Hop til indhold
Kelsen

Hvorfor en nogle åbne igen allerede ?

Recommended Posts

Emmadarling skrev, for 1 minut siden:

Det er vel udelukkende noget jeg selv bestemmer !

Jeg er jo allerede “dømt” fordi jeg ikke har gjort som andre ! 

Syntes du begynder at udstille dig en lille smule over for fler tallet af dine kollegaer som overholder retningslinjerne.

Mon ikke det giver bagslag for dig i sidste ende, håber jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm er det ikke en usympatisk kommentar ?? 

Gæt alt det du lyster .... Kun en kender svaret - MIG 

Hvorfor så vred, man plejer kun at blive vred hvis der er noget om snakken.

Jeg kan jo prøve at ringe til dig en af dagene og se om du holder åbent el ej ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 16 minutter siden:

Tænker ikke der er nogen der tvinger dig til at besøge en “trækfugl” :-o

Det valg træffer du 100% selv 

Husk nu ....  VI er stadig en del som har civile jobs og endsige helt normale liv .... og en stor del af os - GP’er - har faktisk også en intelligens 

Nej, ingen tvinger mig til at besøge en trækfugl. De faste piger, jeg har haft i nu 8 år, har alle haft gode civile jobs, og jeg har da aldrig bestridt deres intelligens – jeg har tværtimod altid gået direkte efter deres intelligens. Kan du finde noget i mine indlæg, der antyder noget andet, så hører jeg gerne.

Jeg tvinges ikke til at møde trækfugle, men konsekvensen af denne krise kan meget vel være, at den danske del af branchen simpelthen bukker under. Og det er vel ikke dit yndlingsscenarium?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Der er ingen sundhedsmæssig retfærdighed til.

Jeg har selv i min ungdom været eliteløber, har aldrig røget, men godt kunnet lide en lille én i ny og næ. Heldigvis har jeg det godt, men sygsom skæver ikke til vor fortid. Der ligger dog også en god portion genetik i dette.

Du har min sympati.

Det har du bestemt ret i, derfor vi skal ta det yderst alvorligt og ikke bare tro det " kun " er svage og gamle det rammer alvorligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Kelsen skrev, Lige nu:

Syntes du begynder at udstille dig en lille smule over for fler tallet af dine kollegaer som overholder retningslinjerne.

Mon ikke det giver bagslag for dig i sidste ende, håber jeg.

Til dato er det kun “mænd” LÆS: DIG der beskylder mig for at holde åben!

Tror næppe mange af mine kolleger vil nedværdige sig til at komme med samme og slet ikke “stikke” nogen .... 

Bagslag! Tror jeg næppe .... med de 25-40 henvendelser jeg har om dagen, så skal der nok være et par stykker der er tålmodige til - efter - 10.5 

Gud forbyde, at du er en af dem :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Kelsen skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor så vred, man plejer kun at blive vred hvis der er noget om snakken.

Jeg kan jo prøve at ringe til dig en af dagene og se om du holder åbent el ej ;-) 

Du skal være så velkommen . Jeg taler med rigtig mange af mine faste gæster ... og sætter også gerne et par minutter af til dig :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, Lige nu:

Til dato er det kun “mænd” LÆS: DIG der beskylder mig for at holde åben!

Tror næppe mange af mine kolleger vil nedværdige sig til at komme med samme og slet ikke “stikke” nogen .... 

Bagslag! Tror jeg næppe .... med de 25-40 henvendelser jeg har om dagen, så skal der nok være et par stykker der er tålmodige til - efter - 10.5 

Gud forbyde, at du er en af dem :biggrin:

Det kan du være ganske rolig, kan ikke blive mere af tændt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Nej, ingen tvinger mig til at besøge en trækfugl. De faste piger, jeg har haft i nu 8 år, har alle haft gode civile jobs, og jeg har da aldrig bestridt deres intelligens – jeg har tværtimod altid gået direkte efter deres intelligens. Kan du finde noget i mine indlæg, der antyder noget andet, så hører jeg gerne.

Jeg tvinges ikke til at møde trækfugle, men konsekvensen af denne krise kan meget vel være, at den danske del af branchen simpelthen bukker under. Og det er vel ikke dit yndlingsscenarium?

Jeg er helt rolig .... har overlevet værre kriser end denne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er helt rolig .... har overlevet værre kriser end denne 

Du bliver spurgt om, kan du finde noget i Boende X indlæg som antyder noget andet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 31 minutter siden:

Min tone er helt igennem pæn og ordentlig! 

Du PÅSTÅR  jeg holder åben!! 

Ja jeg opdaterer min annonce hver evig eneste dag, og det har jeg gjort siden 12.3!!!

Selv på EG. står der jeg er aktiv hver dag til 00.59

Jeg bestrider ikke, at du holder en ordentlig tone. Men din annonce er altså forfattet i nutid – og det betyder faktisk, at du "tager imod".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Kelsen skrev, for 1 minut siden:

Du bliver spurgt om, kan du finde noget i Boende X indlæg som antyder noget andet ?

Nope, og det er heller ikke en påstand jeg sætter op ..... Nævner slet Borende X, og hvilket tanker han har omkring “vores” intelligens !

Det er udelukkende en personlig kommentar fra mig, og vigtigt, at få kommunikeret ud!

Var det svar nok på spørgsmålet fra Borende X? Ellers må du hjertens gerne spørge for ham igen ... Jeg skal svare så godt jeg kan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg bestrider ikke, at du holder en ordentlig tone. Men din annonce er altså forfattet i nutid – og det betyder faktisk, at du "tager imod".

Min annonce er den samme som fra før den 12.3 

Skal vi fortsætte denne diskussion om noget som - åbenbart - kun jeg ved??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Mit svar var til @Kelsen som mener min tone ikke er pæn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 9 minutter siden:

Min annonce er den samme som fra før den 12.3 

Skal vi fortsætte denne diskussion om noget som - åbenbart - kun jeg ved??? 

Var det så ikke en idé at opdatere den eller skrive, at du holder lukket? Alt andet er jo vildledende, for grammatisk set holder din annonce ikke, og der er jo løbet en del vand ( spern) i havet, siden Mette lukkede biksen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Kelsen skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan se enkelte danske piger herinde har åbnet igen på annonceligt og andre holder lukket, hvorfor er man ikke solidariske over for hinanden ?

Jeg var ude og lufte hunden tidligere i dag og folk sidder og hygger på græsset i større grupper, ligesom folk tror det er ovre, lidt dumt og ærgerligt syntes jeg da det går ud over os alle sammen og vi risikere at der går meget længere tid.

Du modsiger dig selv. Ved at folk udsætter sig selv og andre for større smitterisiko, vil den periode hvori vi udsætter hinanden for smitterisiko, alt andet lige, forkortes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Var det så ikke en idé at opdatere den eller skrive, at du holder lukket? Alt andet er jo vildledende, og der er jo løbet en del vand ( spern) i havet siden.

Det mener du, men det gør jeg ikke ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Boon Lott skrev, for 2 minutter siden:

Du modsiger dig selv. Ved at folk udsætter sig selv og andre for større smitterisiko, vil den periode hvori vi udsætter hinanden for smitterisiko, alt andet lige, forkortes.

Korrekt, og Covid19 forsvinder aldrig igen. 

Vi skulle/skal bare ikke blive syge allesammen, samtidig OG enkelte skal helst helt undgå den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 6 minutter siden:

Det mener du, men det gør jeg ikke !

Jeg er helt på det rene med, at yngre mennesker efterhånden kun behersker nutid (præsens). Helt som i din annonce. De kender ikke datid (imperfectum), før datid (plusquamperfectum) eller frentid (futurum). Til nød kun historisk nutid.

Jeg skal måske her lade almindelig sprogfattighed komme dig til gode?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 1 time siden:

Forstår din frustration men vi var aldrig endt som Italien .

Vores levevis og helbredstilstand kan ikke sammenlignes med italienernes .

Hvor har du det fra?

Danmark har den laveste levealder i Vesteuropa https://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/art6888683/Danmark-har-vesteuropæisk-bundrekord-i-levealder

4 af de hårdeste ramte lande, Schweiz, Spanien, Italien og Frankrig topper listen.

Deres sundhedssystem og levevis må derfor være væsentlig bedre/sundere end den danske. De blev bare ramt først og uforberedt.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Kelsen skrev, 1 time siden:

Vores levevis og helbredstilstand kan ikke sammenlignes med italien, hvad har det med selve sygdommen Corona at gøre ?

Vores forebyggende arbejde nytter jo intet hvis folk slækker på det nu, virusen forsvinder jo ikke pga du eller andre holder åbent nu .

Virussen forsvinder ikke af sig selv, uanset om folk holder åbent eller lukket. Virussen vil sandsynligvis altid være her, det eneste vi kan gøre er at forske i udvikling af medicin og vacciner, smitte hinanden i et tempo hvor sygehusvæsenet kan følge med og dermed opnå immunitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg er helt på det rene med, at yngre mennesker efterhånden kun behersker nutid (præsens). De kender ikke datid (imperfectum), før datid (plusquamperfectum) eller frentid (futurum). Til nød kun historisk nutid.

Jeg skal måske her lade sprogfattigheden komme dig til gode?

Husk at læse korrektur inden du poster :-) 

Og tak for komplimentet .... yngre mennesker :)

Tænker du forstår min annonce - også uden korrektioner fra min side 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Lasselarseb skrev, for 1 minut siden:

Hvor har du det fra?

Danmark har den laveste levealder i Vesteuropa https://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/art6888683/Danmark-har-vesteuropæisk-bundrekord-i-levealder

4 af de hårdeste ramte lande, Schweiz, Spanien, Italien og Frankrig top listen.

Så deres sundhedssystem og levevis må være væsentlig bedre end den danske. De blev bare ramt først og uforberedt.

Citerer en udsendelse med en velanset Italiens forsker - hvilket jeg også skriver 

Hvad angår deres sundhedsvæsen så har jeg erfaring fra eget liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Kelsen skrev, for 48 minutter siden:

Præsis, men det gør hun ikke, og vi kan kun gætte hvorfor.

Vi kan alle gætte, men det hører ikke hjemme i en seriøs debat. Det virker mere som en moralsk pegefinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at læse korrektur inden du poster :-) 

Og tak for komplimentet .... yngre mennesker :)

Tænker du forstår min annonce - også uden korrektioner fra min side 

Korrektur? Herregud, er det dét halmstrå, du klynger dig til, når jeg kommer til at slå n i stedet for m? Hvor fattigt.

Nej, jeg, forstår ikke din annonce, hvis du her skulle tilkendegive, at du holder lukket. Det er DIN kommunikation, det er galt med – ikke vore andres perception.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 4 minutter siden:

Citerer en udsendelse med en velanset Italiens forsker - hvilket jeg også skriver 

Hvad angår deres sundhedsvæsen så har jeg erfaring fra eget liv. 

Har jeg bare overset kilden og citatet?

Mht sundhedsvæsen vil jeg slet ikke komme ind på det danske. Det er langtfra perfekt.. som i meget langt fra er min erfaring.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...