an2n 50862 Skrevet 4. Maj, 2021 Thaimig skrev, den 3/5/2021 at 00:19: Ja tænk sig alle de smukke ting som vi forventer givet, som pludselig på et sekund ændre hele verden, lad os alle bede og medvirke til det ændrer sig tilbage til virkeligheden, altså dengang vi var sammen De smukke ting findes overalt . . . Fandt dette i bøgeskoven, hvor Smukfest skulle have foregået . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Maj, 2021 an2n skrev, for 9 minutter siden: De smukke ting findes overalt . . . Fandt dette i bøgeskoven, hvor Smukfest skulle have foregået . . . Det er korrekt, vi ska blot vende os til at finde dem Desværre blev Bøgeskoven aflyst igen og med stor sorg, gid F ta den Corona, Danmark er et dejligt land, citat fra en dansk gruppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. Maj, 2021 (edited) Danmark er et dejligt land som @Thaimighar navnet Redigeret 4. Maj, 2021 af Sebmus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 7. Maj, 2021 Tidlig morgenstemning/solopgang fra den nyudsprungne og regnvåde bøgeskov . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. Maj, 2021 Sebmus, har du haft en sjov oplevelse ved Saksild Strand ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. Maj, 2021 Den flittige skrev, for 4 timer siden: Sebmus, har du haft en sjov oplevelse ved Saksild Strand ? Ups, det var forkert emoji ,har rettet Sorry, har en godt dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 9. Maj, 2021 Zero skrev, for 4 timer siden: Dem har jeg i min have, de er meget svære at få til at gro, så jeg passer godt på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4604 Skrevet 9. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 30 minutter siden: Dem har jeg i min have, de er meget svære at få til at gro, så jeg passer godt på dem. Du må godt få nogle af mig, dem har jeg held med. Intet andet (altså planter i haven) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 9. Maj, 2021 Oldtimer skrev, for 2 minutter siden: Du må godt få nogle af mig, dem har jeg held med. Intet andet (altså planter i haven) Det kan da godt være jeg vil det, for på planteskolen kunne de ikke hjælpe mig med at få dem som frø, ja han blev sur på mig da jeg fortalte ham hvad jeg ønskede, og smed mig ud.. når de er helt nye, så kan man bruge bladene som salat, det samme gælder skvalderkål, men om jeg så skulle lave salat til hele Danmarks befolkning, så vil jeg stadig væk have mere tilbage i haven af dem. ROUND UP, det er mit fortrukne haveredskaber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4604 Skrevet 9. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 28 minutter siden: ROUND UP, det er mit fortrukne haveredskaber. Mit foretrukne haveredskab er Fru Timeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 9. Maj, 2021 Oldtimer skrev, for 10 minutter siden: Mit foretrukne haveredskab er Fru Timeren Låner du hende ud ? til have arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 9. Maj, 2021 Så har han fået fejet . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Maj, 2021 Smukke himlen over trekantområdet og forhåbentlig over Nemtøs 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 11. Maj, 2021 Love is in the air . . . Var desværre ikke hurtigt nok til at fange 'et . . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 13. Maj, 2021 (edited) En kold morgen og med gråvejr på gåtur. Redigeret 13. Maj, 2021 af Pussyboy Fejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyboy 84 Skrevet 14. Maj, 2021 Bedre vejr idag med et kig til solen på min 2 timers gåtur. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 14. Maj, 2021 Æbletræ i blomst . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 14. Maj, 2021 (edited) Der er så småt kommet blade på træerne. 20210513_125219.mp4 Redigeret 14. Maj, 2021 af AalborgLook 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 14. Maj, 2021 En tur gennem det grønne rum skabt af udsprungne bøgetræer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 14. Maj, 2021 Der bygges bjerge, og troen kan flytte bjerge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 17. Maj, 2021 Typisk dansk forår. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 19. Maj, 2021 Lys i kastanjetræerne i København 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg