Sebmus 3087 Skrevet 22. September, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Tjek lige den flotte måne her til aften, kan desværre ikke tage et billede som viser hvor smuk den er. Jo den er smukt, det et meget svært ved at tage billeder af månen men skal har profi kamera 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 23. September, 2020 Nemtøs skrev, for 14 timer siden: .....den flotte måne her til aften.... Ingen måne her, alt var i sort. Fik dog en flot solopgang. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 26. September, 2020 Sebmus skrev, den 22/9/2020 at 22:30: Jo den er smukt, det et meget svært ved at tage billeder af månen men skal har profi kamera Det kan næsten lade sig gøre . . . Her en augustaften ca kl 21 ved fjorden . . PS @Sebmus vandet er stadig 16 grader . . . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. September, 2020 an2n skrev, for 1 time siden: PS @Sebmus vandet er stadig 16 grader . . . Uha Jeg tror jeg dropper den vikingmus titel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 27. September, 2020 (edited) Smukke natur Redigeret 27. September, 2020 af Sebmus 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 27. September, 2020 Pangfarver 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 28. September, 2020 Sov godt - fuldmåne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 3. Oktober, 2020 Lidt forskellige billeder fra sen sommeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 3. Oktober, 2020 Jomfru Ane gade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 3. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 48 minutter siden: En "kendt" gade Hva fa´en "Nemtøs i Aalborg" ! Så skal cyklen da vistnok pumpes. ´Muligt med et hint ? Topløs (ligner BHér på rankværket) , gåsegang, sommerhat eller ? Retning mod gågaden, POOL-house eller ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2020 MornFed skrev, for 39 minutter siden: Hva fa´en "Nemtøs i Aalborg" ! Så skal cyklen da vistnok pumpes. ´Muligt med et hint ? Topløs (ligner BHér på rankværket) , gåsegang, sommerhat eller ? Retning mod gågaden, POOL-house eller ? Mulighederne er mange i den store by, vandre dog ikke rundt topløs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 3. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Mulighederne er mange i den store by, vandre dog ikke rundt topløs Suk - nu opgiver jeg. Det er også blevet mørkt og koldt. Har i stedet kastet anker på "Pusterummet", placering ca midt i Gaden. Du skal være mere end velkommen såfremt du har lyst til selskab, selvfølgelig forudsat at du stadig er i byen. Sidder lige indenfor til højre med tophue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2020 MornFed skrev, for 9 minutter siden: Suk - nu opgiver jeg. Det er også blevet mørkt og koldt. Har i stedet kastet anker på "Pusterummet", placering ca midt i Gaden. Du skal være mere end velkommen såfremt du har lyst til selskab, selvfølgelig forudsat at du stadig er i byen. Sidder lige indenfor til højre med tophue. Jeg sidder lige overfor, det er mig i bunny kostume Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 3. Oktober, 2020 (edited) Kom da herover og slå dig ned, Lidt at varme dig på ? Redigeret 3. Oktober, 2020 af MornFed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 15 timer siden: Jeg sidder lige overfor, det er mig i bunny kostume gad jeg fand'me godt se 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Oktober, 2020 MornFed skrev, for 15 timer siden: Kom da herover og slå dig ned, Lidt at varme dig på ? Sådan her kan man da ikke bare afslutte aftenen,, skete der virkelig ikke mere, bød du hende ikke i det mindste på lidt varmt kakao med flødeskum på toppen , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, Lige nu: gad jeg fand'me godt se Jeg tror ikke det vil være et pænt syn.. måske oplagt kostume til halloween. Medmindre det er et kostume ala dette her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Jeg tror ikke det vil være et pænt syn.. måske oplagt kostume til halloween. Medmindre det er et kostume ala dette her ja ok mindre kunne vel også gøre det, men sådan et her er vist ikke for børn, så godt at det skete i de mørke aftenstimer,, he he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Jeg tror ikke det vil være et pænt syn. der tror jeg ikke at jeg er enig med dig ,, heller ikke der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: der tror jeg ikke at jeg er enig med dig ,, heller ikke der Vil ikke afspore denne fremragende tråd med skønne billeder af Danmark....meeen hr. Bæver, men bryster er i en klasse for sig selv og lever ofte deres eget liv. Så jeg skal have noget (overdel) som kan styre dem med fast hånd, ellers er de alle mulige steder, og det er ikke altid kønt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: En "kendt" gade Har rendt op og ned af gaden uden at kunne finde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: Har rendt op og ned af gaden uden at kunne finde dig Jeg er ellers nem at genkende i det nordjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1963 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: En "kendt" gade Har du doneret en babseholder? Synes ikke jeg kan spotte din størrelse selv om jeg aldrig har været så heldig at se dem live. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 1963 skrev, Lige nu: Har du doneret en babseholder? Synes ikke jeg kan spotte din størrelse selv om jeg aldrig har været så heldig at se dem live. Overvejede at donere en af mine bh'er, men da jeg kiggede nærmere var det kun de gængse størrelser, min bh var der ikke plads til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg