Sebmus 3087 Skrevet 5. Juli, 2020 @MornFed må jeg spørger hvilket kamera du bruger, din billeder er så flot og klar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Juli, 2020 Tak @Sebmus har netop skiftet til den nye Iphone SE (forårsaget af smadret glas på den gamle), indmad og kamera fra 11éren MEN væsentlige billigere og ikke på størrelse med et spækbræt. Flot sted du er, ser dejligt ud. Ta´r du et par badenymfer med hjem ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 5. Juli, 2020 MornFed skrev, 1 time siden: Sommer, sol og badenymfer HVOR ? Blåvandshug? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Juli, 2020 MornFed skrev, for 7 minutter siden: Ta´r du et par badenymfer med hjem ? Hahahaha, måske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Juli, 2020 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Blåvandshug? Aaah @Lauersen forkert formuleret. HVOR i retning af markant mangel på sol og nymfer - vestkysten mellem Blokhus og Løkken (Grønhøj) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Juli, 2020 Smukt flora i større verden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juli, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 26 minutter siden: Smukt flora i større verden med disse eksotiske planter, og især den lidt specielle kaktus, et sted hvor der IKKE lige er fare for nattefrost, så gætter jeg på at vi nærmest er ovre på den anden side af jorden,,, fx Thailand et land som jeg endnu aldrig har besøgt, men mon ikke det sker hvis ikke i dette , så i næste liv Redigeret 5. Juli, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 5. Juli, 2020 MornFed skrev, 1 time siden: Aaah @Lauersen forkert formuleret. HVOR i retning af markant mangel på sol og nymfer - vestkysten mellem Blokhus og Løkken (Grønhøj) På den måde altså, som i hvor er Solen og badenymferne dog blevet af? Jeg håber jeg forstod den denne gang. Måske vi må ud og danse dem frem eller noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 43 minutter siden: med disse eksotiske planter, og især den lidt specielle kaktus, et sted hvor der IKKE lige er fare for nattefrost, så gætter jeg på at vi nærmest er ovre på den anden side af jorden,,, fx Thailand et land som jeg endnu aldrig har besøgt, men mon ikke det sker hvis ikke i dette , så i næste liv Kære @Hunting for beaver, tsc tsc tsc igen og igen og igen, heeeeeelt ved siden af Men du har ret, her er aldrig frosten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Juli, 2020 Lauersen skrev, for 1 time siden: På den måde altså, som i hvor er Solen og badenymferne dog blevet af? Jeg håber jeg forstod den denne gang. Måske vi må ud og danse dem frem eller noget. En lille indrømmelse. Var tidligere lidt af en "dansetrold", nu bliver det mest til en vrikken med foden. Men @Lauersen har du et godt stykke musik kunne jeg da sikkert lokkes til en dans med den rigtige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juli, 2020 Sebmusen har en lille krise med konen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juli, 2020 Så nu er han fløjet ned til varmere himmelstrøg Og kone blir herhjemme og passer stangen (skrev med vilje IKKE stripper foran den stang,, he he, ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: Så nu er han fløjet ned til varmere himmelstrøg Og kone blir herhjemme og passer stangen (skrev med vilje IKKE stripper foran den stang,, he he, ) Hun sidder da ellers flot og trofast på pinden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juli, 2020 (edited) MornFed skrev, for 55 minutter siden: Hun sidder da ellers flot og trofast på pinden Ja og hun kommer vist nok til at vente i længere tid da han vist ikke har planer om at returnere lige foreløbig,,, det heldige asen,, (ham altså) ,, he he Redigeret 5. Juli, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Juli, 2020 (edited) @Hunting for beaver hvis du har selskab (arbejds kollega) som jeg har nu , du vil aldrig kommer tilbage Redigeret 5. Juli, 2020 af Sebmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juli, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 38 minutter siden: @Hunting for beaver hvis du har selskab (arbejds kollega) som jeg har nu , du vil aldrig kommer tilbage Kære sebmus dansemusen du er altså lidt af en landevejsrøver,,,tager fra de rige og gir til de mindre bemidlede især kvinderne de enlige Du er en ægte " DICK" Turpin in disguise Redigeret 5. Juli, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. Juli, 2020 Flot, strunk og stålsat rejsning Fuld “stå-dreng” som er klar til fræk leg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Juli, 2020 Det er vådt og smukt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 10. Juli, 2020 Lidt grøftekant i morgenlys. Og så mine "hemmelige" kirsebær som det vist kun er mig og fuglene der spiser af. Jeg prøver ikke at tænke på at de vokser på en gamnel giftgrund. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 41 minutter siden: Lidt grøftekant i morgenlys. Og så mine "hemmelige" kirsebær som det vist kun er mig og fuglene der spiser af. Jeg prøver ikke at tænke på at de vokser på en gamnel giftgrund. Fuglekirsebær.? .? ,,, hvis du ikke har større planer om at få flere børn, så går det vel nok alligeveller,, Redigeret 10. Juli, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 10. Juli, 2020 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Fuglekirsebær.? .? ,,, hvis du ikke har større planer om at få flere børn, så går det vel nok alligeveller,, De smager vanvittigt godt, og der er bare noget afstressende ved at gå at spise bær mens man plukker dem. Nej, jeg skal ikke have flere børn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 10. Juli, 2020 Busted @Lauersen Det er ikke mange der levnes ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 12. Juli, 2020 I østen stiger solen op 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 12. Juli, 2020 I vesten sol går ned ,det er par timer siden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg