Lopez88 8 Skrevet 10. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Weekenden nydes i den smukke natur Det skulle vel ikke være i Silkeborg området, du har fundet denne smukke sø ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Oktober, 2020 Lopez88 skrev, for 4 minutter siden: Det skulle vel ikke være i Silkeborg området, du har fundet denne smukke sø ? Silkeborg er også et smukt område, men billederne er ikke fra det område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lopez88 8 Skrevet 10. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Silkeborg er også et smukt område, men billederne er ikke fra det område Æv så gættede jeg forkert ellers havde jeg gået en tur, i håb om at rende ind i dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 10. Oktober, 2020 Ditto - skøn natur og flot aften men hurtig mørkt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Gæt en sportsgren Redigeret 11. Oktober, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 Ok,,, den er måske lidt for svær Clue 2 : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 Dækspor OG fodspor , slet ingen svar her ,,, ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Gæt en sportsgren Løbetur med barnevognen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Ok,,, den er måske lidt for svær Clue 2 : Men den er forvirret, måske mor kører i bilen ved siden af og holder øje med far og barnet Redigeret 11. Oktober, 2020 af Sebmus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 11. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden: Dækspor OG fodspor , slet ingen svar her ,,, ??? Tuk tukken måtte skubbes i gang , , , 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 54 minutter siden: Men den er forvirret, måske mor kører i bilen ved siden af og holder øje med far og barnet Gud fader i skuret,,, 3. Og sidste clue : Taget tidligt i morges gik ca 14 km. Imens bla. dansemus lå og snorkede i sengen Gik i meget kuperet terræn, både oppe og nede, det gælder om at slå langt men lige Tiger Woods nye bog omhandler netop denne sport "Mine 18 bedste huller" Jeg plejer at slå lige men kort,,, Og siger "dejligt slag, den er helt lige men noget kort" ,,,, Dét sagde hun også i går,, Hvilken sports gren er her tale om,,,? Redigeret 11. Oktober, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 Golf selvfølgelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 3 minutter siden: Golf selvfølgelig BINGO,,, Blev godt nok lidt skuffet da jeg så læste den nye bog fra Tiger Mine bedste 18 huller, som sku handler om,,,,,, ja rigtig gættet. - - - GOLF Redigeret 11. Oktober, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 11. Oktober, 2020 Nogle af efterårets frugt lagt i sprit . . . Så er der noget til efter vinterbadet . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 an2n skrev, for 3 minutter siden: Nogle af efterårets frugt lagt i sprit . . . Så er der noget til efter vinterbadet . . . Må jeg bede om din adresse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 Smukt trekantområdet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 11. Oktober, 2020 Sebmus skrev, for 3 minutter siden: Smukt trekantområdet Var du ude at studere havørne ved Rands Fjord ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 an2n skrev, for 9 minutter siden: Var du ude at studere havørne ved Rands Fjord ? Jeps, det er så smukt og roligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) an2n skrev, for 2 timer siden: Nogle af efterårets frugt lagt i sprit . . . Så er der noget til efter vinterbadet . . . Kunne godt ligne ingredienser til en god Slivovitz De giver varmen og blodet tilbage både i dilleren og det mindre kloge hoved efter en kold tur i havet ved minus 2 > CM. koldt vand Redigeret 11. Oktober, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2020 Hold nu op, imponerende samling af slivoviz 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 5 minutter siden: Hold nu op, imponerende samling af slivoviz ja tak meget, men så skulle du se min kone nøgen så skynder du dig at løbe ned i havet selvom det er minus grader som i 2 CM. koldt,, Redigeret 11. Oktober, 2020 af Hunting for beaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 11. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Kunne godt ligne ingredienser til en god Slivovitz De giver varmen og blodet tilbage både i dilleren og det mindre kloge hoved efter en kold tur i havet ved minus 2 > CM. koldt vand De hjemmelavede smager nu bedre . . . Hvis det er det rigtigt koldt, har jeg en til mænd med hår på brystet, lavet på Bhut Jolokia Chocolate Chili, den dufter frugtagtig, men sparker værre end en bryggerhest - + 1 mill scoville . . Den giver VARMEN . . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 11. Oktober, 2020 (edited) Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden: Gæt en sportsgren Golf.....såmænd såmænd ! Synes nærmere det ligner slæbespor. Er hr. Hunter på vej hjem efter vellykket GP-besøg. Dejlig kølende dug på lang løgpose og afslappet rumsterstang. Clue 2: Noget forvirret over slæbesporene ! Er sandheden nærmere, at du Hunter og din ven Sebmus har været på trekantsdrama ? Måske et stævnemøde med Nemtøs i naturen ? og er nu på vej hjem på grædende knæ med lange ømme nosser og gennembrugte flossede pjoverter ? Tsk tsk - her gik jeg og troede, at I kun dyrkede lommebilliard. Lidt til tråden Redigeret 11. Oktober, 2020 af MornFed Tilføjelse 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg