Hop til indhold
Kelsen

Hvorfor en nogle åbne igen allerede ?

Recommended Posts

Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Korrektur? Herregud, er det dét halmstrå, du klynger dig til, når jeg kommer til at slå n i stedet for m? Hvor fattigt.

Nej, jeg, forstår ikke din annonce, hvis du her skulle tilkendegive, at du holder lukket. Det er DIN kommunikation, det er galt med – ikke vore andres perception.

Fortsætter blot din egen måde at debatere på .... Ikke særlig “voksent” vel ?

Min kommunikation er røget helt ned på jeres niveau - DET giver jeg dig fuldstændig ret i :-) 

Spild af tid, og det stopper også nu!

Hyg jeg med hinanden, og ha’ en fortsat god påske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Kelsen skrev, for 52 minutter siden:

Hvorfor så vred, man plejer kun at blive vred hvis der er noget om snakken.

Jeg kan jo prøve at ringe til dig en af dagene og se om du holder åbent el ej ;-) 

Tror ikke du har været syg af Covid 19 - sorry... men bruger det til at skabe opmærksomhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Lasselarseb skrev, for 8 minutter siden:

Har jeg bare overset kilden og citatet?

Mht sundhedsvæsen vil jeg slet ikke komme ind på det danske. Det er langtfra perfekt.. som i meget langt fra er min erfaring.

Har ikke sat nogen kilde ind , så nej det har du ikke overset.

Skal gerne prøve om jeg kan finde interviewet .

Jeg har kun godt, at sige om vores sundhedsvæsen - baseret på egne erfaringer. 
Men ved også, at der er mange der ikke har haft positive oplevelser . 
Det er bestemt ikke iorden. 

Jeg har tegnet sundhedsforsikringer hvilket jo også er et svagt udtryk for noget utrygt i etableret system.... 

Håber, at denne krise vil rette en smule op på troværdigheden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 11 minutter siden:

Fortsætter blot din egen måde at debatere på .... Ikke særlig “voksent” vel ?

Min kommunikation er røget helt ned på jeres niveau - DET giver jeg dig fuldstændig ret i :-) 

Spild af tid, og det stopper også nu!

Hyg jeg med hinanden, og ha’ en fortsat god påske 

Så løb DU tør for lødige argumenter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 26 minutter siden:

Så løb DU tør for lødige argumenter.

Nope .... føler bare det bliver mere og mere spild af min tid!!! 

Jeg har så rigeligt, at ta’ mig til

Er sikker på at du og @Kelsen - vores nye medlem (blot få timer siden oprettelsen) - kan fortsætte jeres detektiv arbejde,  og analyse af min annoncering, helt uden min hjælp

Tak for underholdningen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 1 minut siden:

Nope .... føler bare det bliver mere og mere spild af min tid!!!

Bare en ny afværgedagsorden :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, Lige nu:

Bare en ny afværgedagsorden :(

Selvfølgelig og du får så også det sidste ord :razz:

Emma forlader blå stue :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo meget smart at have en aktiv annonce der giver indtryk af at der er åben, samtidig med at man på EG givet udtryk for at det har man skam ikke. 

For så kan man da lige tage i mod et par kunder. 

Måske derfor hun ikke vil rette sin annonce og skrive at der er lukket, som mange andre piger gør. 

Pigerne må selvfølgelig gøre som de vil, da de mænd der vælger at besøge hende er ligeså tåbelige. Men ville ønske hun er ærlig om hvorfor hun ikke vil ændre annoncen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 4 timer siden:

eller gider blive dirigeret rundt med - antallet af indlæggelser er faldet støt gennem mere end en uge

Og det gør at folk skal skide på retningslinierne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Emmadarling skrev, for 3 timer siden:

Forstår din frustration men vi var aldrig endt som Italien .

Vores levevis og helbredstilstand kan ikke sammenlignes med italienernes . 

I starten af denne krise trådte en professor i Italiensk historik frem på tv, og fortalte dette - så det er ikke noget jeg selv digter :-) 

Hvis du har rejst i landet, og endnu “værre” oplevet deres sundhedssystem indefra, så vil du vide, at de lever meget anderledes end os.

Vrøvl. Jeg ved godt den er fra 2009, men det har nok ikke ændret sig meget. DK 46. Plads - Italien 13. 

De 20 lande i verden med højeste forventede levealderRediger

Danmark har pr. 2009 den 46. højeste forventede levealder i verden – mens den samlede forventede levealder er 78,3 år, er den for mænd 75,96 år og for kvinder 80,78 år.[4]

Nedenfor er de 20 lande i verden med den højeste forventede levealder i 2009 listet. Territorier er ikke medtaget.[5][6]

Rank Land Samlede
forventede levealder
Mænds
forventede levelader
Kvinders
forventede levealder
1 Andorra Andorra 82,51 80,33 84,84
2 Japan Japan 82,12 78,80 85,62
3 Singapore Singapore 81,98 79,37 84,78
4 San Marino San Marino 81,97 78,53 85,72
5 Australien Australien 81,63 79,25 84,14
6 Canada Canada 81,23 78,69 83,91
7 Frankrig Frankrig 80,98 77,79 84,33
8 Sverige Sverige 80,86 78,59 83,26
9 Schweiz Schweiz 80,85 78,03 83,83
10 Israel Israel 80,73 78,62 82,95
11 Island Island 80,67 78,53 82,90
12 New Zealand New Zealand 80,36 78,43 82,39
13 Italien Italien 80,20 77,26 83,33
14 Monaco Monaco 80,09 76,30 84,09
15 Liechtenstein Liechtenstein 80,06 76,59 83,53
16 Spanien Spanien 80,05 76,74 83,57
17 Norge Norge 79,95 77,29 82,74
18 Grækenland Grækenland 79,66 77,11 82,37
19 Østrig Østrig 79,50 76,60 82,56
20 Malta Malta 79,44 77,21
Redigeret af Gang Bang med Os
Mgl tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Emmadarling skrev, for 2 timer siden:

Citerer en udsendelse med en velanset Italiens forsker - hvilket jeg også skriver 

Hvad angår deres sundhedsvæsen så har jeg erfaring fra eget liv. 

Nej. Du citerer ikke, (så havde du underbygget med evidens).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Gang Bang med Os skrev, for 1 minut siden:

Nej. Du citerer ikke, (så havde du underbygget med evidens).

Vauw .... så er det godt jeg tidligere har kommenteret, at jeg nok skal finde indslaget med nævnte interview - det jeg fejlagtigt fik kaldt “citerer” en velanset Italiens historiker .. 

Er din kommentar en irettesættelse, en provokation eller blot fordi min kommentar irriterer dig ???

Skal nok gøre mit ypperste for, at finde “ham” frem og viderebringe evidens for min “citering” 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Emmadarling skrev, for 2 minutter siden:

Vauw .... så er det godt jeg tidligere har kommenteret, at jeg nok skal finde indslaget med nævnte interview - det jeg fejlagtigt fik kaldt “citerer” en velanset Italiens historiker .. 

Er din kommentar en irettesættelse, en provokation eller blot fordi min kommentar irriterer dig ???

Skal nok gøre mit ypperste for, at finde “ham” frem og viderebringe evidens for min “citering” 

Det ser jeg frem til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 11 minutter siden:

Øhhh, hvad forstand har en historiker på rent medicinske forhold som sygdomme og sygdomsforløb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Øhhh, hvad forstand har en historiker på rent medicinske forhold som sygdomme og sygdomsforløb?

Sig mig vil du bare diskutere eller er det blot fordi kommentaren kommer fra mig :huh:

Scroll 4 sider tilbage, og læs min kommentar igen igen .... Pludselig vil det gi’ mening 

Lidt hjælp : Han udtalte sig om levevis i Italien - hvilket han, i sin pragt af ekspert, nok har en del forstand på!

Siden du nu har så afsindig god tid, så kunne du måske hjælpe mig med, at finde interviewet?

Nu har du fået et “bevis” med dato for åbning af min butik ...., Er der mon andet jeg kan være behjælpelig med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Emmadarling skrev, for 1 minut siden:

Sig mig vil du bare diskutere eller er det blot fordi kommentaren kommer fra mig :huh:

Scroll 4 sider tilbage, og læs min kommentar igen igen .... Pludselig vil det gi’ mening 

Lidt hjælp : Han udtalte sig om levevis i Italien - hvilket han, i sin pragt af ekspert, nok har en del forstand på!

Siden du nu har så afsindig god tid, så kunne du måske hjælpe mig med, at finde interviewet?

Nu har du fået et “bevis” med dato for åbning af min butik ...., Er der mon andet jeg kan være behjælpelig med?

Emma, du er lidt uheldig i alt hvad du skriver i denne tråd, og du har derfor så meget modvind at hvis jeg var dig så ville jeg lade være med at skrive mere i tråden.

Du kan alligevel ikke rette op på alle de tvivlsomme ting som du allerede har skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kelsen skrev, for 4 timer siden:

Vores levevis og helbredstilstand kan ikke sammenlignes med italien, hvad har det med selve sygdommen Corona at gøre ?

Vores forebyggende arbejde nytter jo intet hvis folk slækker på det nu, virusen forsvinder jo ikke pga du eller andre holder åbent nu .

Så også det indslag som emmadarling omtaler.

Italiens levemåde har da noget og sige mht corona ifh til DK .

Som jeg forstod indlægget så kommer de ældre meget mere ud i blandt befolkningen samtidig med at de er svagere end den ældre generation i DK .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Emmadarling skrev, for 17 minutter siden:

Han udtalte sig om levevis i Italien - hvilket han, i sin pragt af ekspert, nok har en del forstand på!

Ok. Spændende. Det ser jeg frem til. (Og det hjælper bare ikke, at du bruger udråbstegn - at du"råber") find nu bare evidens, så er vi ca 200 der lytter ;)

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
dickens skrev, for 7 minutter siden:

Så også det indslag som emmadarling omtaler.

Italiens levemåde har da noget og sige mht corona ifh til DK .

Som jeg forstod indlægget så kommer de ældre meget mere ud i blandt befolkningen samtidig med at de er svagere end den ældre generation i DK .

Tak ... og nu mangler jeg bare at finde indslaget , så alle min “kritikere” kan få svar!

Kan du huske om det var DR1 eller TV2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Gang Bang med Os skrev, for 7 minutter siden:

Ok. Spændende. Det ser jeg frem til.

Jep, stadig spændende :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Kim Nielsen skrev, for 18 minutter siden:

Emma, du er lidt uheldig i alt hvad du skriver i denne tråd, og du har derfor så meget modvind at hvis jeg var dig så ville jeg lade være med at skrive mere i tråden.

Du kan alligevel ikke rette op på alle de tvivlsomme ting som du allerede har skrevet.

Det var da en påstand der vil noget ... Hvad er det for tvivlsomme ting jeg har skrevet?

Utroligt som selvbestaltede dommere huserer i denne tråd . 

Jeg er her ikke for, at “løbe” med eller på nogen måde lade mig diktere af hvad der skal stå i min annonce. 

Jeg henviste - og det gør jeg stadig - til et indslag der fortæller vi IKKE kan sammenlignes med Italien 

At der så sidder nogle i dette Forum som prøver at kriminalisere min business ...  har da intet med min første kommentar, at gøre . 

Og nej jeg bøjer ikke nakken eller stikker halen mellem benene.

Men tak for dit råd :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

Så længe frisører ikke må åbne, så må vi heller ikke. 

Det ved jeg søde men det må der være andre der ikke gør.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...