Hop til indhold
pdrhan

Pigernes piercings i brystvorterne

Recommended Posts

Har tit tænkt på ,men aldrig fået spurgt om det , eller for den sags skyld , svar på det.....

Piger , hvilken følelse giver det jer at have piercings i brystvortene? Tænker på om i konstant går rundt og er liderlige? Eller hvordan??

Kan i løfte sløret for mig? 

takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en piercing i den ene brystvorte i mere end 20 år.  Hvis jeg skal være ærlig, så er den er KUN TIL PYNT. INTET ANDET. Har aldrig rigtig brudt mig om brystvorte fnidder, jeg kan meget bedre li' at der bliver taget godt fat i mine bryster, sådan æltet lidt.....når noget piller ved mine brystvorter/ kilder/niver osv så bliver jeg mere irriteret end noget andet. Har aldrig været til det. (tag dog fat for pokker) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for kort tid siden pierce i begge bryst vorter. Men grundet irritation måtte jeg for 2 uger siden tage den sidste af dem ud. 

Jeg har følsomme brystvorter og med piercinger i giver det for mig en stærkere følelse. Dog lavede jeg den fejl at få ALT for små/tynde stave i og derfor skar det indeni min brystvorter når de blev leget med og forårsagede irritation så de nu er taget ud desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også indrømme det er meget turn-off for mig. Jeg har snakket om det flere gange med venner og lign. Og har endnu til gode at høre fra én af dem at det var noget de syntes der var fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 2 timer siden:

Piercinger af totalt turn-off for mig. Navle piercing kan være sødt, men jeg bryder mig ikke om det andre steder.

 

Nu vil jeg endnu en gang være den det irriterende person som ikke forstår at man ikke kan holde sig til tråd starterens emne.

Dette handler om hvad pigerne føler ved piercing. Ikke om hvorvidt man synes om piercinger eller ej. 

Er det det man vil debatterer så start dog en tråd om det, og ødelæg ikke andres tråd med snak udenfor emne

Gid dag til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 47 minutter siden:

Åbenbart ikke alle der kan læse :)

 

 

Nej , der kom ikke rigtigt noget nyt ud af mit spørgsmål... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...