pdrhan 1065 Skrevet 6. April, 2020 Har tit tænkt på ,men aldrig fået spurgt om det , eller for den sags skyld , svar på det..... Piger , hvilken følelse giver det jer at have piercings i brystvortene? Tænker på om i konstant går rundt og er liderlige? Eller hvordan?? Kan i løfte sløret for mig? takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 6. April, 2020 Jeg har haft en piercing i den ene brystvorte i mere end 20 år. Hvis jeg skal være ærlig, så er den er KUN TIL PYNT. INTET ANDET. Har aldrig rigtig brudt mig om brystvorte fnidder, jeg kan meget bedre li' at der bliver taget godt fat i mine bryster, sådan æltet lidt.....når noget piller ved mine brystvorter/ kilder/niver osv så bliver jeg mere irriteret end noget andet. Har aldrig været til det. (tag dog fat for pokker) 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 213 Skrevet 6. April, 2020 Piercinger af totalt turn-off for mig. Navle piercing kan være sødt, men jeg bryder mig ikke om det andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. April, 2020 Jeg var for kort tid siden pierce i begge bryst vorter. Men grundet irritation måtte jeg for 2 uger siden tage den sidste af dem ud. Jeg har følsomme brystvorter og med piercinger i giver det for mig en stærkere følelse. Dog lavede jeg den fejl at få ALT for små/tynde stave i og derfor skar det indeni min brystvorter når de blev leget med og forårsagede irritation så de nu er taget ud desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 6. April, 2020 Jeg er fint tilfreds med de huller pigerne nu en gang er født med. Behøver ikke flere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 6. April, 2020 Jeg må også indrømme det er meget turn-off for mig. Jeg har snakket om det flere gange med venner og lign. Og har endnu til gode at høre fra én af dem at det var noget de syntes der var fedt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 909 Skrevet 6. April, 2020 Turn- off . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 6. April, 2020 Randers_Borger skrev, for 2 timer siden: Piercinger af totalt turn-off for mig. Navle piercing kan være sødt, men jeg bryder mig ikke om det andre steder. Nu vil jeg endnu en gang være den det irriterende person som ikke forstår at man ikke kan holde sig til tråd starterens emne. Dette handler om hvad pigerne føler ved piercing. Ikke om hvorvidt man synes om piercinger eller ej. Er det det man vil debatterer så start dog en tråd om det, og ødelæg ikke andres tråd med snak udenfor emne Gid dag til alle 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 6. April, 2020 Åbenbart ikke alle der kan læse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 6. April, 2020 Pophair skrev, for 47 minutter siden: Åbenbart ikke alle der kan læse Nej , der kom ikke rigtigt noget nyt ud af mit spørgsmål... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg