Hop til indhold

Hvorfor en nogle åbne igen allerede ?

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Var jeg bare lige så sikker som dig. Bordellerne er jo aldrig blevet nævnt ved navn.

Der er nævnt "intimmassageklinikker":

"Der indføres et midlertidigt forbud mod, at tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds-, og massageklinikker, frisører og øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer fysisk kontakt til kunder, og solarier holder åbent. Det midlertidige forbud gælder også intimmassageklinikker m.v."

https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/forlaengelse-af-tiltag-mod-covid-19-i-danmark

• Svar 156
  • Visninger 20.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Solidaritet blandt glædespiger er en by i Rusland. Ellers havde man jo for længst sluttet op om SIO og lignende tiltag. Der er faktisk brugere herinde, som har skrevet, at de ikke vil være med til den

• Den der bringer et budskab bør selv sikre sig at budskabet bliver rigtigt forstået hos modtager. Du kunne undgå misforståelser, hvis du som nogle af dine medsøstre skriver i deres annoncer, “at d

• Helt enig.  Her får jeg så også lige lyst til at tilføje, at når man tilfører angst, så går rigtig mange i ukontrollabelt selvsving.   Man ser det på de sociale medier...…. og man ser det også på EG. 

Skrevet
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Der er nævnt "intimmassageklinikker":

"Der indføres et midlertidigt forbud mod, at tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds-, og massageklinikker, frisører og øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer fysisk kontakt til kunder, og solarier holder åbent. Det midlertidige forbud gælder også intimmassageklinikker m.v."

https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/forlaengelse-af-tiltag-mod-covid-19-i-danmark

Det er så helt undgået min opmærksomhed.

Skrevet
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Det er så helt undgået min opmærksomhed.

Jeg opdagede det også først nu, da jeg ledte efter, hvad der egentlig var nævnt og ikke nævnt. Jeg tror det er en tilføjelse, der er kommet til senere.

Skrevet
Bebop skrev, for 35 minutter siden:

Jeg opdagede det også først nu, da jeg ledte efter, hvad der egentlig var nævnt og ikke nævnt. Jeg tror det er en tilføjelse, der er kommet til senere.

Det er uden tvivl en senere tilføjelse. Ved hvert fald de første pressekonferencer undgik statsministeren omhyggeligt ordet "intim".

Skrevet
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det er uden tvivl en senere tilføjelse. Ved hvert fald de første pressekonferencer undgik statsministeren omhyggeligt ordet "intim".

Jo, men flere af de andre grupper som er nævnt af politiet er heller ikke nævnt på pressemøder - det er politiets opgave at skønne, hvad det er politikerne mener med det de siger, men jeg mener også det er en senere tilføjelse fra politiets side - det har ikke stået der fra starten.

Skrevet

Mandag bliver store åbne dag 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.