MornFed 1314 Skrevet 21. August, 2021 (edited) Flot måne. (forrige side) Før da lidt skøn fornemmelse af indian summer. mon ikke dagen i morgen også bliver solsikkert Redigeret 21. August, 2021 af MornFed Tilføjelse som følge af sideskift 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. August, 2021 Den flittige skrev, for 10 timer siden: Det er vel ikke i din have 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. August, 2021 Patong-Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 24. August, 2021 Fra weekendens sanketur . . Blomsterne giver en smuk rød snaps . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: Jeg vil foreslå dig at du skal spille Euroackpot i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. August, 2021 Sebmus skrev, for 13 minutter siden: Jeg vil foreslå dig at du skal spille Euroackpot i morgen Det er desværre ikke de mest effektive firkløvere. Jeg samlede dem op lige efter 2. vaccinestik i går, og håbede de ville give mig held til ikke at ende i febervildelse ligesom efter første stik . . . They did not Så Eurojackpot er nok at at presse deres held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Det er desværre ikke de mest effektive firkløvere. Jeg samlede dem op lige efter 2. vaccinestik i går, og håbede de ville give mig held til ikke at ende i febervildelse ligesom efter første stik . . . They did not Så Eurojackpot er nok at at presse deres held Det er jeg virkelig ked af, at du fik dårlig pga vaccinestik, håber at du har det bedre i dag Men prøv i morgen, måske vil du bliver taknemmelig Og tak for smukke billedet, kan lide kontraster mellem grønne firkløver og røde negle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. August, 2021 Sebmus skrev, for 11 minutter siden: Det er jeg virkelig ked af, at du fik dårlig pga vaccinestik, håber at du har det bedre i dag Men prøv i morgen, måske vil du bliver taknemmelig Og tak for smukke billedet, kan lide kontraster mellem grønne firkløver og røde negle Tak, men det skal du ikke være ked af Jeg overlever nok et døgn i sengen (selvom jeg helt sikkert kan komme på sjovere svedige sengeaktiviteter). Ja, måske skal kløverne have en ekstra chance for at vise deres værd. Og så lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 27. August, 2021 Today after rain... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. August, 2021 an2n skrev, den 24.8.2021 at 19:33: Fra weekendens sanketur . . Blomsterne giver en smuk rød snaps . . . Johannes urt – perikum Flot billede med bien – er det en brumbasse? Jeg er heldig de gror i store mængder tæt på min bopæl i denne tid henter lidt et par gange om ugen – når blomsterne åbner sig. Til kryddersnapsen tilsætter jeg lidt granduleret lakridsrod – men vi har nok forskellige smag – den flotte dyb røde farve er forrygende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 28. August, 2021 mature man skrev, for 1 minut siden: Johannes urt – perikum Flot billede med bien – er det en brumbasse? Jeg er heldig de gror i store mængder tæt på min bopæl i denne tid henter lidt et par gange om ugen – når blomsterne åbner sig. Til kryddersnapsen tilsætter jeg lidt granduleret lakridsrod – men vi har nok forskellige smag – den flotte dyb røde farve er forrygende. Lykkepiller på snaps . . . Ja - Det er en brumbasse/humlebi - Ved ikke forskellen på de to . . . Og det snart tid til rønnebær - apropos et tidligere billede . . . Naturen bugner af muligheder . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 29. August, 2021 @mature man - Gæt en urt/plante - Her er lidt flere kommende snapse fra weekendens sanketur . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. August, 2021 an2n skrev, for 16 minutter siden: @mature man - Gæt en urt/plante - Her er lidt flere kommende snapse fra weekendens sanketur . . . Den med de røde bær ligner havtorn, den grønne kunne godt være valnød – den gule kender jeg vist ikke. Jeg kender faktisk ikke så mange planter – det var tilfældigt med perikum fordi jeg laver nogle flasker hvert år og de er mangfoldige tæt på mig. Jeg har prøvet at grave nogle planter op og plante dem hjemme – af en eller anden årsag duer det ikke – de har det måske bedst der hvor de selv har valgt at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 29. August, 2021 mature man skrev, for 4 minutter siden: Den med de røde bær ligner havtorn, den grønne kunne godt være valnød – den gule kender jeg vist ikke. Jeg kender faktisk ikke så mange planter – det var tilfældigt med perikum fordi jeg laver nogle flasker hvert år og de er mangfoldige tæt på mig. Jeg har prøvet at grave nogle planter op og plante dem hjemme – af en eller anden årsag duer det ikke – de har det måske bedst der hvor de selv har valgt at være. Den første er røllike - nr. 2 havtorn var ikke helt moden endnu og Ja den sidste er valnød, skal ligge i sprit et halvt års tid . . Jeg har været heldig med at frøformere perikum hjemme i haven, den er ikke så talrig her i trekanten, som den er længere nord og vest på - synes det er sjovere at finde den vildt . . . Skal snart vestpå efter lyng og porse, der er underrepræsenteret i nærområdet . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 31. August, 2021 Smukke sensommer morgen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 1. September, 2021 Sidste spræl i grøftekanten ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. September, 2021 Plukke en buket og tænker på din landmand 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg