Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Musik der gør jer i godt humør

Recommended Posts

Lige nu har jeg den vildeste trang til at finde danseskoene frem og tage ud og danse til mine fødder bløder....bare te mig som en tosse der er stukket af fra en institution. Blive peget på med 1½ finger...grint af og latterliggjort af den halve klode. Jeg er fløjtende ligeglad. Ordensmagten må for den sags skyld smide mig i sort hul. De skal bare lukke mig ud senest på tirsdag. For så skal jeg på arbejde igen :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Sebastians "pruttesangen" Fra Ronja Røver datter. Gør mig altid glad. Og ungerne var helt vilde med den :lol: Og nu, kan i selv synge med.

 

Og denne her, kan gøre alle glade. :) Fantastisk hit. Søren Kragh Jacobsen,. Har lavet for ja vel 30 år side

 

Og husk, er i sure og kede af det. Tag en anden person i hånden. Og begynd at hoppe. Så er man slet ikke sur mere. :D 

God aften derude.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Denne her giver mig altid god energi :)

https://m.youtube.com/watch?v=ptFegqTOYYc

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen

Bringer flashback til min barndom i Hirtshals en gang i tidernes morgen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ååååhhh altså.. Der findes jo et utal af "dårligt humør" for mit vedkommende @Indiske Devina .. For det handler helt klart om hvad der ligger til grund for at jeg er i dårligt humør..

Men det jeg HELT KLART får det bedst a hvis en kvinde har trådt mig GEVALDIGT over tæerne.. Så er det den her.... 

For så kan i kvinder sq lære hvordan det er i skal tages.. Hovedet i puden, røven i vejret og spred så for HELVED de stænger.. 

Hvis jeg bare har en generel down periode hvor det er at jeg ikke kan sætte ord på hvad det er der tynger.. Så kan det sq hjælpe at græde, bare lade tårerne få frit løb.. Og er der en sang og musiker der kan det........ Så er det satme godt nok ham her.... 

Jeff han kan baaaaare et eller andet.. Og den skal bare liiiiiige starte. Så er jeg sq sprunget læk.. Og så kan det godt være den skal på repeat et par gange eller 7.. Men SÅ er alt altså også kommet ud.. Og jeg er klar til at kan ta en ny tørn.. 

Hvis vi så snakker at være i dårligt humør og BARE HAR LYST TIL at ta i byen.. Jamen så ligger vi et HELT ANDET STED.. Så starter vi her...... 

Og her... 

Og en mere... 

 

Og til slut synger jeg...... 

Når jeg tager fra byen og har været en narrepik fordi jeg ikke gider knalde.. 

Jeres Varme.. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...