Hop til indhold
Guest Nemtøs

Endefuld

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Når  en  tøs  er  så  slem  at  der  må  tages  en  ridepisk  frem,  så  er  ballerne  godt  ømme 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår mig ikke på mænd der vil have en endefuld... det virker totalt unaturligt for mig og mit billede af kønsroller. Mænd er mænd og kvinder er kvinder... det bliver noget rod hvis der ikke er styr på rollerne...
Synes også det virker mærkeligt når man ser et par stige ud af en bil og så er det kvinden der kørte, og endnu værre... manden sad bagi. Shit, han må lede på bagsædet efter sin mandighed.

For mig er det en naturlig del af disse kønsroller at kvinden mærker hvem der er den fysisk stærke i forholdet... det kan så være på forskellig vis.... og endefuld er bestemt en god måde...-_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 8 minutter siden:

Forstår mig ikke på mænd der vil have en endefuld... det virker totalt unaturligt for mig og mit billede af kønsroller. Mænd er mænd og kvinder er kvinder... det bliver noget rod hvis der ikke er styr på rollerne...
Synes også det virker mærkeligt når man ser et par stige ud af en bil og så er det kvinden der kørte, og endnu værre... manden sad bagi. Shit, han må lede på bagsædet efter sin mandighed.

For mig er det en naturlig del af disse kønsroller at kvinden mærker hvem der er den fysisk stærke i forholdet... det kan så være på forskellig vis.... og endefuld er bestemt en god måde...-_-

Jeg må så sige at jeg både er en lille smule enig, men derudover også virkeligt tordnende uenig i dine betragtninger.

Gennem det meste af mit sexliv har det virket bedst for mig når jeg har været dominerende seksuelt, og en tur over knæet til kærester/kone er bestemt noget der har indgået til fælles glæde. Det har også været kernen i de besøg jeg har været på hos en pige jeg som den eneste har besøgt mere end en gang.

Jeg er dog også til ligestillet, kærlig og legende sex, og fik vendt op og ned på det hele på et besøg hvor jeg blev nedkæmpet og misbrugt (på den fede måde) af en fysisk stærk pige der forstod at sætte sine egne lyster i spil. Det blev ikke til smæk, men lækkert at være nederst.

Når vi så bevæger os væk fra sexlivet kunne jeg ikke være mere uenig. Det er helt uproblematisk for mig når min kone kører bilen, tager på arbejde mens jeg passer syge børn osv. Jeg har aldrig et behov for at skulle lede efter min mandighed, for jeg har den altid med mig, og går ikke og er bange for at miste den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej overhovedet ikke. 
Jeg trænger tit til at komme over knæet, og er uartig med vilje så manden trækker mine trusser ned og giver mig en velfortjent endefuld.

i skrivende stund, har jeg røde mærker fra klør 5 og remmen hen over ballerne. Jeg har fået en stor tur, hvor han bestemt ikke holdte sig tilbage. Og jeg fortjente hvert et slag og bad om flere. Og blev bestemt helt tændt af det, gør jeg hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at det gælder stort set alle kvinder.
Jeg har i mit liv mødt måske 2-3 der ikke tændte på det, den ene værende en jeg mødte for et lille års tid siden og har haft et seksuelt forhold til siden (Kun "bollevenner", intet romantisk).
Sidstnævnte var absolut ikke til den slags... Lige indtil hun prøvede. Hun er en del yngre end mig og det viste sig at hendes seksuelle erfaring var begrænset til ret unge "mænd" af hvad jeg vil kalde den moderne og følsomme type. Så jeg er den første regulært maskuline mand hun har været sammen med.

Og præcis deri ligger en ret stor del af forklaringen. Mange kvinder tror at de vil have en følsom mand der forguder hende og lytter til hende fortælle om hendes dag. Altså en veninde som de ikke skal konkurere med (eller den klassiske homo-ven). Hvad de rent faktisk vil have, er en mand der udviser maskuline træk som styrke, selvtillid og dominans.

Jeg kunne komme med en lang udredning om de evolutionær-psykologiske begrundelser, men tvivler på at ret mange er intesserede. Og der er store mængder forsking at finde for de få der føler trang til at læse.

Personligt siger det mig intet. Jeg har ingen "sadistiske" træk, så selve agten får jeg intet ud af. Men jeg nyder at se resultatet. Der er noget ektremt tilfredsstillende ved at se og høre at jeg kan give min partner nydelse.

Bottom line: Hvad end visse grupper prøver at bilde dig ind, er mænd og kvinder meget forskellige. Og Stærke, maskuline mænd får kvinder til at føle sig feminine, værsatte og beskyttede.

otk-spanking.gif

Redigeret af CR90

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...