an2n 50862 Skrevet 30. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 21 timer siden: Roligt aften, perfekt til rensning af tænker og sjæl Du kunne også gøre det tidlig morgen, så er du helt i Zen, når du møder på job . . . Var dog for tidligt ude i morges, da jeg forsøgte at fotografere månen ved fjorden, inden jeg skulle på job . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 30. Marts, 2021 Det var en sørgelig dag for mig Men natur altid give fred og ro i sjælen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 23 minutter siden: Det var en sørgelig dag for mig Men natur altid give fred og ro i sjælen Hvad har gjort din dag sørgelig? Du har ret naturen og særligt havet/vandet giver en dejlig ro. Ligesom god givende sex kan give ro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 31. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Hvad har gjort din dag sørgelig? Du har ret naturen og særligt havet/vandet giver en dejlig ro. Ligesom god givende sex kan give ro. Har mistet en ven, han desværre klarede ikke den Corona 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 14 minutter siden: Har mistet en ven, han desværre klarede ikke den Corona Det er jeg ked af at høre Kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 31. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 13 timer siden: Har mistet en ven, han desværre klarede ikke den Corona Træls og igen har vi brug for at passe på hinanden og ja det var ej for sjov Landet lukket ned, take care, vi er her kun en gang, også din ven, men alligevel ked af at læse din besked, sorry! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 1. April, 2021 "Fuglene" manglede i går, men et enkelt badejern havde da fundet stranden i går . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 1. April, 2021 Lidt fra dagens tur, smukt Jylland 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 543 Skrevet 3. April, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Smukt billede. Havde håbet på at finde dig i den smukke bøgeskov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. April, 2021 Mister12 skrev, for 42 minutter siden: Smukt billede. Havde håbet på at finde dig i den smukke bøgeskov. Jeg er vild med de smukke farver, så de måtte jeg dele med jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 3. April, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg er vild med de smukke farver, så de måtte jeg dele med jer. Du kommer da lidt omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 3. April, 2021 Super bille er det fra a vestkyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. April, 2021 sofus 2 skrev, for 40 minutter siden: Super bille er det fra a vestkyst Ja det er Vesterhavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 3. April, 2021 Syddansk natur og historie 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. April, 2021 Så blev jeg endelig logget på, så her lige lidt billeder fra de seneste 3 måneder, nogen vil nok ku genkende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. April, 2021 Hva mon det er for en lille Fyr Billede er fra Helgenæs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 5. April, 2021 Om en måneds tid ville det være anemoner . . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. April, 2021 Thaimig skrev, den 4.4.2021 at 18:38: Hva mon det er for en lille Fyr Billede er fra Helgenæs De fleste fik muligvis øje på Båden, men nej, det var en Sæl i forgrunden, den har været der før og er åbenbart glad for den hvileplads på stenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg