer nogle spørgsmål: 1. Hvordan får i den parfumelugt af fra jeres tid med GPs? (Har selvfølgelig en kæreste med et meget fintudviklet næse for lugte) Meget lang bad eller andre særlige teknikker? 2. Kontanthævning og kunsten til at skjule dette fra kæresten, vi har et fælleskort også mit eget kort med netkonto mv. som jeg bruger til at hæve pengene i, er der chance for at kæresten opdager alle de hævede beløb i alle mulige småluskede steder og GP nydelsesbeløb lignede de udtog. Hvordan gør i det økonomiske ift. Det med at skjule det? 3. Elsker superfransk/økofransk som bare fanden, er smitterisikoen lav for diverse sygdomme? (Vil i alverden ikke smittes, da jeg har stadig aktiv sexliv med damen herhjemme) 4. Hvis GPen opfordrer jer til et bad, tager i jeres jakke eller bukser med til badeværelset for at sikre, at de ikke stjæler eller kigger på jeres personlige ejendele såsom pung, korte mv. Det er så spændende og afhængighedskabende at kigge efter annoncer og samle sig mod til at begive sig ud til en fremmed kvinde for at være en helt anden person, og det med at blive behandlet så dejligt for pengene er bare så lækkert. Jeg besøger steder i Københavnsområdet, både klinikker og nogle udlændinge på lejligheder- i øvrigt har i haft nogle dårlige oplevelser med evt. afpresning eller andet grimt ifm. jeres besøg? Elsker bare min kæreste så meget, men det der med at besøge GPer i det skjulte er ligesom en afhængighed, ved selvfølgelig godt at jeg er utro som bare fanden, men vil for alt verden ikke blive opdaget Du er nok ikke den eneste der finder det ekstra frækt at gøre noget i det skjulte. Du er nok heller ikke den eneste, der tænker "Det her skal sgu ikke afsløres, hverken af konen, venner, familie mv.". Du er nok ej heller den eneste hvor det måske kniber lidt med tilliden til kvinderne. Når man så har valgt som dig, er det jo rimeligt vigtigt at man har forholdt sig til eventuelle konsekvenser, hvis man skulle blive opdaget. Det er ligeledes vigtigt, at man rimeligt nemt kan disponere dels over pengene og dels over ens tid, uden at man skal opfinde alverdens forklaringer, som man reelt kun selv tror på. De andre har jo svaret på dine spørgsmål, og tilbage står måske "kan min adfærd der hjemme og eller før jeg tager afsted, røbe at der er noget galt". Man gæster går meget ud af sig selv før de skal besøge en GP. Gør man ikke det til dagligt, vil dette helt sikkert blive bemærket af en kæreste. Det er i hvert fald ikke særligt smart at tage bad, gøre sig ekstra lækker og sige til kæresten "Så smutter jeg lige til firmafodbold". Hvis man vil bruge den med firmafodbold er det nok klogt, at finde et sted på vejen, hvor man kan gøre sig lækker og iføre sig sit pæneste tøj. Nu er det jo alle der er lige gode til både at lyve, og være upåvirket af, man skal lave noget i det skjulte. Specielt det sidste ved vi jo godt, fra mange af de historier vi alle har hørt omkring afslørring af utroskab. Det starter typisk med, at modparten indimellem opfører sig "underligt" og det vækker typiske mistanke. Er der først vækket mistanke, så er der vist der tyder på, at så vil man skide højt og flot på principper som "man kigger ikke hinandens telefoner, emails, lommer i tøj, undersøger snavsetøjet ekstra grundigt. Benytter man Gps til at finde vej, og glemmer at slette spor, tjekkes dette også gerne af den person som er blevet mistænkelig. I det hele taget skal man være meget varsom når man benytter teknologi. Sidst og ikke mindsk. Skal man lyve, så skal man også lære at huske sine løgnehistorier. Der er smiley på den sidste fordi mange har faktisk rigtigt svært ved at huske hvad de sagde eller også bruger de forskellige historier overfor konen, vennerne, familie m.v. Mit indlæg skal selvfølgelig ikke opfattes som en opfordring til at være sin kæreste utro, men når vi nu taler om emnet er det jo ikke forbudt at tænke sig lidt om, og jeg gentager lige "Husk nu at forholde dig/jer til eventuelle konsekvenser, og vedkend at der er tale om et egoistisk behov, samt at man er villig til at løbe risikoen". Hvis der er noget der kan få mig til at ryste på hovedet er det alle de forklaringen, hvor man forsøger at ligge ansvaret for ens handlinger over på modparten. Det være sig min kone gider ikke rigtigt at dyrke sex mere. Min konen vil ikke have den i numsen. Min kone er blevet for tyk osv osv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg