hev 140 Skrevet 4. August, 2020 Det er jo Vejle - kan se broen i baggrunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. August, 2020 hev skrev, for 25 minutter siden: Det er jo Vejle - kan se broen i baggrunden Jeg kan også se broen i baggrunden...... men jeg kan ikke se det er Vejle.... Bygningen er smuk. Symboliserer den noget specifikt? Og er det bolig eller andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. August, 2020 (edited) tvr skrev, for 22 minutter siden: Jeg kan også se broen i baggrunden...... men jeg kan ikke se det er Vejle.... Bygningen er smuk. Symboliserer den noget specifikt? Og er det bolig eller andet? Mener der er kontor lokaler i bygningen, meget smuk og enestående bygning https://www.fjordenhus.dk/dk/ Redigeret 4. August, 2020 af Nemtøs Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 4. August, 2020 Helt enig, Nemtøs - meget spændende bygning. Jeg besøgte den selv for et par år siden. Kunstneren bag er i øvrigt Olafur Iliasson, som også lavede ARoS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. August, 2020 Nemtøs skrev, for 30 minutter siden: Mener der er kontor lokaler i bygningen, meget smuk og enestående bygning https://www.fjordenhus.dk/dk/ Jo, det er kontor og Lego ejendommen, virkelig smukt bygningen og i øvrigt jeg er ked af at jeg er ikke i DK så vil gerne tilbyde frokost til @Nemtøs i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 4. August, 2020 (edited) Et meget vellykket og smukt billede af @MornFed Redigeret 4. August, 2020 af Connoisseur 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 4. August, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Gæt en by Hvor er du nu frække? jeg har også været i Vejle de sidste 5-6 timer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. August, 2020 Connoisseur skrev, for 2 timer siden: Et meget vellykket og smukt billede af @MornFed Jo, jeg begynder bliver lidt jaloux, @MornFed laver virkelig smukt billede 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 4. August, 2020 Skandb.M. skrev, for 4 timer siden: Helt enig, Nemtøs - meget spændende bygning. Jeg besøgte den selv for et par år siden. Kunstneren bag er i øvrigt Olafur Iliasson, som også lavede ARoS. Regnbuen på toppen af ARoS skulle der have stået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. August, 2020 Gæt et sted - taget netop nu på vej hjem efter en skøn oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 5. August, 2020 Den er svær @Nemtøs .men smukt er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. August, 2020 Allan37 skrev, for 2 minutter siden: Den er svær @Nemtøs .men smukt er det. Du får lidt hjælp, søen starter med F... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 5. August, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Du får lidt hjælp, søen starter med F... Fussing sø ved Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, den 4.8.2020 at 12:29: Mener der er kontor lokaler i bygningen, meget smuk og enestående bygning https://www.fjordenhus.dk/dk/ Tak for deling Nemtøs - berigende at få udvidet ens horisont med "noget" særpræget eller ekstraordinært. Det huskes når/såfremt jeg kommer på de kanter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. August, 2020 Sebmus skrev, den 4.8.2020 at 16:24: Jo, jeg begynder bliver lidt jaloux, @MornFed laver virkelig smukt billede Jaloux @Sebmus ! Nu bliver jeg sgu en smule bekymret...skal jeg begynde at kigge mig over skulderen, være varsom med at gå øde steder, holde mig fra parkanlæg med svag belysning og tæt bevoksning, være opmærksom på bagholdsangreb, når der bukkes ned for at tage drueagurkerne på nederste hylde ? Nå pyt - opfattelsen er, at du mener det oprigtigt så tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, den 5.8.2020 at 21:59: Gæt et sted - taget netop nu på vej hjem efter en skøn oplevelse Jeg våger pelsen Mariager fjord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2020 sn57 skrev, for 35 minutter siden: Jeg våger pelsen Mariager fjord Det er kommet det rigtige gæt i tråden. Men ja Mariager fjord er også et smukt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. August, 2020 (edited) Øv kan ikke indlægge billeder Redigeret 7. August, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. August, 2020 Åh hvor er dejligt kommer hjem igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, den 5.8.2020 at 22:13: Du får lidt hjælp, søen starter med F... Filsø? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2020 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Filsø? Fussingsø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. August, 2020 Hvor er det skønt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. August, 2020 Live fra stranden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg