Hop til indhold

Recommended Posts

Prinsesse Yasmin

Hun er ekstrem dyr og du kommer til at betale for ingenting eller retter du går der fra med en tom fornemmelse 

Hun tager nemt 1000 kr for billeder som du kan hente gratis på nettet, man bliver virkelig taget i røven af hende 

Så har hun den vanvittige mani med at tigge penge når først man er begyndt at skrive med hende, jeg kan kun sige pas på, men det er meget underholdende at skrive med hende, I skal bare tænke jer godt om inde i betaler for noget som i kan finde gratis på nettet eller kan få meget billigere et andet sted.

OG SÅ GOD ER HUN ALTSÅ IKKE

Nu så jeg at I mente eller troede at hun havde oprettet en profil, for at kunne sende et positivt signal om sig selv. Kan kun fortælle jer at hun bruger energi på at overtale folk til at oprette en profil og skrive positive ting, så JA hun har helt sikkert oprettet en profil her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vikingen08
LarsHansen skrev, for 24 minutter siden:

Prinsesse Yasmin

Hun er ekstrem dyr og du kommer til at betale for ingenting eller retter du går der fra med en tom fornemmelse 

Hun tager nemt 1000 kr for billeder som du kan hente gratis på nettet, man bliver virkelig taget i røven af hende 

Så har hun den vanvittige mani med at tigge penge når først man er begyndt at skrive med hende, jeg kan kun sige pas på, men det er meget underholdende at skrive med hende, I skal bare tænke jer godt om inde i betaler for noget som i kan finde gratis på nettet eller kan få meget billigere et andet sted.

OG SÅ GOD ER HUN ALTSÅ IKKE

Nu så jeg at I mente eller troede at hun havde oprettet en profil, for at kunne sende et positivt signal om sig selv. Kan kun fortælle jer at hun bruger energi på at overtale folk til at oprette en profil og skrive positive ting, så JA hun har helt sikkert oprettet en profil her

Altså på samme måde som du lige oprettede din profil for at give hende sviner. Hendes priser skiller sig ud og hun skiller sig ud. Og hvis man synes den slags er dyrt så burde man da slet ikke være på sugardaters. Virker til du har forvekslet sugardaters og Skelbækgade med hinanden. :p

Lad mig lige forstå det her ret. 
Hun er meget underholdende at skrive med. (Så alt er fint så længe du er underholdt og det ikke koster dig mere end en flad 20’erne)

Så du har enten betalt for billeder som findes på nettet(Hvilket jeg tvivler på) eller så har du betalt 1000 kr for at se frække billeder af hende. Forstår virkelig ikke at du brokker dig. Du har sikkert haft masser af muligheder for at takke nej. Det er et tilbud som du kan acceptere, afvise eller ignorere. Men du valgte alligvel at mødes med hende? For så bagefter at konstatere at hun ikke er god nok?! (Hvilket forresten slet ikke holder IRL) 

Haha ej men undskyld men det lugter langt væk af varm luft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...