Hop til indhold
HardMale

Savner flere kinky sexnoveller

Recommended Posts

Jeg synes at der manglede flere kinky sexnoveller og en webside dedikeret netop noveller med et overvejende kinky og/eller perverst indhold.

Så et sådan har jeg prøvet at lave på kinkysex.dk ... tag gerne et kig på siden og lad mig vide hvad I synes. Og skulle nogle have lyst at bidrage med flere noveller, så er de velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  ivrig  læser  af  totalsex.dk, nyder  den  frie  perverse fantasi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardMale skrev, 1 time siden:

Jeg synes at der manglede flere kinky sexnoveller og en webside dedikeret netop noveller med et overvejende kinky og/eller perverst indhold.

Så et sådan har jeg prøvet at lave på kinkysex.dk ... tag gerne et kig på siden og lad mig vide hvad I synes. Og skulle nogle have lyst at bidrage med flere noveller, så er de velkomne.

Læste lige historien om Gail. Super pirrende og kinky, og du formåede at fastholde min nysgerrighed og overraske mig med et par uventede drejninger.

Har selv kun lykkedes med at skrive en enkelt historie (findes her på sitet), som dog slet ikke er så hardcore. Overvejer at smide den et af de andre steder der er nævnt i svarene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...