Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Udløsning eller orgasme?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Jeg har læst flere steder kloge hoveder som mener at udløsning og orgasme bestemt ikke er det samme for mænd. Ifølge dem svarer udløsning til ejakulation, mens orgasme er noget andet som man kan opnå uden at ejakulere.

Orgasme eller "non-cumming" hvor man ikke ejakulerer skulle endvidere være mere tilfredsstillende eller givende end udløsning, som hævdes blot at være en simpel ejakulation.

For mig er dette det rene nonsens. Udløsning, orgasme og ejakulation er for mig synonymer. Det er umuligt for mig at få orgasme (udløsning) uden ejakulation. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad det skulle gå ud på hvis man ikke må sperme, og hvad skulle formålet også være hvis man ikke må komme?

Da der er folk som er helt overbevist om det modsatte end mig vil jeg meget gerne høre om i andre er enige med mig i at det er rent vrøvl at tale om mandlige orgasmer, hvor manden ikke spermer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er ikke det rene vrøvl.

Måske er der lidt begrebsforvirring inde over, når "udløsning, orgasme og ejakulation for dig er synonymer". Du får næppe støtte til dit synspunkt i tantraverdenen. Selv kan jeg sagtens sprøjte uden at få orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at kalde mig selv ekspert, så har jeg selv oplevet at få et par tørre orgasmer, det var fedt og kroppen rystede og skælvede, men for mig er den gammeldags udløsning med fysisk væske at foretrække 

Der er et par rigtige dygtige massøser herinde som nok vil kunne svare bedre på din forespørgsel 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kim

jeg kan bekræfte overfor dig at der absolut er forskel på orgasme og det ar ejakulere.

For mit eget vedkommende vedkommende var det noget jeg lærte at adskille via Lingammassage. Lingammassage er noget jeg efterhånden har dyrket en hel del og nej, det er ikke bare et handjob eller tilfældig massage af pikken, i givet fald har du mødt en som ikke kender til alle de teknikker og forskellige greb der findes indenfor feltet.

Det skal siges at jeg godt kan få orgasme når jeg ejakulere også, men det er sjældent en ligeså kraftfuld orgasme Som dem jeg kan opnå i de rette hænder. Når jeg får lingammassage formår Min massør at give mig orgasmer som får alle muskler i min krop til at “spasme” på den skønne måde. Hun formår at få orgasmerne til at rulle som en bølge i min krop og hun styre nærmest hvor længe de må varer og de kan godt fortsætte i minutter.

Desværre formår jeg endnu ikke at tage disse orgasmer med mig over i sex og samleje. Det er sket et par få gange i forbindelse med blowjob og jeg tænker det blot handler om træning.

Efter 2 timers massage er det hjem og sove. Kroppen er brugt som havde jeg dyrket hård træning i 2 timer.

hvad formålet er med at få orgasme uden at sperme? Tja man kan få mange og ofte helkropsorgasmer i træk og man kan jo altid afslutte med at sprøjte og efter et par timers leg er det ret kraftfuldt også når du sprøjter.

Det er fantastisk men også en hel videnskab. Det tager tid og øvelse at lære for de fleste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg kan få både få udløsning og orgasme uafhængigt af hinanden, men opnår den optimale tilfredsstillelse når jeg får begge dele samtidig. Orgasme uden udløsning, efterlader mig "u forløst", udløsning uden orgasme er OK; men jeg føler slet ikke den ekstase som når jeg får begge dele samtidigt.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jesperdjensen skrev, for 1 time siden:

Hej Kim

jeg kan bekræfte overfor dig at der absolut er forskel på orgasme og det ar ejakulere.

For mit eget vedkommende vedkommende var det noget jeg lærte at adskille via Lingammassage. Lingammassage er noget jeg efterhånden har dyrket en hel del og nej, det er ikke bare et handjob eller tilfældig massage af pikken, i givet fald har du mødt en som ikke kender til alle de teknikker og forskellige greb der findes indenfor feltet.

Det skal siges at jeg godt kan få orgasme når jeg ejakulere også, men det er sjældent en ligeså kraftfuld orgasme Som dem jeg kan opnå i de rette hænder. Når jeg får lingammassage formår Min massør at give mig orgasmer som får alle muskler i min krop til at “spasme” på den skønne måde. Hun formår at få orgasmerne til at rulle som en bølge i min krop og hun styre nærmest hvor længe de må varer og de kan godt fortsætte i minutter.

Desværre formår jeg endnu ikke at tage disse orgasmer med mig over i sex og samleje. Det er sket et par få gange i forbindelse med blowjob og jeg tænker det blot handler om træning.

Efter 2 timers massage er det hjem og sove. Kroppen er brugt som havde jeg dyrket hård træning i 2 timer.

hvad formålet er med at få orgasme uden at sperme? Tja man kan få mange og ofte helkropsorgasmer i træk og man kan jo altid afslutte med at sprøjte og efter et par timers leg er det ret kraftfuldt også når du sprøjter.

Det er fantastisk men også en hel videnskab. Det tager tid og øvelse at lære for de fleste

Dit svar fik mig til at blive nysgerrig. Jeg ville elske at kunne give sådan en orgasme til de kære mænd der besøger mig. Ved du om der er steder man kan lære det, når verden er tilbage til normal igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 8 minutter siden:

Dit svar fik mig til at blive nysgerrig. Jeg ville elske at kunne give sådan en orgasme til de kære mænd der besøger mig. Ved du om der er steder man kan lære det, når verden er tilbage til normal igen? 

Ja da kom forbi Køge,, ;):rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Det er useriøse svar som det, der gør at man er nødt til at få anbefalinger til et sted, så man ikke ender i kløerne på mænd der bare vil have en gratis udløsning. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Det er useriøse svar som det, der gør at man er nødt til at få anbefalinger til et sted, så man ikke ender i kløerne på mænd der bare vil have en gratis udløsning. :(

Der kunne du så ikke tage mere fejl,, 

Men dit valg dit liv,, 

Og husk lige ja hatten der er jo forår og hyggesnak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Der kunne du så ikke tage mere fejl,, 

Men dit valg dit liv,, 

Og husk lige ja hatten der er jo forår og hyggesnak ;)

Og du mener jeg skal kunne gætte mig til, at det er et seriøst svar ud fra den ene sætning og de smileyer? 

Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

Havde du skrevet hvor du havde lært det, og at du gerne ville lære det videre, så havde jeg overvejet om det var seriøst. Men dit svar tyder ikke på noget seriøsitet omkring emnet. Så uanset hvilket forum det er placeret i, og hvornår på året det er skrevet, så tager jeg ikke en anden hat på og giver gratis sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 24 minutter siden:

Og du mener jeg skal kunne gætte mig til, at det er et seriøst svar ud fra den ene sætning og de smileyer? 

Havde du skrevet hvor du havde lært det, og at du gerne ville lære det videre, så havde jeg overvejet om det var seriøst. Men dit svar tyder ikke på noget seriøsitet omkring emnet. Så uanset hvilket forum det er placeret i, og hvornår på året det er skrevet, så tager jeg ikke en anden hat på og giver gratis sex. 

Ja ok jeg undskylder kære @Christina ssbbw min fejl,,,

Det omfatter iøvrigt IKKE gratis sex,, 

Ked af at vi er kommet lidt skævt ind på hinanden igen efter længere tids fravær nok mest fra min side af,, 

Du har været savnet ,, knus 

Undskylder for den lille afsporing 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Ja ok jeg undskylder kære @Christina ssbbw min fejl,,,

Det omfatter iøvrigt IKKE gratis sex,, 

Ked af at vi er kommet lidt skævt ind på hinanden igen efter længere tids fravær nok mest fra min side af,, 

Du har været savnet ,, knus 

Undskylder for den lille afsporing 

Du får det til at lyde som om vi har mødt hinanden. Det har vi ikke, og det kommer vi heller ikke til. Jeg beholder nej-hatten på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Jesperdjensen skrev, for 3 timer siden:

Når jeg får lingammassage formår Min massør at give mig orgasmer som får alle muskler i min krop til at “spasme” på den skønne måde. Hun formår at få orgasmerne til at rulle som en bølge i min krop og hun styre nærmest hvor længe de må varer og de kan godt fortsætte i minutter.

Hej Jesper, tak for dit input. Kunne du give videre hvem din massøse er, evt i en pm hvis du ikke ønsker at reklamere for hende her i tråden?

Redigeret af Kim Petersen
Fejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Du får det til at lyde som om vi har mødt hinanden. Det har vi ikke, og det kommer vi heller ikke til. Jeg beholder nej-hatten på. 

Undskyld jeg har spørgehatten på. Hvordan ved du at I aldrig har mødt hinanden? Fortæller alle dine kunder hvilket nickname de har på Eroguide?

For at være lidt konstruktiv! Måske du skulle kontakte nogle af de seriøse tantrasteder og høre hvilke muligheder for uddannelse/oplæring der er. Jeg synes at din intension om at lære teknikken er fantastisk og en virkelig god ide. Jeg er sikker på at mange mænd vil sætte pris på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lagaffe skrev, for 4 minutter siden:

Undskyld jeg har spørgehatten på. Hvordan ved du at I aldrig har mødt hinanden? Fortæller alle dine kunder hvilket nickname de har på Eroguide?

For at være lidt konstruktiv! Måske du skulle kontakte nogle af de seriøse tantrasteder og høre hvilke muligheder for uddannelse/oplæring der er. Jeg synes at din intension om at lære teknikken er fantastisk og en virkelig god ide. Jeg er sikker på at mange mænd vil sætte pris på det.

Af diskretions årsager kan jeg ikke svare på det første. 

Hvis jeg bliver kontaktet af en herinde fra, så håber jeg da de fortæller hvem de er, hvis de er en af de aktive debattører. 

Jeg får nogle fantastiske orgasmer, som jeg vil beskrive lidt ala den måde Jesper beskriver sine på. Jeg ville elske at kunne gøre det ved en mand. Jeg må tage kontakt til nogle af de steder, når alt er normalt igen. Tak for dit svar. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har læst flere steder kloge hoveder som mener at udløsning og orgasme bestemt ikke er det samme for mænd. Ifølge dem svarer udløsning til ejakulation, mens orgasme er noget andet som man kan opnå uden at ejakulere.

Orgasme eller "non-cumming" hvor man ikke ejakulerer skulle endvidere være mere tilfredsstillende eller givende end udløsning, som hævdes blot at være en simpel ejakulation.

For mig er dette det rene nonsens. Udløsning, orgasme og ejakulation er for mig synonymer. Det er umuligt for mig at få orgasme (udløsning) uden ejakulation. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad det skulle gå ud på hvis man ikke må sperme, og hvad skulle formålet også være hvis man ikke må komme?

Da der er folk som er helt overbevist om det modsatte end mig vil jeg meget gerne høre om i andre er enige med mig i at det er rent vrøvl at tale om mandlige orgasmer, hvor manden ikke spermer?

jeg vil lige nævne en ressource som det undre mig at der ikke er flere her der har opdaget....nemlig Jakob Kærgaard der underviser mænd i at blive multiorgamiske mænd https://vitalunit.dk/ jeg har selv taget hans kursus "Vital Force Sexual Mastery – for men" men har aldrig taget mig sammen til disciplinere mig til det... 

Han udtaler i hans vidoe om kurset at en mand faktisk er i stand til flere forskellige former for orgasme (HElkrops orgasme),,, og vil være i stand til at gennemføre samleje hvor han selv styrer om han vil have udløsning eller ej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 35 minutter siden:

Af diskretions årsager kan jeg ikke svare på det første. 

Hvis jeg bliver kontaktet af en herinde fra, så håber jeg da de fortæller hvem de er, hvis de er en af de aktive debattører. 

Jeg får nogle fantastiske orgasmer, som jeg vil beskrive lidt ala den måde Jesper beskriver sine på. Jeg ville elske at kunne gøre det ved en mand. Jeg må tage kontakt til nogle af de steder, når alt er normalt igen. Tak for dit svar. :)

Jeg skal gøre mit bedste for ikke at trække debatten ned... Men; det fleste besøg hos GP' erne handler om at få lettet trykket. Så er der de piger man besøger igen og igen. Elskerinderne kan vi kalde dem.. Hvor man kommer en tur i himmerige. Der kan man da godt udvikle sin seksualitet og sine orgasmer. For år tilbage har jeg dyrket meget tantra i Tyskland, men aldrig set den dybere mening med at man skulle få den dybe tilfredsstillelse uden udløsning. Mine boller og sædblære var ved at ryge i luften uden.. Men jeg kender fint til at man kan ejakulere uden orgasme... Men Christina ssbbw, jeg tror at det er lidt utopisk at man(d) kommer ind ad din dør, smider tøjet, og en god halv time senere kommer de lækreste ud af kroppen orgasmer... Men derfor kan det altså godt være fantastisk dejlig. Tror du kan måle din succes på antallet af gengangere... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
otto06 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skal gøre mit bedste for ikke at trække debatten ned... Men; det fleste besøg hos GP' erne handler om at få lettet trykket. Så er der de piger man besøger igen og igen. Elskerinderne kan vi kalde dem.. Hvor man kommer en tur i himmerige. Der kan man da godt udvikle sin seksualitet og sine orgasmer. For år tilbage har jeg dyrket meget tantra i Tyskland, men aldrig set den dybere mening med at man skulle få den dybe tilfredsstillelse uden udløsning. Mine boller og sædblære var ved at ryge i luften uden.. Men jeg kender fint til at man kan ejakulere uden orgasme... Men Christina ssbbw, jeg tror at det er lidt utopisk at man(d) kommer ind ad din dør, smider tøjet, og en god halv time senere kommer de lækreste ud af kroppen orgasmer... Men derfor kan det altså godt være fantastisk dejlig. Tror du kan måle din succes på antallet af gengangere... 

Som du skriver, så er det ikke alle der vil nyde det. 

Hvis jeg lærer det og bliver god til det, så skal det ikke være for alle, men kun for få udvalgte mænd. :D

mignuigen skrev, for 6 minutter siden:

Hvad med at lære det her: Tantra templet.

Jeg har ikke været der, men der har være skrevet om det før. Vist både positivt og negativt.

Det er bestemt en mulighed. Tak for linket. :)

Det er ikke min tråd, og jeg undskylder afsporingen. Det er nok bedst at I sender mig en pb, hvis I har et link hvor I ved de er gode til at lære det fra dem.

Tak for lån af din tråd @Kim Petersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mignuigen skrev, for 8 minutter siden:

Hvad med at lære det her: Tantra templet.

Jeg har ikke været der, men der har være skrevet om det før. Vist både positivt og negativt.

Du kan som mand ikke lære noget ved TT. De berører ikke mandens kønsorganer under massagen. 

Man kan naturligvis deltage i deres kurser, men sæt 30-50.000 kr af til det :

Alle massører der har modtaget undervisning på Mahamudra Institutet kan lære dig det. Men det tager tid at lære. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt nikke genkendende til det, som @Jesperdjensen beskriver. I mit tilfælde er “spasmerne” dog mest noget, der kommer i anden runde sex. Eksempelvis hvis jeg har en time til rådighed og kommer “normalt” efter måske 20-25 min, derefter lidt afslapning og nusseri og så sex igen eller blow. Der kan jeg ikke altid få udløsning igen, men når punktet nærmer sig, har jeg et par gange oplevet at spjætte rimelig uhæmmet. Første gang i en sådan grad, så GP’en vist fik et mindre chok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Christina ssbbw skrev, for 19 minutter siden:

Det er ikke min tråd, og jeg undskylder afsporingen. Det er nok bedst at I sender mig en pb, hvis I har et link hvor I ved de er gode til at lære det fra dem.

Det er helt ok Christina, jeg har intet imod afsporinger så længe det bare har lidt at gøre med emnet, og korrespondancen forbliver på et lødigt niveau :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

Som du skriver, så er det ikke alle der vil nyde det. 

Hvis jeg lærer det og bliver god til det, så skal det ikke være for alle, men kun for få udvalgte mænd. :D

Det er bestemt en mulighed. Tak for linket. :)

Lyder da lækkert, min verden er måske enklere, simplere. Jeg har både prøvet og virkelig forsøgt tantriske orgasmer. Men de aller fedeste oplevelser har jeg haft hvor man til sidst forenes i et samleje hvor kvindens orgasmer giver nogle sammentrækninger i skeden, der giver mig den mest vidunderlige orgasme og udløsning... Langvarigt og man (eller jeg) nærmest pisser sæd... AK, ja længe siden efterhånden... Men nærmere tantriske orgasmer kommer jeg bare ikke... Det gør faktisk heller ikke noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

hvis jeg har en time til rådighed og kommer “normalt” efter måske 20-25 min, derefter lidt afslapning og nusseri og så sex igen eller blow. Der kan jeg ikke altid få udløsning igen, men når punktet nærmer sig, har jeg et par gange oplevet at spjætte rimelig uhæmmet.

Det er nok rigtigt Amatør, men hvis du nu havde haft 20 minutter længere så havde du sikkert spermet igen, hvilket for mig ville være betydeligt lækrere end - med al respekt for det - at ligge og spjætte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

Har en del gange oplevet, at få tørre orgasmer, meget kraftige orgasmer, der rive i alle dele af kroppen på en skøn og vild måde, nogle kalder det Analorgasmer, andre G-Punktsorgasmer

Særligt Mistress No. 1 forstår, at bringe mig helt op, at køre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...