Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev lidt med hende, men det stoppede da hun vil have vi skulle fortsætte på snap og ville sælge mig billeder og videoer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der med de mange besøg er der en god forklaring på.

Når man åbner en profil, kan man trykke "næste" - og så kommer man videre til den næste, der står på søgelisten. Sådan er der bare nogen, der søger. Og det giver det høje antal besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sawo skrev, den 1.4.2020 at 15:17:

Jeg skrev lidt med hende, men det stoppede da hun vil have vi skulle fortsætte på snap og ville sælge mig billeder og videoer.

Jeg skrev også med hende. Og før vi var nået så langt ind i samtalen gjorde hun mig opmærksom på at hun var en dyr pige og ret efterspurgt. Jeg havde slet ikke nævnt noget om penge.

Så det blev et pænt nej tak, gad ikke spørge. => Blokeret

Tsk tsk

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ved flere lejligheder mødt Prinsesseyasmin , absolut ikke fake , hun ligger godt nok i den dyre ende, men pengene værd , og uden og gå i detaljer omkring sexdelen, så er det noget af det bedre jeg har mødt på min vej , så helt positivt herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan absolut anbefales herfra, intet fake ved hende, en smuk og dejlig kvinde :)

Hvis du behandler behandler hende med respekt og som en prinsesse, så får du en dejlig oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lukter lidt uldent, at der for 2 timer siden er oprettet 3 profiler som alle sammen kan anbefalde denne pige. 

Måske det er et lykketræf -) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hillarin skrev, for 1 minut siden:

Det lukter lidt uldent, at der for 2 timer siden er oprettet 3 profiler som alle sammen kan anbefalde denne pige. 

Måske det er et lykketræf -) .

Lykken står den kække bi :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hillarin skrev, for 19 minutter siden:

Måske det er et lykketræf -) .

En god dokumentation af, at en svindler sjældent er særlig kløgtig :) tror de fleste vil holde sig væk, når de har været forbi tråden her.

Så udover at mangle selvrespekt så er "hun" også små dum, dejligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
en_anden skrev, for 3 timer siden:

Har også mødt hende til en kemidate - absolut ingen fake - prisen vil jeg ikke udtale mig om.

 

Pif skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ved flere lejligheder mødt Prinsesseyasmin , absolut ikke fake , hun ligger godt nok i den dyre ende, men pengene værd , og uden og gå i detaljer omkring sexdelen, så er det noget af det bedre jeg har mødt på min vej , så helt positivt herfra 

 

Kek8977 skrev, for 2 timer siden:

Hun kan absolut anbefales herfra, intet fake ved hende, en smuk og dejlig kvinde :)

Hvis du behandler behandler hende med respekt og som en prinsesse, så får du en dejlig oplevelse ;)

Hvor mange billeder købte I først :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke nødvendigt og købe billeder , vi skrev sammen en uges tid , og lukkede aftalen om og mødes , og hvis vi kunne sammen , så tog vi næste skridt, som selvfølgig var dyrere , ,, men det endte godt 
Og som jeg ser på nogen af de kommentare der kommer, så er misundelse en slem ting , men nok om det, skal mødes med Prinsesseyasmin igen, og glæder mig

Redigeret af Pif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro123 skrev, den 31.3.2020 at 20:12:

Hun har besøgt min profil 27 gange....

 

Så nok fake....

Er oppe på 57 besøg nu, men ingen kontakt :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sawo skrev, den 1.4.2020 at 15:17:

Jeg skrev lidt med hende, men det stoppede da hun vil have vi skulle fortsætte på snap og ville sælge mig billeder og videoer.

Du må gerne sende hendes snap i en besked til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Techmanden skrev, den 29.4.2020 at 23:53:

Du må gerne sende hendes snap i en besked til mig

Det vil jeg ikke, du må selv tag kontant til hende på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vikingen08

Hold da op Boys. 

Normalt lurer jeg kun herinde. Men men.. 

Et er at der bliver henvist til det forkerte link. Noget andet er hvor nederen I virker med jeres kommentarer.

Jeg tænker at der sikkert er flere af jer herinde som slet ikke har mødt hende og som udtaler jer bare for at udtale jer. Har man ikke noget fornuftigt at sige, så burde man stoppe sig selv. ;)

Hun er perfekt som hun er, og intet falsk eller negativt over hende. Og der er intet at klage over. Sødeste smil og meget nede på jorden. En af de få piger, som man kan hygge sig med på alle planer. Ja hun er kvik.!

At hun klikker ind på jeres profil 500 gange betyder vel bare at hun “swiper” forbi. Så ingen grund til at føle sig speciel på det punkt. I sidste ende handler det om gensidig lyst og tiltrækning. Det er faktisk ikke alle piger der springer på hvad som helst :)
 

https://sugardaters.dk/show?alias=Prinsessejasmin
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pif skrev, den 5.4.2020 at 18:40:

Jeg har ved flere lejligheder mødt Prinsesseyasmin , absolut ikke fake , hun ligger godt nok i den dyre ende, men pengene værd , og uden og gå i detaljer omkring sexdelen, så er det noget af det bedre jeg har mødt på min vej , så helt positivt herfra 

Jeg har også kommunikeret lidt med Princessejasmin og hun virker til at være en dejlig kvinde. Du skriver "i den dyre ende" - kan du komme det lidt nærmere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...